Lullig einde van een dagje sturen in de warmte

Het zou net zoiets zijn als gaan honkballen op een tennisbaan. En dan de tennissers verrot slaan met een honkbalknuppel. Hé... ik breng mezelf op foute ideeën O-)
 
Heb ik ook eens gehad,met een iemand die meende mij even de les te lezen op een dergelijke manier .Ik kan je vertellen dat zo een helm hard aankomt.(neusje van meneer kon daar blijkbaar niet tegen).
Koste mij wel weer een paar centen :( ,maar dat had ik er graag voor over *D *D


Succes met de afhandeling
 
Niets mee te maken, hadden die twee die begonnen zelf over na moeten denken voordat ze gingen slaan. CBX Blakkie heeft een vrouw en kinderen (z'n kind -voor zover je het nog kind wilt noemen- werd geslagen door die twee losers)... als vrouw/kind me in de weg zouden staan, duw ik ze ook aan de kant om m'n lusten te botvieren op die kerel... maar vandaag is iets te warm om flink te matten.


Digitale bluf..MUHAHAHA




Die warmte bedoel ik...het is HEET HEET HEET zeg ik
 
Wrong place, wrong time. Maar je moet ook niet op een busbaan rijden!
Waren die tennissers jaloers dat jullie lekker op de motor zaten en zij niet?!
Belachelijk gewoon!
Sterkte met verwerken hiervan, dit gaat je niet in de koude kleren zitten namelijk.
 
zat toch ook een ollander bij of lees jij liever wat anders?

Als een blank persoon bij jou altijd een ollander is dan lees ik blijkbaar liever wat anders.

TDM900:
Je had t kunnen verwachten dat er iemand met deze opmerking zou komen na het subtiel aangeven middels "medelander"... Hij zal het wel gedaan hebben omdat ie "medelander" is, toch!?

Ach, 'buitenlander', 'medelander', ik vind het beide geen subtiele woorden.
Shoot me voor het woord 'buitenlander'. Het enige wat ik zeg, is dat iedereen er mee kan wegkomen in Nederland. Goed lezen wat ik tussen de haakjes had geschreven.


MrHawkeye:
Digitale bluf

Tja, zolang je mij niet persoonlijk kent, is het niet nodig om te oordelen of ik bluf of niet.



Maargoed, zal daar m'n ogen goed open houden als ik weer over die middelste baan scheur van die boulevard.
 
Wrong place, wrong time. Maar je moet ook niet op een busbaan rijden!

Het is niet echt een busbaan, het is een brede baan waar normaal gesproken het bouwverkeer over heen rijd, parallel eraan heb je aan weerskanten de 'normale' autowegen (tot ze klaar zijn met de bouw van Vathorst neem ik aan). Die parallele wegen zijn niet geschikt om in te halen, ik rijd zelden over de normale weg daar.

En met dit weer wil je toch echt niet rustig tuffen achter een auto waar je daar maar 30km/u mag rijden op dit moment.
 
this really pisses my off!!! echt pis link word ik van dit soort hufers. als je hier de naw gegevens van dader twee zou posten zou ik bijna op mijn motor springen om die gast op te zoeken.

en ik zou em zéér zeker proberen aan te klagen. als het niet strafrechtelijk kan, dan misschien maar civiel. want dit geloof je toch niet!

edit: mag ik een hell's angels approach voorstellen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Schandalig, en dan dat je ziet dat je eigen zoon geslagen wordt door zo'n stuk vuil. Wanneer wordt iedereen nou eens wakker. GVD sloen die gasten. Ik ben er helemaal voor dat we er met een bescheiden groepje op af gaan.

[me]stekman is erg pissig.[/me]
 
ik kom zeker naar de meeting maar we kunnen natuurlijk ook een mooie burn-out maken op die gasten wat een stelletje debielen en daar heb ik wel een nieuwe achterband voor over
suc6 met alles en sterkte aan je zoon
tot dan in amersfoort
groeten goblin667
 
praatjes, praatjes, praatjes...... wie gaat er zaterdag mee naar amersfoort? ff langs Blakkie voor t adres! als Blakkie t goed vindt natuurlijk..
 
er wordt hier teveel geluld over knokploegen etc, maar ik heb nog nooit iets gezien... wie A zegt, moet ook B zeggen... vind je dat dit afgestraft moet worden, dan moet je actie ondernemen, aan woorden heb je niks...
 
Ik ben niet zo voor geweld. Eigenlijk helemaal niet. Ik ben namelijk een watje. Misschien ben ik heel naïf om dan toch terug te grijpen op juridische middelen. Ik hoop dat jullie een beetje over de schrik heen komen.

Ik zou mij best kunnen voorstellen dat je redelijk nerveus word als er een handjevol motorrijders bij je voor de deur staan als je een paar dagen ervoor ruzie met twee hebt gehad. Maar laat het daar dan bij.
De meeste verhalen die ik hoor is dat geweld 'uit wraak' harder wordt aangepakt dan 'gewoon' geweld.

Sterkte
 
Ik ben niet zo voor geweld. Eigenlijk helemaal niet. Ik ben namelijk een watje. Misschien ben ik heel naïf om dan toch terug te grijpen op juridische middelen. Ik hoop dat jullie een beetje over de schrik heen komen.

Ik zou mij best kunnen voorstellen dat je redelijk nerveus word als er een handjevol motorrijders bij je voor de deur staan als je een paar dagen ervoor ruzie met twee hebt gehad. Maar laat het daar dan bij.
De meeste verhalen die ik hoor is dat geweld 'uit wraak' harder wordt aangepakt dan 'gewoon' geweld.

Sterkte
geeft niet.. t gaat om t schrikeffect.. waarom durft niemand ookmaar iets te flikken tegen de hells angels?! zelfs joego huurmoordenaars wagen zich er niet aan en als ze eens opgeruimd moeten worden dan gebeurt dat door eigen mensen?! omdat je dan de hele hells angel clan over de hele wereld op je kop krijgt (iig europa!)
ik zal eerlijktegenje zijn, als t mijn zoon of vader was, damn... die jongens waren er geweest.. ik begrijp Blakkie ook wel, die heeft gedaan wat ie kon, maar ik zou teruggaan......
 
Maar wanneer moeten we dan een keertje langskomen?
Dan kan je even verhaal halen bij die jongens, maar dan staan er nog wel een paar mensen achter je. ;) Mocht het weer uit de hand lopen. En dan kunnen we altijd ingrijpen. :X Even terugpakken })

Maar heb je het adres al doorgegeven aan de politie?
 
moet het in het weekend?
zijn ze dan wel thuis?
kun je niet beter doordeweeks 's avonds? (ik wel..)
het wordt wel tijd dat er actie wordt genomen tegen dit soort lui.
(denk maar aan de spotjes op de radio.. :Z )
 
moet het in het weekend?
zijn ze dan wel thuis?
kun je niet beter doordeweeks 's avonds? (ik wel..)
het wordt wel tijd dat er actie wordt genomen tegen dit soort lui.
(denk maar aan de spotjes op de radio.. :Z )
Als Blakkie er iets aan wilt doen, dan moet ie t ff laten weten..
 
Terug
Bovenaan Onderaan