Koopcontract Ontbinden Help !!!

Dank voor je reactie LadyZ750. Ook ik vind internet een heel makkelijk medium. Je kan eenvoudig en snel communiceren en daarbij grote afstanden overbruggen. Bij deelname aan een internetforum heel veel mensen betrekken.
Zorgvuldigheid betrachten in het trekken van conclusies is een schone zaak. En een eigen mening hebben is een recht in ons land, gelukkig. Mijn mening heb ik al duidelijk gemaakt.
Onaangenaam komt het op mij over dat je zo fel reageert. Ik was (en ben dat absoluut niet meer) nieuwsgierig hoe dat komt.
Nu constateer ik slechts dat je fantasie zaken aanvult die nergens staan. De "zaak" financiering komt namelijk uit je eigen duimpje. Of vergis ik me daarin?
:}

En uh, tuurlijk is het verre van handig dat een koper zich zoiets laat overkomen. Ken je mensen in je buurt die een time-share hebben gekocht? Of ken je mensen die op straat een contractje hebben getekend voor een maandelijkse bijdrage aan het goede doel? Is allemaal iets heel anders, maar ook zo hetzelfde. Natuurlijk zijn dat in alle gevallen goede verkopers. Ze verkopen slechts één ding. Die korte climax. Voor hun eigen portemonnee. Daarna ben je niet meer interessant.
Een motorzaak die erop staat dat je eerst de machine "past", dát is de zaak die een langere relatie met je aan wil gaan. Dat is de zaak die een servicetraject insteekt al vanaf het adviesmoment. Vind ik hoor. Maar ik kan dat niet weten, want ik heb daar voor geleerd :-)

En jouw mening? Ik respecteer 'm. Over je houding heb ik geen mening.
hahah het is duidelijk dat je over mijn houding geen mening hebt.....we liggen elkaar schijnbaar niet zo!Iemand die zo makkelijk twee koop contracten tekent, daar kan ik niet bij dat ie dat uit zn eigen zak betaald....is inderdaad "mijn fantasie", maar als ik mijn zuur verdiende centjes uit geef, dan denk ik wel beter na voor dat mijn handtekening ergens onder komt te staan....en ik neem aan dat dat voor jou het zelfde geldt! Dat ik er van baal dat mensen elkaar tegen woordig zo makkelijk de grond in trappen zonder ook maar het verhaal van de ander te hebben gehoord.....tja daar erger ik me gewoon aan, en dat ik dan fel uit de bocht kom, sorry als ik je scheenbeen heb geraakt! (enne niks time-sharing aan laten praten, ik heb een hele goede dealer waar ik altijd ontzettend goed geholpen word, net als de rest van mijn vrienden, en je hebt er altijd van dit soort"klanten"tussen zitten, die zo'n dealer zwart maken, door hun eigen domme gedrag!!)
 
... en inmiddels heb ik de eerste 1.200 km op mijn XS 1100 zitten. Nog steeds zonder kilometertellerkabel ! En Sander van Bergen belde dat hiju de koppen van mijn Ural Doppelzuendungklaar had gemaakt. Daar had ik ook al geen prijsafspraken over. Maar sommige mensen zijn gewoon te vertrouwen! Maar dat alleen nadat ze dat eerst bewezen hebben. Dealersa zijn doorgaans te vertrouwen. Maar tussen de handelaars zitten best een paar jongens in de stijl van Twedje van Es
 
Als eerste dan, gefeliciteerd met 2 motoren !

Waarom vaar je zo blind op mensen die maar 1 ding willen, jouw geld ? als je twijfels hebt, of een contract wil laten ontbinden, dan ga je toch zelf praten met dealer A ? Als je met dealer B afspreekt dat hij het contract met A laat ontbinden, dan laat je dat toch in het koopcontract met dealer B zetten ???

Dit lijkt nu veel op het verhaal van Frank Rijkaard, die eind jaren 80 een tweede contract tekende bij PSV omdat hij een Philips stereotoren kreeg....

Durf voor je eigen rechten op te komen, en denk na over bepaalde consequenties, anders ben ik bang dat je na je promotie weer snel degradeert...
 
Terug
Bovenaan Onderaan