Kunstjes op de maasvlakte ...

plaspopje

Die hard MF'er
18 jun 2006
862
2
Rotterdam
Voor alle mensen die wel eens kunstjes vertonen op de maasvlakte of direkte omgeving.
Wat doe jij / of jullie zo al ?? ....
Of nog beter, post je leukste foto of filmpje (elsewhere).

Ik wil zelf nog eens een mooi filmpje hebben, maar zoek nog iemand met cam die dat kan opnemen.

Topic is open .........

full
 
Plaspop zn eigen topic *O* ik ga ff graven naar maasvlakte foto's, heb vorige zomer de hele weg gehighchaird :Y

ga jij altijd op de motor erheen of doe je m op de trailer (zoals wij wel eens doen, heb alleen zelf geen trailer). als je met de auto en trailer gaat wil ik wel een keer mee om je te filmen :Y
 
Heb daar vroeger wel eens gecrosst. (1995)

Is het daar momenteel interessant om supermotard te rijden?

m.a.w. is daar nog wat asfalt waar je zonder kenteken (gedoogd) kunt rijden?

Zand, is er zo te zien op de foto's, nog volop!

Alvast bedankt voor de reacties.

ps. mooie pics én brommert Switch _O-
 
Plaspop zn eigen topic *O* ik ga ff graven naar maasvlakte foto's, heb vorige zomer de hele weg gehighchaird :Y

ga jij altijd op de motor erheen of doe je m op de trailer (zoals wij wel eens doen, heb alleen zelf geen trailer). als je met de auto en trailer gaat wil ik wel een keer mee om je te filmen :Y

Nee ik heb geen trailer .... Gewoon 100km/h buffelen op de brommert .....
Een vriend van me wil eens filmen, eens kijken hoe dat wordt.
Alleen staande wheelie overigens, maar heb nog niks op film en ook nog niet echt lang, 1km ofzo.
 
Heb daar vroeger wel eens gecrosst. (1995)

Is het daar momenteel interessant om supermotard te rijden?

m.a.w. is daar nog wat asfalt waar je zonder kenteken (gedoogd) kunt rijden?

Zand, is er zo te zien op de foto's, nog volop!

Alvast bedankt voor de reacties.

ps. mooie pics én brommert Switch _O-

Thnx , maar neej voor supermotard is er weinig aan daar .. ze zijn erg streng met controleren en bekeuren dus echt alleen binnen het cross terrein mag je zonder kenteken rijden en daar is alleen maar zand en blubber te bekennen, een hele enkele keer zie je er een supermotard doorheen komen maar of die het nu erg naar hun zin hebben daar ... ?
 
Thnx , maar neej voor supermotard is er weinig aan daar .. ze zijn erg streng met controleren en bekeuren dus echt alleen binnen het cross terrein mag je zonder kenteken rijden en daar is alleen maar zand en blubber te bekennen, een hele enkele keer zie je er een supermotard doorheen komen maar of die het nu erg naar hun zin hebben daar ... ?


Grrr.....jammer.
Crossbaan lijkt me niet veel met een SM.
Bedankt voor je reactie Switch!
 
Kom er regelmatig maar alleen om ff te scheuren of voor de kd bocht aan het einde. Wel heel veel controle de laatste tijd...
 
Nieuwe forum software.........
dan mag er ook best eens weer wat leven in de brouwerij komen ........
ff omhoog trappen dus .........

nog mensen leuke filmpjes/foto's op de maasvlakte gemaakt ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan