MADracing ervaringen?

ik ben niet tevreden een foutje kan iedereen gebeuren maar de reactie van marc
nee
me bike klaar na veel zeuren ok de levering uit de usa gaat niet erg snel maar wel als ik bestel ?????
me blok lekt olie de uitplaat pakking niet vervangen (tewijl alles er af was )
de kleppen deksel pakking niet vervangen ik stop maar
ik ben echt niet tevreden sorry marc je had een hele goede klant aan me kunnen hebben en ook nog veel meer klanten kunnen krijgen maar ja verkloten kan je het maar een keer
En daar meld je jezelf speciaal voor aan?

Weet voor 99% zeker wie je bent (zwart rode gixxer naked??) maar dan moet je ook het hele verhaal vertellen voor je iemand zwart maakt.
 
Ik heb Mark (tijdens de GS forum sleuteldag) ervaren als een erg ervaren en kundig monteur. Heel vriendelijk en niet te beroerd om vriendelijk nee te verkopen als iets volgens hem niet nodig is. En omzichtig met wat hij doet.

Zo zat bijvoorbeeld de aftapplug van mijn versnellingsbak muurvast. Niet normaal los te krijgen, niet met een grote sleutel, niet met de luchtsleutel op standje zacht. Toen de kracht op de luchtsleutel netjes en langzaam opgevoerd tot Mark het niet meer vertrouwde en dat ook netjes aangaf. Meer kracht kon wel, maar dan liep ik de kans dat de imbus van de plug ronddraaide of (erger!) de plug wel los kwam maar niet meer vast kon (en hij had die plug niet op voorraad, is een speciale conische plug helaas). Alles met beleid dus.
 
Ik kom sinds een paar maandjes ook bij MAD en heb een heel goede indruk. Samen met Mark wat gesleuteld aan mijn motor en hij is een pietje precies die weet waar die over praat en waar je ook nog veel van opsteekt. De zaak is laag drempelig, gezellig en tijdens het werk ook tijd voor een lolletje zonder dat de kwaliteit daar minder om wordt. Ik zal er zeker vaker naar toe gaan :Y .
 
Laatst bewerkt:
Ben er ook een paar keer geweest en bevalt me eigenlijk goed. Goede, vriendelijke service door mensen die ook weten waar ze het over hebben.
Heb er nog nooit betaald voor men koffie trouwens...
Het enige nadeel vind ik dat de levertijd voor onderdelen nogal lang is, maar da's eigenlijk standaard met wat kleinere bedrijven. (en ze zitten een beetje ver weg voor me...)
levertijd lag vooral aan de leverancier en het systeem is mij verteld, dat is nu geloof ik aangepast, waren ze zelf ook absoluut niet blij mee ;) (moest paar weken wachten op een paar pakkingen, wel heel netjes op de hoogte gehouden en kon merken dat ze, ondanks dat het maar om een paar tientjes ging, zich er wel mee bezig hielden)
 
Vind het jammer dat er een topic is wat MADracing ervaringen heet, tis een topzaak daar niet van maar ik kan nergens de topics SAFEmotors ervaringen vinden,MOTOport ervaringen vinden,STANvannoort ervaringen enz enz.

Vind het erg kort door de bocht om deze toko dan wel te gaan bespreken
 
Vind het jammer dat er een topic is wat MADracing ervaringen heet, tis een topzaak daar niet van maar ik kan nergens de topics SAFEmotors ervaringen vinden,MOTOport ervaringen vinden,STANvannoort ervaringen enz enz.

Vind het erg kort door de bocht om deze toko dan wel te gaan bespreken
Daarom is de site www.motoren-dealers.nl er. Als je daar een dealer mist voeg je 'm gewoon toe...
 
Vind het jammer dat er een topic is wat MADracing ervaringen heet, tis een topzaak daar niet van maar ik kan nergens de topics SAFEmotors ervaringen vinden,MOTOport ervaringen vinden,STANvannoort ervaringen enz enz.

Vind het erg kort door de bocht om deze toko dan wel te gaan bespreken
Hee Bikevouwer, leef je ook nog :W
 
Vind het jammer dat er een topic is wat MADracing ervaringen heet, tis een topzaak daar niet van maar ik kan nergens de topics SAFEmotors ervaringen vinden,MOTOport ervaringen vinden,STANvannoort ervaringen enz enz.

Vind het erg kort door de bocht om deze toko dan wel te gaan bespreken

Tsja, dat is gewoon een kwestie van vraag&aanbod zeg maar... Blijkbaar heeft niemand behoefte aan het delen van ervaringen van Safe, Motoport en al die andere zaakjes. Als iemand wat kwijt wilt en/of wat wil weten, kan hij/zij natuurlijk altijd een topic daarvoor openen....

Volgens mij gebeurd dat overigens ook regelmatig. Ik zie vaak genoeg topics voorbij komen met vragen of ervaringen over motorzaken. (Helaas vaak alleen als het negatief is. Mensen typen nou eenmaal makkelijker als ze wat te klagen hebben en nemen niet de moeite om te vertellen dat ze tevreden zijn. Dat wordt als "normaal" gezien en dus wordt daar niet over gerept).
 
Ik zie vaak genoeg topics voorbij komen met vragen of ervaringen over motorzaken. (Helaas vaak alleen als het negatief is. Mensen typen nou eenmaal makkelijker als ze wat te klagen hebben en nemen niet de moeite om te vertellen dat ze tevreden zijn. Dat wordt als "normaal" gezien en dus wordt daar niet over gerept).
Nou, ik denk dat als ik een topic start met hele positieve ervaringen over een motordealer, dan krijg ik direct allemaal flauwe opmerkingen als 'werk je daar of zo' of over spammen of zo.
 
Je moet serieus geld betalen voor een kop koffie bij een motorzaak :')

hebben ze een horeca vergunning dan?
 
Tsja, dat is gewoon een kwestie van vraag&aanbod zeg maar... Blijkbaar heeft niemand behoefte aan het delen van ervaringen van Safe, Motoport en al die andere zaakjes. Als iemand wat kwijt wilt en/of wat wil weten, kan hij/zij natuurlijk altijd een topic daarvoor openen....

Volgens mij gebeurd dat overigens ook regelmatig. Ik zie vaak genoeg topics voorbij komen met vragen of ervaringen over motorzaken. (Helaas vaak alleen als het negatief is. Mensen typen nou eenmaal makkelijker als ze wat te klagen hebben en nemen niet de moeite om te vertellen dat ze tevreden zijn. Dat wordt als "normaal" gezien en dus wordt daar niet over gerept).


Safe, Motoport, Motorcentrums zijn toch onpersoonlijke motorbedrijven. Waar je niet
eens een blik in de keuken mag werpen. Nee niks voor mij.
 
Vind het jammer dat er een topic is wat MADracing ervaringen heet, tis een topzaak daar niet van maar ik kan nergens de topics SAFEmotors ervaringen vinden,MOTOport ervaringen vinden,STANvannoort ervaringen enz enz.

Vind het erg kort door de bocht om deze toko dan wel te gaan bespreken
Dat komt omdat iedereen weet hoe goed de technische kennis van de monteurs over het algemeen is bij die andere bedrijven
 
Ook bij mark geweest en heeft me goed geholpen.

Vooral afstellen is fijn omdat hij maar tot max 250 gaat en de rest is voor hem. Was anders 1350 kwijt ofzo en nu maar 4 nog wat.

Krijg alleen nog veertjes voor mn laser uitlaat van hem :P
 
Laatst bewerkt:
Dat komt omdat iedereen weet hoe goed de technische kennis van de monteurs over het algemeen is bij die andere bedrijven
Of dat ze dat gewoon denken :z
Zijn genoeg klagende mensen te vinden over die "grote" motorzaken.
Wat dat aangaat ga ik 100x liever naar MAD, waar Motoport Hippolytushoef onpersoonlijk en onkundig overkomen en zijn naar mijn mening over mijn merk is dat totaal andersom bij Mark.
Plus dat het daar veel gezelliger is en ze geen geheimen voor je hebben over wat ze doen met jouw fiets :)
 
Precies. Ik heb hier in de regio al heel wat motorzaken van binnen gezien en er zijn maar weinig waar ik mijn motor zonder zorgen naartoe zou brengen. Mad is er zeer zeker een van die mijn vertrouwen verdient heeft.
 
Madracing was de enige zaak die nog een normale prijs vroeg voor het afvoeren van mijn motor naar 25kw. De meeste zaken dachten: "ach, Ducati, dus hij zal wel veel geld hebben" en vroegen zonder blikken of blozen 200 euro voor het afvoeren, en dat terwijl ik een jaar geleden voor m'n SV gebeld had, ook om het op gasuitslag te laten afvoeren en toen vroegen dezelfde zaken er rond de 70~90 euro voor.

Het heeft voor mij ook zo'n vertrouwd gevoel als ik daar binnenrijd, een garage/dealer die ook gewoon nog echt een garage is, en geen groot glazen paleis wat je meer laat denken aan een sanitairwinkel :')
Ik citeer.. "Ja alles kan op 25kW inderdaad, alleen is niet alles even lekker.. Zo had ik eerst iemand die een 749 op 25kW wilde, praktisch is het niet en ik raadde het hem ook niet aan maar heb 't toch maar gedaan voor 'm." Ik; nie zo handig nie van hem hè.. Mark; "nee ik zou 't ook niet doen"


Ging dat over jou drinky? :')



Owja, je kreeg de groeten van een of andere franse kiwivogel
:+
 
Laatst bewerkt:
Ik citeer.. "Ja alles kan op 25kW inderdaad, alleen is niet alles even lekker.. Zo had ik eerst iemand die een 749 op 25kW wilde, praktisch is het niet en ik raadde het hem ook niet aan maar heb 't toch maar gedaan voor 'm." Ik; nie zo handig nie van hem hè.. Mark; "nee ik zou 't ook niet doen"


Ging dat over jou drinky? :')



Owja, je kreeg de groeten van een of andere franse kiwivogel
:+

Da ken goed kunnen ja :+

Hij zei ook dat ie niet hoger dan dat ging, en dat ie het alleen deed omdat het een twin was waarbij je nog gebruik kan maken van het koppel onderin.

Heb ik toch geluk gehad dat ik geen 999 heb gekocht, want dat zou dus blijkbaar onmogelijk zijn geweest :')
 
Ook bij mark geweest en heeft me goed geholpen.

Vooral afstellen is fijn omdat hij maar tot max 250 gaat en de rest is voor hem. Was anders 1350 kwijt ofzo en nu maar 4 nog wat.

Krijg alleen nog veertjes voor mn laser uitlaat van hem :P





Word dus net gebeld, huh madracing?

Blijkt dus dat iemand van het forum heeft door gegeven dat ik nog 2 veertjes moet _O-


Dat hebben ze geregeld en sturen ze nu op. :}

Zegt wel weer genoeg! Topzaak!



En nou de vraag: Wie heeft t doorgegeven? :]
 
Laatst bewerkt:
iedereen maakt wel eens een fout, maar ik weet zeker dat als mark een fout heeft gemaakt en je gaat naar hem toe dat er wat aan gedaan wordt.
maar ja, iemand die zich aanmeld met de naam troll zal hier wel alleen zitten om te trollen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan