Kneedown

kunnen mischien eens samen rijden hebben julie alang het rijbewijs ik een jaar rij r6

Ik heb dik 2 jaar mijn rijbewijs, en heb op het moment 2x een ZXR750 en een GPZ750, ZX9R, XR250 haha.

Maar rij voornamelijk op de ZX9R, en de XR250 moet de deur uit, en de ZXR van 1995 ook.
 
wie wil het mij leren ga zondag weer oefenen als het weer mee zit kom iut sittard dus als er iemand in de buurt woont voor mij het te leren hoor ik het graag

Was vanmiddag nog in echt,ben daarna nog lekker gaan schrapen over de rotondes
in born. Was toch wel koud,maar men michelins PP plakken altijd.
Morgen zou het gaan regenen? en ik ben gisteren niet naar fighterama geweest
denk dat ik morgen ga? Maar dan wel met de auto.

Joep
*D
 
Met deze temperaturen en koud asfalt vind ik het zelf ook tricky.
Zeker als je het wilt leren, kan je beter goed opgewarmde banden hebben met een wat warmer wegdek. Dan plakken je banden beter.

:^

ging afgelopen maandag ook bijna onderuit omdat ik aan het kden was met koude banden O-)
 
gaat er morgen nog iemand rijden in omgeving sittard liefs iemand die me kd leren kan hoor het wel weer wordt morgen nog goed droog en 12 graden
 
gaat er morgen nog iemand rijden in omgeving sittard liefs iemand die me kd leren kan hoor het wel weer wordt morgen nog goed droog en 12 graden

12 graden is weinig ;) hoeveel ervaring heb je al, want je moet vooral niet verstijfen als je achterkant weg glijdt ;)
 
welke rotonde dan in born ben ik vanmiddag ook nog geweest en met welke snelheid pak je em wil niet echt luke en weet niet hoeveeker tussen knie en wegdek zit
Was vanmiddag nog in echt,ben daarna nog lekker gaan schrapen over de rotondes
in born. Was toch wel koud,maar men michelins PP plakken altijd.
Morgen zou het gaan regenen? en ik ben gisteren niet naar fighterama geweest
denk dat ik morgen ga? Maar dan wel met de auto.

Joep
*D
 
welke rotonde dan in born ben ik vanmiddag ook nog geweest en met welke snelheid pak je em wil niet echt luke en weet niet hoeveeker tussen knie en wegdek zit

De rotonde vanaf afrit susteren naar industrieterein holtum,driekwart richting
dat gebouw wat lijkt op een paddestoel,weer een mooie rotonde,driekwart en
dan een hele mooie bocht naar rechts. Dan komt een mooi recht stuk (langs de
tankst autoweg) Waar je een wielie kunt maken.Bovenaan draaien en volgas weer
terug :9~ De snelheid let ik nieteens op.

:}
 
Hmm. Alsof het verboden is om op een rotonde te rijden. Het lijkt me in ieder geval wel een geschikte plaats om het even te proberen (als het weer wat warmer is ;( ).

Ik heb die foto's niet, nee. Ik had destijds ook niet in de gaten dat er een fotograaf bij was :z . Als je er iets van zou kunnen emailen dan zou dat erg mooi zijn natuurlijk (behalve als ik er als een baviaan op sta ;) ). Mijn emailadres staat wel in mijn profiel. Ik ben benieuwd.

Oké :) . Ik stuur je ze wel ff toe. Heb je ook MSN? Dan kan ik ze misschien daar ook wel mee verzenden. Ik voeg je zometeen wel ff toe.

Wat betreft het verbod om op de rotonde te kunnen rijden; ik ben enkele maanden terug om 1.00 `s nachts door de politie een eindje van die rotonde staande gehouden. Ze hadden mij daar zien knee-downen en vonden dat ik erg hard ging. Ik kwam er met een waarschuwing af, al vraag ik me wel af onder wel artikel zoiets geschaard zou moeten worden :? ? Artikel 5-je vermoed ik (gevaarlijk weggedrag).

Edit: typefoutje.
 
ga je morgen niet rijden is dat dat nieuwe stuk weet niet waar je bedoelt of ga je eerst de autobaan op
De rotonde vanaf afrit susteren naar industrieterein holtum,driekwart richting
dat gebouw wat lijkt op een paddestoel,weer een mooie rotonde,driekwart en
dan een hele mooie bocht naar rechts. Dan komt een mooi recht stuk (langs de
tankst autoweg) Waar je een wielie kunt maken.Bovenaan draaien en volgas weer
terug :9~ De snelheid let ik nieteens op.

:}
 
is dat als je over de autosnelweg rij maar de eerste rotonde als je die drie kwart neemt kom je op de a2 rigting geleen heerlen of zit ik nu helemaal fout
De rotonde vanaf afrit susteren naar industrieterein holtum,driekwart richting
dat gebouw wat lijkt op een paddestoel,weer een mooie rotonde,driekwart en
dan een hele mooie bocht naar rechts. Dan komt een mooi recht stuk (langs de
tankst autoweg) Waar je een wielie kunt maken.Bovenaan draaien en volgas weer
terug :9~ De snelheid let ik nieteens op.

:}
 
is dat als je over de autosnelweg rij maar de eerste rotonde als je die drie kwart neemt kom je op de a2 rigting geleen heerlen of zit ik nu helemaal fout

Sorrie is tweekwart recht door dus en een beetje verder de tweede rotonde.
Moet even kijken,zou morgen eerst naar de beurs in Reinberg gaan.
Maar zag net het weerbericht dat het zon en 13 graden werd.
dus ben nog even aan het twijfelen.Als ik niet naar de beurs ga roep ik hierzo
morgenvroeg want dan wort het toch middag als ik kom.

Joeps 8-)
 
Komt in de buurt...

Je rijdt zeker ook een witte auto?

misc
 
Terug
Bovenaan Onderaan