life's a bitch....

'(

Weet hoe het is om een vriend te verliezen voor je eigen ogen en snap je :( helemaal. Veel strekte aan iedereen die hem gekend is.
 
Heel veel sterkte. Door dit soort verhalen te lezen besef je je wel weer dat je die grenzen niet té ver moet willen verleggen. Een kei, keiharde les die ik niet snel zal vergeten als ik straks mijn rijbewijs heb....
 
neen.

hij reed tegen/op een rijdende auto... deze auto reed 70 in een straat waar je 50km/H mag (motor reed wel 150 maja...), deze auto stopte hierbij dan nog eens als schrikreactie toen deze in zijn spiegel keek naar de "aankomende slingerende motor..." ..


KOEKBLIKKERS,...alttijd zelfde domme reacties......


Hmm, sterkte met het verlies '(



dit is absoluut NIET de schuld van het koekblik, wil je eigen reactie wel eens zien op zo'n moment.
Dan denk je niet na, de reageer je volledig automatisch.

Snap dat het een schok voor je is, je moet alleen wel de schuld bij de juiste persoon leggen.
 
Sterkte '(

Als die koekblikster een flard in d'r achterspiegel ziet van een heel snel op d'r af komende slingerende motor kan het een remactie tot gevolg hebben. Ik heb ook wel eens iets in m'n achterspiegel zien gebeuren toen ik net de andere kant op wilde kijken. Je ziet 'iets' gebeuren, maar beseft zo snel niet dat het achter je is, ook omdat je juist voor je kijkt. Tsja, het gebeurd zelden, maar je kent Murphy. Het gebeurt altijd op de momenten dat je het het minst goed kan gebruiken ;(
 
eerste topic..en dan zo n topic...heftig..pfff ;(
heel veel sterkte in ieder geval...want je maat verliezen is niet tof...en zeker niet met het harnas aan ....en dan nog zien ook...

gecondoleerd...
 
Wow krijg hier effe koude rillingen van.
Heb het artikel gelezen in "Het laatste nieuws" maar het doet je toch nog altijd iets meer als je het van een vriend (en ooggetuige?) hier ziet verschijnen.

De motor zag er inderdaad echt niet meer gezond uit en die auto was nog bijna tegen een huis aan gezet.

Dit verdient niemand, iedereen maakt wel is fouten in zijn "jeugdig" enthousiasme door op de motor te gaan zitten en wat te gaan "toeren" maar dit is spijtiggenoeg een levensles die ie niet meer kan navertellen...

Sterkte...
 
gecondoleerd en sterkte met verwerken. Zoek niet naar de schuldige maar gedenk je vriend zoals hij was en zoals je hem zag.
 
gecondoleerd dit is echt heel erg en het zet je echt aan het denken zeg :S

sterkte voor alle nabestaanden
 
Wow krijg hier effe koude rillingen van.
Heb het artikel gelezen in "Het laatste nieuws" maar het doet je toch nog altijd iets meer als je het van een vriend (en ooggetuige?) hier ziet verschijnen.

De motor zag er inderdaad echt niet meer gezond uit en die auto was nog bijna tegen een huis aan gezet.

Dit verdient niemand, iedereen maakt wel is fouten in zijn "jeugdig" enthousiasme door op de motor te gaan zitten en wat te gaan "toeren" maar dit is spijtiggenoeg een levensles die ie niet meer kan navertellen...

Sterkte...

:^

Ik denk dat iedereen al wel eens 1 of meerder "oei" momentjes op de motor heeft meegemaakt, op dat moment heeft het geluk je lot in handen.

Alleszins gecondoleerd ;(
 
jezus... dat SUCKS! sorry, maar kan het niet anders formuleren. sterkte aan alle nabestaanden.
 
De passie zo groot
De motor zo snel
Als je je koppie erbij houd
Beschermt je beschermengel je wel....

Gecondoleerd, helaas dat dit weer moest gebeuren. Sterkte de komende tijd....
 
Terug
Bovenaan Onderaan