Marc Marquez topic deel II

Ik denk dat hij fysiek verder staat dan we vermoeden.
Regen maakt het wat minder fysiek. Vooral het remmen. Dit is blijkbaar een heel heftig circuit voor de remmen hoorde ik in het commentaar. Dus als het morgen droog is krijgt hij op een gegeven moment wel moeilijkheden. Ik hoop dat hij inderdaad al in betere vorm is :}
 
Zegt alles om in de media aandacht te krijgen? Media zoekt hem ook op hé. Kijk maar hoe vaak ie in beeld was tijdens en na de race. Geloof ook dat zn conditie beter is dan hij zegt alleen tis niet maximaal en toch nog deze race 4de worden. Da's best knap
 
Viel me wel op toen hij van de motor afstapte na de race hij niet naar zijn rechter schouder greep.
In de training deed hij dat nog wel.
Was dat in de training toneel of heeft hij voor de race een pijnstiller geslikt die nog niet was uitgewerkt?
 
ik geloof niets meer van wat MM zegt. zegt vanalles in de media om aandacht te krijgen, maar zegt nooit ECHT iets, en al zeker niet over zijn medische toestand. zijn conditie is altijd beter dan hij zegt.
Ja Jantje: zijn arm was helemaal niet gebroken, dat verzint MM om aandacht te krijgen. Misschien is het tijd dat jij iets minder media en roddelpraat gaat lezen en iets meer gaat kijken wat er daadwerkelijk op de baan gebeurd.

MM was trouwens weer erg goed vandaag. Mooie overwinning van Miller ook.
 
Ja Jantje: zijn arm was helemaal niet gebroken, dat verzint MM om aandacht te krijgen. Misschien is het tijd dat jij iets minder media en roddelpraat gaat lezen en iets meer gaat kijken wat er daadwerkelijk op de baan gebeurd.

MM was trouwens weer erg goed vandaag. Mooie overwinning van Miller ook.
Dat bedoeld Jan helemaal niet, enkel dat MM conditioneel veel verder staat dan hij doet uitschijnen.
 
Denk dat Marquez nog een stoorzender wordt voor de titelkandidaten....die gaat podium rijden....hij weet nu dat hij het een race volhoud
En wat zou daar mis mee zijn?
Is er ergens een regelment wat daarin voorziet 🤔
Daarbij reden die " sukkels" vandaag allemaal achter hem en konden ze hem niet bijhouden :+
Pecco's stoorzender was : Pecco,Aleix stoorzender was : zijn motor,en Quarteraro's stoorzenders waren : 7 anderen 🤗
Godspeed to MM 🤘
 
Laatst bewerkt:
Ja Jantje: zijn arm was helemaal niet gebroken, dat verzint MM om aandacht te krijgen. Misschien is het tijd dat jij iets minder media en roddelpraat gaat lezen en iets meer gaat kijken wat er daadwerkelijk op de baan gebeurd.
_O-

man man, alsof ik dat ergens gezegd heb
of denk je dat ik net vanonder een steen gekropen kom ?
:')
 
Laatst bewerkt:
En wat zou daar mis mee zijn?
Is er ergens een regelment wat daarin voorziet 🤔
Daarbij reden die " sukkels" vandaag allemaal achter hem en konden ze hem niet bijhouden :+
Pecco's stoorzender was : Pecco,Aleix stoorzender was : zijn motor,en Quarteraro's stoorzenders waren : 7 anderen 🤗
Godspeed to MM 🤘
Ik zeg toch niet dat daar iets mis mee is ....het wordt alleen maar spannender...als de titelkandidaten 25 , 20 of 16 punten willen pakken moeten ze echt rekening met hem moeten houden ...want die gaat daar voor knokken....wordt alleen maar leuker.
 
MM voor de race : top 5 ? uitgesloten
tijdens de race niet uit top 5 geweest en op het eind zelfs genoeg fysiek om Oliveira nog voorbij te gaan.
net zoals ik geloofd geen enkele rijder zijn verhaaltjes : allemaal hebben ze op voorhand gezegd dat hij vooraan zou rijden.

julie mogen zijn verhaaltjes verder blijven geloven.
 
MM voor de race : top 5 ? uitgesloten
tijdens de race niet uit top 5 geweest en op het eind zelfs genoeg fysiek om Oliveira nog voorbij te gaan.
net zoals ik geloofd geen enkele rijder zijn verhaaltjes : allemaal hebben ze op voorhand gezegd dat hij vooraan zou rijden.

julie mogen zijn verhaaltjes verder blijven geloven.
Waarom zoveel heisa over wel gezegd niet gezegd als je het allemaal niet voor waar houd waarom reageer je er dan op ga als het MM aangaat laat het aan je voorbij gaan hoef je je er niet aan te ergeren en anderen ermee lastig te vallen . maar die 93 blijft wel een mannetje als ie erbij is al is het maar zodat er over m geschreven kan worden.
 
MM voor de race : top 5 ? uitgesloten
tijdens de race niet uit top 5 geweest en op het eind zelfs genoeg fysiek om Oliveira nog voorbij te gaan.
net zoals ik geloofd geen enkele rijder zijn verhaaltjes : allemaal hebben ze op voorhand gezegd dat hij vooraan zou rijden.

julie mogen zijn verhaaltjes verder blijven geloven.
:Z:z
 
Waarom zoveel heisa over wel gezegd niet gezegd als je het allemaal niet voor waar houd waarom reageer je er dan op ga als het MM aangaat laat het aan je voorbij gaan hoef je je er niet aan te ergeren en anderen ermee lastig te vallen . maar die 93 blijft wel een mannetje als ie erbij is al is het maar zodat er over m geschreven kan worden.
Ik denk dat bros vooral reageert omdat er hier zijn die zeggen rustig opbouwen, wennen aan het vermogen, geen ritme enz enz...
Ik denk dat hij uit het verleden heeft geleerd en veel verder staat dan dat hij nu in de media laat uitschijnen.
Fabio zei direct bij de vorige wedstrijd: PODIUM KLANT.
 
Ik denk dat bros vooral reageert omdat er hier zijn die zeggen rustig opbouwen, wennen aan het vermogen, geen ritme enz enz...
Ik denk dat hij uit het verleden heeft geleerd en veel verder staat dan dat hij nu in de media laat uitschijnen.
Fabio zei direct bij de vorige wedstrijd: PODIUM KLANT.
toch nog ene die opgelet heeft bij begrijpend lezen in 't school :t
 
Laatst bewerkt:
Zijn mooiste crash en fantastische wedstrijd daarna. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan