Koud !!!!

znirkel

Die hard MF'er
21 nov 2002
631
0
Schagen
Kom net terug van een vriend van me in Alkmaar. Tripje naar het Almeerse thuisfront, constante snelheid de hele A9 uitrijden.
GRUWELIJK! Alles bevriest!
Tenen en vingers kan ik wel even in de oven leggen :-)
Verder benen een uurtje tegen de uitlaat zodat ik ze weer kan strekken.

Zo, dat was weer een nutteloss bericht, prettige avond nog :-)
 
Ja, sorry, doe ik normaal nooit, en ben er zelf ook een hekel aan!

Maar ja, het was wel zo koud :-)
 
Het motorseizoen is zo'n beetje finito.. Hopelijk komen er nog een paar mooie heldere winterdagen..
 
ach, goed aankleden, en niet zo mouwen :) Handjes af en toe ff bij motorblok houden...
 
Met een dubbele laag thermo, leren pak, en daarover een stoffen pak is het goed te doen. ;(
Het wordt inderdaad erg koud als je langer dan 30 minuten moet rijden. :(
O ja natuurlijk ook nog thermo onderhandschoenen. })
 
Pussies.. Een trui onder je pak ipv een T-shirt en klaar ben je.. Warm word je na het rijden wel weer ;)
 
Ik ga in ieder geval even wat thermo sokken kopen, en iets voor m'n klauwen :-)

Ben nog steeds bevroren, kruip maar eens onder de dekens, weltruste :-)
 
ach, goed aankleden, en niet zo mouwen :) Handjes af en toe ff bij motorblok houden...

Juust, goed pak aanschaffen en hopen dat er af en toe een stoplicht op rood staat, kan je bijwarmen aan het blok!! *D

Ik rij ook nog dagelijks 86km, is nog goed te doen hoor. Alleen als het een graad of 5 of meer vriest, dan beginnen mijn vingers wel een beetje te mopperen op mij haha. De rest van mij lijfd heeft het dan nog niet echt koud, alleen de handschoenen zijn de beperkende factor (hoewel ze absoluut keigoed zijn hoor).
Handvatverwarming, dat vind ik dan weer net iets te ver gaan.... dan maar koud! ;)

Grtzz HagaSan.
 
Mietje ! *D

Ik zit het hele jaar door op de motor vanwege woonwerkverkeer, pak je gewoon goed in(goretex doet wonderen) paar dikke winterhandschoenen en gaan met die banaan...

Er zullen vast wel mensen hiero zijn die dit herkennen
voor deze mensen :}
 
Alleen mijn voeten zijn recentelijk wat aan de kouwe kant, thermosokken is wel een goede oplossing, had daar nog niet aan gedacht.... :(
Stom he? |(
 
Mietje ! *D

Ik zit het hele jaar door op de motor vanwege woonwerkverkeer, pak je gewoon goed in(goretex doet wonderen) paar dikke winterhandschoenen en gaan met die banaan...

Er zullen vast wel mensen hiero zijn die dit herkennen
voor deze mensen :}

Herken het wel ja, alleen mijn winterhandschoenen zijn nog niet dik genoeg...

En voor kouwe voeten: koop een boxer... :)
 
Laatst bewerkt:
Tja, wil niet lullig doen hoor, maar gisteren rond 23:00 uur nog een uur op de snelweg gereden en nergens last van! Zal wel aan de kleding liggen! :P
 
Jongens.....alleen al van de gedachte dat je op je motor stapt hoor je het al warm te krijgen......en tegen kou kun je je kleeden...als het maar droog is, dan vind ik alles best.....
 
Kom net terug van een vriend van me in Alkmaar. Tripje naar het Almeerse thuisfront, constante snelheid de hele A9 uitrijden.
GRUWELIJK! Alles bevriest!
Tenen en vingers kan ik wel even in de oven leggen :-)
Verder benen een uurtje tegen de uitlaat zodat ik ze weer kan strekken.

Zo, dat was weer een nutteloss bericht, prettige avond nog :-)


tjee, mietje..
'k heb nog niet eens mijn wintervoering in mijn jas ( wel in broek) en rij nog met zomerhandschoenen.

gr. bo.
 
Jongens.....alleen al van de gedachte dat je op je motor stapt hoor je het al warm te krijgen......en tegen kou kun je je kleeden...als het maar droog is, dan vind ik alles best.....

Hier sluit ik mij volledig bij aan 8-)
 
Tja, wil niet lullig doen hoor, maar gisteren rond 23:00 uur nog een uur op de snelweg gereden en nergens last van! Zal wel aan de kleding liggen! :P

Tja, dan heb je zeker een kuip of niet?

Ik ga geheel naakt door de winter heen :-p
 
Ha! Ik rij op een naakte fiets zonder binnenvoering in jas en broek, dunne sokken en geen idee wat voor handschoenen ik heb.
Had nog tegenwind ook.

Wintervoering in je broek? Wie is er hier nou een mietje :-p


tjee, mietje..
'k heb nog niet eens mijn wintervoering in mijn jas ( wel in broek) en rij nog met zomerhandschoenen.

gr. bo.
 
Ha! Ik rij op een naakte fiets zonder binnenvoering in jas en broek, dunne sokken en geen idee wat voor handschoenen ik heb.
Had nog tegenwind ook.

Wintervoering in je broek? Wie is er hier nou een mietje :-p

Liever een wintervoering in m´n broek, dan dat ´s nachts in bed m´n gevaarte niet meer bruikbaar is vanwege de kou! :P Zou ik toch flink ruzie met m´n meissie krijgen. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan