max biaggi......

Status
Niet open voor verdere reacties.
En daar moet jij een topic voor openen, daar bestaat er al 1 voor, zielig figuur. En ook daarop heb ik gereageerd in het andere topic...

[add]

En btw, dat andere topic is op slot gegaan voor een bepaalde reden, zit je daar nu ook voor te solliciteren?
 
En daar moet jij een topic voor openen, daar bestaat er al 1 voor, zielig figuur. En ook daarop heb ik gereageerd in het andere topic...

[add]

En btw, dat andere topic is op slot gegaan voor een bepaalde reden, zit je daar nu ook voor te solliciteren?

ik snap dat je biaggi fan bent en een beetje gefrustreerd bent, omdat de topic opener negatief ten opzichte van jou favoriet staat.

maar hou het wel leuk hier, je kan het topic ook laten doodbloeden door er zelf niet te reageren.
en daar naast staat er boven in beeld een geel/oranje driehoek je klik daar op en je krijgt en ander venster te zien waar in je de modjes specifiek over dit topic kan inlichten.
 
Dank je, is gedaan.

En dit is gewoon een afzeik topic, slaat nergens op, dus vandaar mijn reactie...
 
toevallig heb ik de schrijver van dat journalistieke hoogstandje een kritisch mailtje gestuurd, gisteren.

dit kun je als objectieve nieuwssite natuurlijk niet maken...
 
Bastiaan pieter, dit soort dingen worden steeds minder gewaardeerd van je. Zeker in combinatie met dat andere topic en jouw reactie's daar is dit topic puur om te flamen.
Als ik jou was zou ik maar even een tijdje rustig aan doen nu, anders zorg ik daar wel voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan