Het kwartje van kok wordt definitief niet aan de pomp teruggegeven. In ruil daarvoor komt het geld in een fonds voor openbaar vervoer en wegenenaanleg.
Mooi! Komt die motorveilige vangrials er dan eindelijk eens? Of het verplaatsen van lichtmasten naar de binnenkant van bochten. Maar goed, de MAG maakt zich hiervoor al jaren sterk. Zouden ook zij een beroep op dit fonds kunnen doen denk je? Of zal het geld opgaan aan miljardenverslindende vluchtheuvel projecten, talloze werkgroepen en te dure fondsbeheerders? Wat denk je zelf?
Het is natuurlijk ook wel erg veel gevraagd om te kijken naar een paar kilometer vangrail in nederland, terwijl er in totaal enkele duizenden kilometers vangrail liggen.
Ik vraag mij af wie dit fonds gaat beheren. 3VO? Die doet immers geen ruk voor de motorrijder? De overheid? Die heeft even veel verstand van verkeer als wij van politiek. Zouden ze de MAG en de NVVM, de KNMV en de ANWB maar eens hierin betrekken. Of moet Motor-Forum dit fonds gaan beheren? Denk dat het met het verkeer in nederland dan toch nog een heel eind goed komt.
Mooi! Komt die motorveilige vangrials er dan eindelijk eens? Of het verplaatsen van lichtmasten naar de binnenkant van bochten. Maar goed, de MAG maakt zich hiervoor al jaren sterk. Zouden ook zij een beroep op dit fonds kunnen doen denk je? Of zal het geld opgaan aan miljardenverslindende vluchtheuvel projecten, talloze werkgroepen en te dure fondsbeheerders? Wat denk je zelf?
Het is natuurlijk ook wel erg veel gevraagd om te kijken naar een paar kilometer vangrail in nederland, terwijl er in totaal enkele duizenden kilometers vangrail liggen.
Ik vraag mij af wie dit fonds gaat beheren. 3VO? Die doet immers geen ruk voor de motorrijder? De overheid? Die heeft even veel verstand van verkeer als wij van politiek. Zouden ze de MAG en de NVVM, de KNMV en de ANWB maar eens hierin betrekken. Of moet Motor-Forum dit fonds gaan beheren? Denk dat het met het verkeer in nederland dan toch nog een heel eind goed komt.