Maassluis Topic Deeltje 20!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gooi 'm ook even hier neer, ik had zaterdag een ritje gepland en vroeg me af of er mensen waren die zwaan-kleef-aan wilden doen :)

Google Maps

Er zit een bug in Google Maps tussen routepunten I en J, daar kun je gewoon rijden, dus dat moet je even negeren :)

En ik krijg ook niet alles er in, na routepunt Y is het gewoon via de snelweg weer naar huis.. dus.. iemand zin in een ritje zaterdag? *O*

ziet er goed uit, moet alleen half 3 op de volleybal zijn in msluis dus wordt een beetje krap :(
 
Gespot :)
gVIMy.jpg


7U4B1.jpg


C0YKp.jpg
 
Geachte Sluis Topic Leden,

Ongetwijfeld voor ons allen een hééélééé tijd geleden dat we überhaud wat hebben geplaatst op dit Sluis Topic.. Ik heb nog even getwijfeld of ik dit berichtje zou plaatsen maar ik ga het toch doen!

Over exact 14 dagen is het 3 jaar geleden dat onze beste vriend / motormaatje Peter Jan zijn laatste rit heeft gereden... Voor vele nog steeds een moeilijke dag!

Om deze dag niet voorbij te laten gaan wilde ik weer een herdenkingsrit gaan organiseren! Uiteraard heb ik al wat voorbereiding gedaan, maar ik wil even zeker weten of de animo net zo groot is al voorheen.. Ik heb al contact gehad met de ouders maar dat ga ik vd week even verder bespreken wat de plannen zijn en op welk tijdstip zij willen vertrekken naar de begraafplaats van Peet.

Wat ik al wel kan vertellen is het volgende:

- De verzamelplek word wederom aan het hoofd. Bij het Pontje! Tijd is nog onbekend omdat ik niet weet welk tijdstip de ouders weg willen.

- De route is hetzelfde als vorig jaar.

- Politie is kennis gegeven. Sterker nog, ze hadden het al genoteerd.. Aangezien ik al eerder had aangegeven dit elk jaar te willen gaan doen mits de groep zo groot blijft. Leuk om te horen dat het er al in stond ;) De begeleiding word lastig, de wijkagent gaf aan dat wij het dit keer zelf moeten regelen. Uiteraard als hij plek heeft en hij heeft niks in die avond is hij op zeker aanwezig om ons een handje te helpen.

- De beheerder van de begraafplaats heeft aangegeven klaar te staan voor deze herdenking. Dit in verband met de veiligheid van onze motoren als wij op de begraafplaats staan.

- De vriendengroep van Peet had al aangegeven bij de moeder om ook aanwezig te zijn, maar dat zien we evt vanzelf.

* Ik wilde aan een ieder het verzoek doen aan te geven wie er mee wil. Dan kan ik een lijst maken. Je kan mij ook een appje sturen of ouderwets SmSé! Bellen mag natuurlijk altijd.

* De enige verandering die ik met deze herdenking heb is dat we na de herdenking op het graf ook gelijk afsluiten en geen drankje doen. De ouders van Peter Jan gaan na de herdenking ook naar huis.

Natuurlijk is alles wat hier staat de tijdelijke planning.. Hier kan nog alles in veranderen! Ik houd jullie op de hoogte!

Alvast Bedankt!

Gr.
Mr. GiXx


Hallo allemaal :W

Ik kan er dit jaar helaas niet bij zijn. Ik ben niet in de buurt.
Sterkte allemaal a.s. vrijdagavond.
Hoop jullie gauw weer eens te zien tijdens een motorrit.
Ik blijf het forum volgen.

Groetjes,
Jolanda
 
Ongetwijfeld voor ons allen een hééélééé tijd geleden dat we überhaud wat hebben geplaatst op dit Sluis Topic..
:^
Ik kan er vrijdag ook bij zijn.

- De route is hetzelfde als vorig jaar.
Ik heb het ook in een PM gestuurd, houd je er rekening mee dat de Lijnbaan aan de kant van de Rozenlaan is afgesloten? Misschien is het een idee om het rondje over de Carderie te rijden, dan kunnen we zonder problemen weer via de Hekelarij eruit zonder te hoeven steken.

Gr. Richard
 
Allereerst een hele goedmorgen!

Ik heb vd week nog even contact gehad met de ouders van Peter Jan.
De tijd die wij hebben afgesproken is 19.30 uur.

Ik wilde verzamelen omstreeks 19.00 uur bij het pontje!
Aangezien de animo om mee te rijden erg laag is, ga ik verder ook geen beroep doen op begeleiding.

Ook wilde ik jullie meegeven dat de lijnbaan vanaf de rozenlaan gesloten is en dat we aanrijden vanaf de c1000 kant. Dit hoeft geen problemen te geven aangezien we vlakbij een rondje kunnen maken op het pleintje achter de woningen. Wel word het rondje korter!

Voor de mensen die bij de begraafplaats wachten, omstreeks 19.40 uur komen wij ong aan!

Ik rijd vandaag nog even langs de begraafplaats om toezicht te houden op onze motoren! Verder word er na de herdenking GEEN drankje gedaan. Een ieder kan zijn weg vervolgen.

De ouders gaan dit keer 20 balonnen oplaten ipv de wensballon. Dit ipv de wensballon omdat ze dan meer kans hebben op opstijgen!

Als ik meer weet of er gaat iets veranderen laat ik het weten!

Tot morgen!

Gr.

GiXx
 
Goed plan van die ballonnen, anders kan er weer iemand achter een volledig brandend projectiel aanrennen voordat het een tuin in lichterlaaie zet :+

Ik kom iig eff langs met Vinnie :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan