Aangezien ik ook pas een 1090R gekocht heb kan je al best veel vertellen.
De vering is super daar heb ik de R voor gekocht.
Na een paar honderd km heb ik hem direct op pirellis gezet de trail versie. Als best getest en inderdaad super strak.
Ik rijd voornamelijk met twee personen op de motor. incl top koffer.
Daar is dan wel een probleem opgevallen het stuur gaat bij gas bij los laten tussen 80 en 60 flink heen en weer, beetje googelen lees ik dat het wel vaker voor komt.
Dit stoort toch echt en moet eerdaags nog opgelost worden.
Benzine verbruik 1 op 20 is zeer goed te halen .
Wat ik ook gelijk gedaan heb een automatisch ketting smeer systeem met gps. pro oiler genaamd
Heerlijk geen geknoei meer en na 3000 km nog steeds niet gesteld
Met de zitting heb ik toch echt problemen mee na 2 uur merk je dat je doorzakt en op de plastic bodem zit, ik heb dit opgelost door 1.5 cm extraschuim onder het orgineel te plaatsen heel gemakelijk en veeeeeeeeeel beter.
Je kan de boel zo weer vast nieten en klaar.
Uiteindelijk heb ik toch zitting van een 1290 S gekocht deze zijn dikker maar belangrijker de achterste zitvlak is recht daardoor glijd mijn vriendin niet steeds naar voren.
Hier ga ik dan nog verwarming in monteren.
Verder heb ik van Sw motech de extra ketting beschermer er op gezet gek dat zon ding er niet standaard op zit.
De spiegels vind ik helemaal niets ik stoot steeds met mijn hand er tegen aan als ik de stuur vast wil pakken.
de plaats klopt niet normaal zitten ze vast aan de andere kan van het stuur en met een bocht naar voor.
Dat vraag van mij kant nog een oplossing .
Handvat verwarming werkt goed is makkelijk te monteren wel even goed zoeken naar de stekkers die verstopt zitten.
De vering is super daar heb ik de R voor gekocht.
Na een paar honderd km heb ik hem direct op pirellis gezet de trail versie. Als best getest en inderdaad super strak.
Ik rijd voornamelijk met twee personen op de motor. incl top koffer.
Daar is dan wel een probleem opgevallen het stuur gaat bij gas bij los laten tussen 80 en 60 flink heen en weer, beetje googelen lees ik dat het wel vaker voor komt.
Dit stoort toch echt en moet eerdaags nog opgelost worden.
Benzine verbruik 1 op 20 is zeer goed te halen .
Wat ik ook gelijk gedaan heb een automatisch ketting smeer systeem met gps. pro oiler genaamd
Heerlijk geen geknoei meer en na 3000 km nog steeds niet gesteld
Met de zitting heb ik toch echt problemen mee na 2 uur merk je dat je doorzakt en op de plastic bodem zit, ik heb dit opgelost door 1.5 cm extraschuim onder het orgineel te plaatsen heel gemakelijk en veeeeeeeeeel beter.
Je kan de boel zo weer vast nieten en klaar.
Uiteindelijk heb ik toch zitting van een 1290 S gekocht deze zijn dikker maar belangrijker de achterste zitvlak is recht daardoor glijd mijn vriendin niet steeds naar voren.
Hier ga ik dan nog verwarming in monteren.
Verder heb ik van Sw motech de extra ketting beschermer er op gezet gek dat zon ding er niet standaard op zit.
De spiegels vind ik helemaal niets ik stoot steeds met mijn hand er tegen aan als ik de stuur vast wil pakken.
de plaats klopt niet normaal zitten ze vast aan de andere kan van het stuur en met een bocht naar voor.
Dat vraag van mij kant nog een oplossing .
Handvat verwarming werkt goed is makkelijk te monteren wel even goed zoeken naar de stekkers die verstopt zitten.