Maassluis Topic Deeltje 20!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moguh :W

Volgens mij is het geen traject-controle of er moeten nog camera's bijkomen (de "uitklok" camera's kan ik nog niet vinden namelijk).... mijn inziens is het een weeg punt of een systeem om de drukte te monitoren ivm de nieuwe A4.



:Y :)

Maar weer eens een ritje doen? :]

I'm in !
 
Laatst bewerkt:
Aangezien ik al rond heb geïnformeerd hier...

Was het hier al bekend dat nieuwe traject systeem tussen Maassluis en Vlaardingen EN andersom?

Zie het net op facebook.. En hoe zit het met die regelgeving m.b.t het aangeven van die borden? Mogen ze die dingen dan pas aanzetten..? :W

Zijn volgens mij kentekenregistratie camera's en/of flitsers. Dus geen trajectcontrole...
Van t weekend op zoek geweest naar de overige camera's maar die staan nergens. Bij alexandrium hangen ze ook ergens ;)

Agh gewoon netjes je wegenbelasting betalen en rustig rijden op dat stuk dan is er niets aan 't handje :W
 
Is dat echt traject controle? Ziet er anders uit dan de al bekende, maar zal er op letten, regelgeving geen idee van maar tot nu toe zijn alle trajectcontroles ruim aangekondigd alvorens ze in gebruik zijn genomen.

Edit: Waar ik bij deze camera's over twijfel is dat ik tot nu toe maar 1 "poort" heb gezien, niet nog 1 waar dan het traject zou eindigen, maar waar ze dan wel voor zijn, maar beetje op de snelheid letten :X

Hey Tijn,

Ja het blijft gissen... Een TC is het niet.. Scheelt weer! Maar even letten op de snelheid idd! Vage rotsystemen! :X
 
Brug is weg :)
plaat.php
 
Op MGM was gisteren "Spetters" te zien.
Regisseur: Paul Verhoeven
Acteurs: Renée Soutendijk, Hans van Tongeren, Toon Agterberg.

Spetters is een Nederlandse speelfilm uit 1980, geregisseerd door Paul Verhoeven. De film gaat over drie vrienden die zich proberen los te maken uit hun kleinsteedse milieu en een meisje dat haar leven in een frietkraam wil ontvluchten.

Leuk om Maassluis weer te zien anno 1979
Op de Markt was er nog geen terras. Langs de haven waren geen bomen en de PLOEG was er nog. De "Harmonie" was er nog en de 4 pleeënbrug in Maasland is er ook nog :)
 
De trailer begint al leuk met een sprong met de motor over de Wip:


en je vergeet Rutger H, Jeroen K en Hans S nog, toch ook niet de minsten.
 
Laatst bewerkt:
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
:W :W :W :W :W :W :W Gelukkig nieuwjaar, Sluizers! :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W

een kleine poging....eens kijken wat er los komt O-)
hoe is het nu met en wat rij je tegenwoordig ?
Het gaat goed met mij. Ik ga op 23 januari trouwen. Irma, mijn toekomstige vrouw heeft inmiddels ook haar motorrijbewijs gehaald. Ik rij nog steeds op de FJR (die heeft nu 136.000 km op de teller staan) en Irma rijdt een Yamaha XJ6 Diversion.
 
Laatst bewerkt:
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
:W :W :W :W :W :W :W Gelukkig nieuwjaar, Sluizers! :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :WHet gaat goed met mij. Ik ga op 23 januari trouwen. Irma, mijn toekomstige vrouw heeft inmiddels ook haar motorrijbewijs gehaald. Ik rij nog steeds op de FJR (die heeft nu 136.000 km op de teller staan) en Irma rijdt een Yamaha XJ6 Diversion.
23 januari *O* Zijn de foto's al ontwikkeld dan Ben :? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan