Leuke term gezocht voor autorijders

Ik begrijp niet waarom automobilisten/auto's altijd met een negatieve lading benoemd moeten worden.

Ik gok zo dat 99% van de mensen hier ook regelmatig in een auto zitten en dat moet ook gewoon kunnen en is soms ook ontzettend handig.
Ja ze zien ons vaak niet en rijden ons soms zomaar zonder pardon (bijna) van de sokken. Maar dat doen ze ook niet expres ondanks dat vele hier denken van wel.

We zijn allemaal volwassen kerels en vrouwen hier hou dan ook op met die kinderachtige flauwekul.
 
Ik begrijp niet waarom automobilisten/auto's altijd met een negatieve lading benoemd moeten worden.

Ik gok zo dat 99% van de mensen hier ook regelmatig in een auto zitten en dat moet ook gewoon kunnen en is soms ook ontzettend handig.
Ja ze zien ons vaak niet en rijden ons soms zomaar zonder pardon (bijna) van de sokken. Maar dat doen ze ook niet expres ondanks dat vele hier denken van wel.

We zijn allemaal volwassen kerels en vrouwen hier hou dan ook op met die kinderachtige flauwekul.

Ernstig geval van vrijdag-angst dit
 
Niet zo serieus nemen joh. Dit heet humor en ook al is het niet jouw soort, velen gniffelen erom. ieder het zijne toch?

Hoi,
Aad.
 
Grote auto,s met twee uitlaten in de bumper zijn bij mij schijtbakken.
 
Ik begrijp niet waarom automobilisten/auto's altijd met een negatieve lading benoemd moeten worden.

Ik gok zo dat 99% van de mensen hier ook regelmatig in een auto zitten en dat moet ook gewoon kunnen en is soms ook ontzettend handig.
Ja ze zien ons vaak niet en rijden ons soms zomaar zonder pardon (bijna) van de sokken. Maar dat doen ze ook niet expres ondanks dat vele hier denken van wel.

We zijn allemaal volwassen kerels en vrouwen hier hou dan ook op met die kinderachtige flauwekul.

:')
 
Ik begrijp niet waarom automobilisten/auto's altijd met een negatieve lading benoemd moeten worden.

Ik gok zo dat 99% van de mensen hier ook regelmatig in een auto zitten en dat moet ook gewoon kunnen en is soms ook ontzettend handig.
Ja ze zien ons vaak niet en rijden ons soms zomaar zonder pardon (bijna) van de sokken. Maar dat doen ze ook niet expres ondanks dat vele hier denken van wel.

We zijn allemaal volwassen kerels en vrouwen hier hou dan ook op met die kinderachtige flauwekul.


Ach laat ze toch, al die automobilisten die motorrijden als hobby hebben...het is niets meer dan het Calimero effect :+
 
Truttenschudders
Einzelgangers
Zombies
Kauwgomballen
Filevulling
Vakkenvullers
Elastiekjes
Egotripjes
Labbekakken?
 
12251362453_d4810735f5_z.jpg


Mijn koekblik, toch ook niet helemaal verkeerd om mee te rijden, heb ik al bijna 40 jaar, 245 pk en 384 Nm. Kocht ik toen hij 7 jaar oud was met een klep door de zuiger.
 
[afbeelding]

Mijn koekblik, toch ook niet helemaal verkeerd om mee te rijden, heb ik al bijna 40 jaar, 245 pk en 384 Nm. Kocht ik toen hij 7 jaar oud was met een klep door de zuiger.
Mooi ding.
Maar die spiegels zie je daar daad werkelijk ook wat in ?
Lijkt me klote kijken als ze zo ver van je af staan :$
 
Mooie bak Han. De mensen die zo afgeven op hun auto moeten maar eens in een fatsoenlijke auto gaan rijden ipv zo'n muesli-auto!!
 
Man, ik heb wat van die blikken gehad en gerestaureerd. Op 10 juni 2010 kreeg ik dit blik nadat ik een ander soortgelijk blik voor iemand van een nieuwe koppeling had voorzien:

SANY0522_zps4mm0r7nw.jpg


Dat was mijn twaalfde DS en negen maanden later stond zij er zo bij:

12251186615_68d50aefe4_z.jpg


Mag ik daar een heel klein beetje trots op zijn? Alles zelf gedaan, compleet nieuw chassis er in gelast en het spuitwerk heb ik in de slaapkamer gedaan.
 
Lekker mopperen op autobestuurders, de sukkels die zich inblikken, de stumperds die het 'enige ware gevoel van genot' moeten ontberen.

Maar................................

Ik ben blij dat er auto's zijn. Over een paar weken hebben we een broertjesdag samen met mijn vier broers en dan moeten we naar Rotterdam. Met de trein is een retour €40.20, maar dan moet ik een OV kaart kopen en ben ik zo'n 50 euro kwijt en dat geldt ook voor mijn broertjes.

Dus gaan we lekker met het koekblik, kunnen we met z'n vieren in en dat kost me twee tientjes aan benzine, gedeeld door vier.

En de 5e gaat met de trein? *D
 
[afbeelding]

Mijn koekblik, toch ook niet helemaal verkeerd om mee te rijden, heb ik al bijna 40 jaar, 245 pk en 384 Nm. Kocht ik toen hij 7 jaar oud was met een klep door de zuiger.

Mooi...
En er toen al rekening mee gehouden dat je later op dit forum terecht zou komen. (zie kenteken) :+
 
Man, ik heb wat van die blikken gehad en gerestaureerd. Op 10 juni 2010 kreeg ik dit blik nadat ik een ander soortgelijk blik voor iemand van een nieuwe koppeling had voorzien:

[afbeelding]

Dat was mijn twaalfde DS en negen maanden later stond zij er zo bij:

[afbeelding]

Mag ik daar een heel klein beetje trots op zijn? Alles zelf gedaan, compleet nieuw chassis er in gelast en het spuitwerk heb ik in de slaapkamer gedaan.

ook prachtig :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan