Marc Marquez topic deel II

Mensen doen net alsof het kampioenschap voor de zomer al beslist werd..
Het is best wel spannend gebleven en hebben toch een mooi seizoen gekregen ?? Verschillende winnaars qua rijders en merken.. veel strijd onderling en weer grotere groepen.

Ik denk dat er misschien wel een aantal jaar aan zit te komen dat het voor Marquez niet makkelijk gaat zijn !
 
Ik vind de spanning nu al tegenvallen hoor... start, proberen te ontsnappen, banden sparen, banden sparen, paar keer (laten) inhalen om de concurrent te bestuderen, banden sparen en de laatste 5 ronden ertegen aan. Maakt niet uit wie er op kop rijdt. Klinkt als F1 ;)
 
Niemand iets te melden?

Is de overmacht van MM al zo gewoon dat niemand de behoefte voelt om te reageren?
Valt er iets over te zeggen dan, buiten dat het weer een briljant staaltje van kunde was,de man is gewoon een klasse
beter dan wat er verder rond rijd.:}*O*:Y
Marquez-Argentina-2019.jpg
 
Marquez gaat dit jaar wederom domineren,helemaal nu de Honda zelfs beter dan de Ducati is. Had nog een beetje hoop dat Lorenzo het hem moeilijk ging maken,jammer maar waar.
 
Zal misschien een kwestie van tijd zijn,Lorenzo moet blijbaar eerst een tijd wennen voordat hij echt hard gaat,ook
is hij nog niet helemaal fit.
 
Hij heeft gewoon een dondersgoeie wedstrijd gereden :Y Op z'n Lorenzo's :+
Vooraan vertrekken en wegrijden.
Chapeau. Erachter op een afstandje ( :+ )een mooie strijd in elk geval :)
 
Ja op MM staat nog steeds geen maat. Maar dezelfde regel invoeren als bij het crossen: De kampioen pas op de helft van het seizoen laten starten en dan redt hij het nog.
 
Zo dus niet. Zelfs na herhaling zag ik niet wat er fout ging -O-
Commentatoren zeggen ook net, dat de crashes van MM nu heel anders zijn dan vorig jaar. Toen kon ie hem halverwege de bocht houden met zijn knie. Nu eerder in de bocht over de voorkant weg, er is dan geen houden meer aan.
 
Marquez (en in mindere mate Lorenzo) leken te wijzen op een elektronisch probleem in de eerste versnelling. Ze mochten er eigenlijk niet over praten van Honda. Lag in elk geval niet aan de ketting, en Marquez gaf ook aan dat hij volgens de data niks bijzonders deed en niet het idee had dat-ie zich vergiste. Met andere woorden: waarschijnlijk een technisch probleem.
 
Marquez (en in mindere mate Lorenzo) leken te wijzen op een elektronisch probleem in de eerste versnelling. Ze mochten er eigenlijk niet over praten van Honda. Lag in elk geval niet aan de ketting, en Marquez gaf ook aan dat hij volgens de data niks bijzonders deed en niet het idee had dat-ie zich vergiste. Met andere woorden: waarschijnlijk een technisch probleem.

Lijkt me vreemd dat dan je voorwiel onder je vandaan hobbelt ?
Maar als het iets rommelt bij Honda is niet erg.. houdt het kampioenschap spannend
 
Pff moet je ook maar zin in hebben, je vrije weekend opofferen om naar een voetbalwedstrijdje:Z te gaan8-)

Maar die Oostenrijkers zullen z'n zakken aardig vullen dus daar moet zo af en toe wat tegenover staan.
 
Pff moet je ook maar zin in hebben, je vrije weekend opofferen om naar een voetbalwedstrijdje:Z te gaan8-)

Maar die Oostenrijkers zullen z'n zakken aardig vullen dus daar moet zo af en toe wat tegenover staan.

Nou ,lijkt me best leuk,een rondje om een voetbal veld met enkele burnouts op een andermans brommer,voor 20000 menschen :P
Leuke stunt:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan