Marc Marquez topic deel II

Geen tegenstander, maar vaak zoals velen voor de (nieuwe) (getalenteerde) underdog.
Tien jaar MotoGP is eigenlijk genoeg.
Laat staan nog langer. :P
Alleen van Lorenzo kreeg ik nooit genoeg.
Maar Marc zien we ook graag weer winnen volgend jaar. :Y

Fijn deze goede test vandaag.
Met een heerlijk gevoel de winter in fam. Marquez. :Y
 
Ow dan moet dat even terugkijken :t
Beiden ergens tussen de laatste anderhalf uur en half uur.

Ik was met klusjes bezig, maar vooral iemand van KTM was erg uitgebreid met informatie over het ontwikkelingstraject van de fabriek en Pol Espargaro.

Diverse teams werd wel gevraagd naar de prestaties van Marc.
Ook kort Puig en Alex. :Y
Maar de laatste heb ik niet goed gehoord.
 
Ik ben absoluut geen fan van Marquez maar ik kan met de beste wil van de wereld niet ontdekken wat ie fout gedaan heeft t.o.v. Martin.
goed lezen,hij moet zich niet bemoeien met het kampioenschap in de sprintrace vond ik hem ook al agressief gezien het pak van JM en bij Rossi deed hij ook niks verkeerd. en ik heb ff gewacht met berichten tot ik weer rustig was hahaha!
 
Waarom moeten mensen dat altijd benoemen (ook bij andere coureurs hoor).

Vinden ze dan dat ze een sticker hebben verdiend omdat ze toch iets aardigs zeggen ofzo?
De hardcore fans kunnen vaak niets kwaads horen of zien van degene waar ze fan van zijn en ook omgekeerd (kijk naar de opmerking van Rinus). Ik zit heus niet op stickers te wachten, ik probeer alleen objectief naar dit voorval te kijken.
 
goed lezen,hij moet zich niet bemoeien met het kampioenschap in de sprintrace vond ik hem ook al agressief gezien het pak van JM en bij Rossi deed hij ook niks verkeerd. en ik heb ff gewacht met berichten tot ik weer rustig was hahaha!
Ik lees alles prima. Maar waarom val je dan ook niet even uit over Vinales? Die heeft het Martin ook nog even moeilijk gemaakt door de strijd aan te gaan.

En Binder? Zelfde verhaal. Binder heeft zelf een race beïnvloed door over Bagnaia heen te rijden. Dan gaan we het nog geeneens over Zarco op Philip Island hebben. Die had achter Martin moeten blijven natuurlijk.

Eigenlijk hebben alle coureurs zich door het hele seizoen heen met het kampioenschap bemoeid. Daar kunnen de Dorna, FIM, instanties en de Rabobank vast wel een regel voor verzinnen.

Maar laten we het vooral alleen over Marquez hebben.
 
Nope.

Regel 1: Als Marc Marquez meedoet in een raceweekend, is alles wat er op en rondom de baan gebeurt de schuld van Marc Marquez.
Je bent nu al 3 dagen nadrukkelijk Marquez aan het verdedigen en dat in zo'n beetje alle motorsporttopics.
De crash van Martin was niet de schuld van Marquez. Maar je kunt niet met droge ogen beweren dat Marquez in zijn loopbaan nogal wat mensen eraf heeft gereden. Of gaat je geheugen niet verder dan de afgelopen race.
Dit jaar heeft hij nog een straf daarvoor gekregen. Hij had natuurlijk wel geluk dat hij die niet uit hoefde te zitten.
Die afkeer naar Marquez komt niet zomaar uit de lucht vallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan