Bikerlife
MF veteraan
- 5 okt 2007
- 1.988
- 4
mijn 180cc (nrg) trok standaard al net z'n voorwiel los.
Nu ben ik ook bezig deze feller te maken hoop van de week weer alles op het frame te gaan monteren om alles af te stellen. zit alleen nog te twijfelen of ik die malossi cdi wil halen. De een zegt dat het wel scheelt de ander van niet :S
het is overigens een 2 tact
nu met volgende pret lijst
-cillinder standaard gilardoni met bewerkte poorten
-malossi binnenkop
-vl13 membraam
-recht spruitstuk 22-28
-keihin 28mm
-malossi e13 filter
-malossi mhr uitlaat
-malossi vario
- en dan de witte druk veer
-trekveertjes en rollen (rollen wordt 12 gr gezegd )
moet ik nog mee gaan expirimenteren eerst maar de juiste sproeier zien te vinden
hij reed overigens standaard 120 autoteller, en was lekker fel onderin
Nu ben ik ook bezig deze feller te maken hoop van de week weer alles op het frame te gaan monteren om alles af te stellen. zit alleen nog te twijfelen of ik die malossi cdi wil halen. De een zegt dat het wel scheelt de ander van niet :S
het is overigens een 2 tact
nu met volgende pret lijst
-cillinder standaard gilardoni met bewerkte poorten
-malossi binnenkop
-vl13 membraam
-recht spruitstuk 22-28
-keihin 28mm
-malossi e13 filter
-malossi mhr uitlaat
-malossi vario
- en dan de witte druk veer
-trekveertjes en rollen (rollen wordt 12 gr gezegd )
moet ik nog mee gaan expirimenteren eerst maar de juiste sproeier zien te vinden
hij reed overigens standaard 120 autoteller, en was lekker fel onderin