trip 2 per ongeluk geresetIk heb ook iets van 6,7 à 6,8 liter per 100 km.
Dit gemiddelde verbruik kun je gewoon in je dashboard bekijken.
Ik reset Trip 2 nooit, dus daar kan ik alle gemiddeldes precies bijhouden sinds dat de motor nieuw was
Maar hoeveel liter tank je dan na die 260 kilometer? Stel je tankt dan 21 liter, dan zit je op ongeveer 8 liter per 100 km, wat wel serieus veel is voor op de openbare weg.
Dat verbruik had ik met mijn opgevoerde Speed Triple uit 2008, als ik rustig reed
Dat is 8,77 liter per 100 km. Beduidend hoger dan mijn gemiddelde, maar misschien heb je die tank in de Eifel leeggereden waar je continu aan het blazen was?Voor de duidelijkheid.
Na mijn berekening aan de hand van het gereden afstand en het toegevoegde benzine kom ik op een gemiddelde verbruik van 1:11,4.
Het verbruik op de SAS was 1:16,4 met gelijkwaardige rijstijl. (Sportief)
Maar als ik het goed lees heeft iedereen een hoog brandstof verbruik.
Ik ook 1 op 17 maar ik rij ook regelmatig in streetmode.
Ik heb mijn
trip 2 per ongeluk gereset
Ik rij altijd in streetmodus en toch lukt het mij niet om zuiniger te rijden.
Tankbeurten ingeven bij spritmonitor, doe ik ook altijd
Een verbruik zoals dat van jou (8,77) heb ik meerdere keren gehad, dat betekende dan (waar het kon) vol doorhalen in 2e, 3e en 4e. Strepen zetten van 50meter op het asfalt, etc. Kan het aanraden :D
Als dat jouw standaard verbruik is dan gaat er iets mis
Gemiddeld 5,8 liter per 100 km is wel erg zuinig. Ga ik nooit halenIk ook 1 op 17 maar ik rij ook regelmatig in streetmode.
Ik heb ook iets van 6,7 à 6,8 liter per 100 km.
Dit gemiddelde verbruik kun je gewoon in je dashboard bekijken.
Ik reset Trip 2 nooit, dus daar kan ik alle gemiddeldes precies bijhouden sinds dat de motor nieuw was
Maar hoeveel liter tank je dan na die 260 kilometer? Stel je tankt dan 21 liter, dan zit je op ongeveer 8 liter per 100 km, wat wel serieus veel is voor op de openbare weg.
Dat verbruik had ik met mijn opgevoerde Speed Triple uit 2008, als ik rustig reed
Zo net even bij Dipi moto geweest voor de vering update.. Top dat ze altijd tussendoor even tijd voor me maken..
Ik kwam hier terecht via de zoekfunctie naar 1000km beurt, dus het volgende: ik heb laatst mijn 1290 SAS weggebracht voor de 1000km beurt, en moest toen zo'n €180,- afrekenen. Dit verraste me een beetje, ik dacht dat het bij de garantie hoort. Aangezien dat dit mijn eerste nieuwe motor is, heb ik verder geen ervaring hiermee. Is dit normaal bij KTM?
Ik vind dit een rare vraag :DIk kwam hier terecht via de zoekfunctie naar 1000km beurt, dus het volgende: ik heb laatst mijn 1290 SAS weggebracht voor de 1000km beurt, en moest toen zo'n €180,- afrekenen. Dit verraste me een beetje, ik dacht dat het bij de garantie hoort. Aangezien dat dit mijn eerste nieuwe motor is, heb ik verder geen ervaring hiermee. Is dit normaal bij KTM?
Msxx vondt van niet, die gaf gewoon een antwoord.Ik vind dit een rare vraag.
Ik vind dit een rare vraag.
Ik was gewoon wat verbaasdMsxx vondt van niet, die gaf gewoon een antwoord.
Ben hier ook benieuwd naar. Staat bijna 13k op de klok hier. En hoelang ben je je motor kwijt?Ik durfde het niet deze te stellen, ging laatst voor een bandje en wat kleine dingetjes, kreeg ik ook gewoon een rekening. Ik ben nog verbaasd...
Maar zonder gekheid, dat is natuurlijk bij iedere dealer zo, tenzij anders onderhandeld.
In het verlengde daarvan, wat kost de 15k beurt gemiddeld?
Ben hier ook benieuwd naar. Staat bijna 13k op de klok hier. En hoelang ben je je motor kwijt?
Had voor de 1000km beurt 105 euro betaald.