Laarzen van Sidi of A-stars

Ik heb de Strada Tepor Evo van Sidi en ben er tevreden over, niet te duur, ze worden dagelijks voor w-w verkeer gebruikt en hier geen problemen met de ritsen of met natte voeten. Niet het type waar je info over wilde maar mss interessant omdat te wat op die alpinestars lijken waar je interesse voor hebt. Dacht dat 'k een €200 betaald heb.

[afbeelding]

Ik heb deze laarzen al ruim 2 jaar en ze zitten als gegoten. Ik heb één maatje groter dan mijn normale maat. Gekocht op de Motorbeurs 2005 in Utrecht voor 155 euri's. Dus voor mij Sidi's. Draag ze nu onder mijn all-weatherpak, omdat de broek makkelijk over de laarzen heen past.

Op de motorbeurs in Utrecht heb ik Alpinestars en Sidi gepast. Sidi vond ik persoonlijk beter zitten. Heb die Vertigo Tepor besteld. (Die Snautse post)

Deze heb ik sinds kort - overgenomen en 4 maanden oud - en deze draag ik in combi met mijn leren combi ;) . Racy laarzen t.o.v. de Strada en daarom wat mooier in combinatie met m'n leren pak. Wel waterdicht, maar dat vond ik geen bezwaar.

Maar belangrijkste van alles: passen! Elke voet is anders. :Y :W
 
Ga in ieder geval goed passen ( laat je tenen flink jubelen ) !!

Ik heb toevallig vandaag net een paar nieuwe Oxtars TCS gekocht omdat m'n Alpinestars SMX net iets te krap bleken te zitten qua breedte...
Had die SMX-en in Utrecht gekocht en ze zaten voor m'n gevoel echt perfect , alleen na een uurtje dragen of zo had ik toch last van m'n voeten ..niet normaal meer .
Al met al een duur beurskoopje gedaan dus ! :(

Leer hiervan.
 
Ik heb de Strada Tepor Evo van Sidi en ben er tevreden over, niet te duur, ze worden dagelijks voor w-w verkeer gebruikt en hier geen problemen met de ritsen of met natte voeten. Niet het type waar je info over wilde maar mss interessant omdat te wat op die alpinestars lijken waar je interesse voor hebt. Dacht dat 'k een €200 betaald heb.

[afbeelding]

Die heb ik voor €160 bij www.motorgoedkoop.nl gekocht. Ben er zeer tevreden over in elk geval.
 
Bij MotoWebShop kost de Sidi Strada Tepor Evo momenteel € 149: *klik*. De nieuwe Mega Gore-modellen zijn overigens wél van echt leer... Ongetwijfeld vanwege de hoge eisen die Gore stelt aan producten waar hun materiaal in wordt verwerkt.
 
Ik heb geen Sidi's of A-stars maar Oxtar.. En ik wil je toch ff aanraden om die niet te kopen of iig niet de versie met witte letters die ik heb.

Waarom niet:
- Wat wit is verkleurd naar pisgeel
- Ze zijn niet echt waterdicht.
- De flap over de rits sluit niet zo heel mooi aan

Achteraf in mijn ogen een miskoop dus..
 
Dat witte wordt bij de meeste laarzen gelig. Alpine Stars heeft dat ook. Invloeden van buitenaf he, straatvuil, UV inwerking... enzovoort.
Waren die Oxtars verkocht als waterdicht?
En het is een kleding stuk, de pasvorm is van een hoop afhankelijk, benen, voeten, overige kleding. Het is geen maatwerk he.
Ik hoor een hoop goede verhalen over Oxtar met Gore Tex, is voor mij ook een optie. Of nieuwe Puma's.... al twijfel ik nog enigzins.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf de Sidi's. Goede pasvorm en lopen ook prima (voor een motorlaars). Tip: passen in de winkel en kopen via Internet. Scheelt € 70,-- :)
 
Heb zelf (volgens mij de B2 met carbon bescherming, die ik niet meer kan vinden op het inet, zou er graag nog een paar bij bestellen voor mn broertje) maar ze bevallen mij prima alleen in de regen heb ik andere laarzen aan.
 
witte laarzen verkleuren idd altijd een beetje, en volgens mij maken ze geen waterdichte laarzen in het wit, die hebben ze geloof ik alleen in het zwart.

iK vind ze wel lekker zitten, ik heb laatst wat modellen gepast, en ze zijn lichter dan a-stars.
 
Danku danku danku *O*

Voor de tips.

Na het leze van alle tips, ga ik ze eerst wel passen om problemen te verkomen.
Ik lees goeie dingen over Sidi Laarzen Strada Tepor Evo. Ga die denk tog passen. Omdat ik het hele jaar door rijd, dan is waterdicht tog wel belangrijk en dan komende iets beterse looks van de b2 tog op de 2e plaats. Ik ga verloopig ook nog geen power range pak kopen :9 dus die race boots komen nog wel.

Alleen nu nog even ene shop vinden in de buurte van Zierikzee die ze verkoopt
 
Ik heb zelf de Sidi B2 laarzen.

Ben er erg tevreden over, ze zitten goed, ademen voldoende en heb er nog niet mee in de regen gereden dus daar kank je weinig over vertellen.

Zelf heb ik van schoenen maat 45 en me Sidi laarzen zijn dat ook.
 
alpinestars :Y

van die sidi`s gaan na een tijdje lopen de onderkant van je nneuzen kapot en ze zijn te smal B|

;)
gewoon wat passen en kopen wat lekker zit, dat is veel belangerijker dan hoe ze eruitzien, of wat een ander ervan vind
 
wat denk je van Oxtar,s...?
ik loop hier hele dagen op , s,ochtends aan en s,avonds weer uit zonder een centje pijn.
prima laars voor alle seizoenen.
HPIM1110.jpg
 
Ik heb de sidi vertigo corsa air, geheel geperforeerd, bevallen erg goed met warm weer, echter regen= natte voeten, dat wel.
 
ik heb alpine stars laarzen en ben er wel tevreden over. heb ook sidi gepast maar die zaten voor geen meter, terwijl de alpine stars meteen goed zaten:)
 
nou SIDI's nemen dus kerel!!

grootste gedeelte van MF zegt SIDI

Het grootste gedeelte van Nederland haalt ook alleen maar rijbewijs B, is dat een reden om dan maar niet te gaan motorrijden? |( :+

Ik twijfelde zelf ook tussen Sidi en A'stars maar ging puur op de merken af. Tot ik ging passen en de verkoopster mij zei dat het geen kwestie van kiezen is, maar dat het al vastligt welke laars voor jou het beste geschikt is (van deze twee). Beetje rare reactie vond ik dat maargoed ze had 100% gelijk. Ik heb sidi's gepast (vertigo) en A'stars (smx plus) en ik hoefde geen minuut na te denken over welke geschikter was.. A'stars zat bij mij als gegoten en sidi's als een stel te kleine klompen. Zoals al eerder gezegd op dit forum; PASSEN dus! Het uiterlijk is toch een kwestie van smaak (wat zou jou het boeien als IEDEREEN A'stars mooier vind en jij Sidi?) en pasvorm is door anderen niet voor jou te bepalen.. So kom uit je lazy stoel en pas er een paar aan.. Bestel ze vervolgens bij motorgoedkoop.nl oid en het scheelt je ook nog eens een euri of 50.

Heb ik ook gedaan en volgens track & trace is de chauffeur nu onderweg om mijn hele mooie zwarte Alpinestars SMX Plus laarsjes te komen brengen :+ *O*
 
Het grootste gedeelte van Nederland haalt ook alleen maar rijbewijs B, is dat een reden om dan maar niet te gaan motorrijden? |( :+

Ik twijfelde zelf ook tussen Sidi en A'stars maar ging puur op de merken af. Tot ik ging passen en de verkoopster mij zei dat het geen kwestie van kiezen is, maar dat het al vastligt welke laars voor jou het beste geschikt is (van deze twee). Beetje rare reactie vond ik dat maargoed ze had 100% gelijk. Ik heb sidi's gepast (vertigo) en A'stars (smx plus) en ik hoefde geen minuut na te denken over welke geschikter was.. A'stars zat bij mij als gegoten en sidi's als een stel te kleine klompen. Zoals al eerder gezegd op dit forum; PASSEN dus! Het uiterlijk is toch een kwestie van smaak (wat zou jou het boeien als IEDEREEN A'stars mooier vind en jij Sidi?) en pasvorm is door anderen niet voor jou te bepalen.. So kom uit je lazy stoel en pas er een paar aan.. Bestel ze vervolgens bij motorgoedkoop.nl oid en het scheelt je ook nog eens een euri of 50.

Heb ik ook gedaan en volgens track & trace is de chauffeur nu onderweg om mijn hele mooie zwarte Alpinestars SMX Plus laarsjes te komen brengen :+ *O*

:^ totaly agree, bij mij ging het precies hetzelfde! Ik heb de Smx-4 van A-stars, erg tevreden met deze laars. Heb ze nu een half jaar en zien er nog super uit!
 
Kheb die Sidi laarzen, online gekocht...heb met normale schoenen maat 36,5...de sidi's maat 37...zijn net een beetje krap dus zou ze altijd een maatje groter nemen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan