life's a bitch....

De straf voor "oneigenlijk gebruik" is nu héél erg hoog geworden. Een moment van overpeinzing voor iedereen die met dezelfde ideeën rijdt maar daar nog niet de broodnodige ervaring voor heeft.

Condoleances aan familie en vrienden... 20 jaar is idd erg jong... '(
 
Zit hier bijna met de tranen in mijn ogen je verhaal te lezen. Helaas de zoveelste al die met het uitoefenen van zijn hobby het leven moest laten.

Tja, en wat moet je dan voor de rest nog zeggen..............

Heel veel sterkte de komende tijd. Als je ff zin hebt om je hart te luchten zullen de MFers er voor je zijn. Dat weet ik zeker.

gr. Lucie
 
Da's altijd schrikken als je zoiets leest!
Hopelijk lezen vele beginners en anderen die er wat aan hebben dit, zodat dit "leergeld" niet voor niets betaald is.

Ik moet ook bij dit topic weer denken aan een jonge gast, Evil Beaver was zijn nick als ik het wel heb, die vorig jaar omstreeks deze tijd om het leven kwam.
Ook bij het motorrijden.....

Ik kruip ieg morgen met gemengde gevoelens op mijn 400'tje.

Sterkte voor allen die hem kenden.
 
Gecondoleerd ook namen mij. Zulke verhalen blijven verschrikkelijk, of je hem nu kent of niet het is lijkt mij altijd de angst van een motorrijder.
 
sterkte ermee, maar is het nou zo dat de auto voor hem moest remmen ofzo?


neen... reden op die moment maar 2 voertuigen in die straat.. 1 auto... 1 motor......

mja , ... het is wel een groot verschil hoor als ik nu rondrijd... vroeger toen ik mede-motorrijders voorbij zag scheuren, stunten, manoeuvres zag uithale, dacht ik altijd van.. kon ik dat ook maar, of , "wauw" nice going..., nu word ik daar automatisch vrij kwaad op... zou er soms achter wille rijde en hem es tot verstand brenge maja...je krijgt een andere kijk op het motorrijden. (een serieuzere ..)

mvg.
 
godv#*&$@me man! zoiets mag toch niet...dit gun je niemand...
heel veel sterkte in de komende ongetwijfeld zware periode toegewenst!
 
Terug
Bovenaan Onderaan