Mea culpa, mea maxima culpa...

In tegenstelling tot mijn eerdere belofte om geen motor meer te gaan rijden, ga ik zo dadelijk mijn nieuwe speeltje ophalen O-)

Het bloed kruipt toch weer waar het niet gaan kan, en het is dit keer een wat moderenere bike dan wat ik gewend was. Ja, ik weet het, ik ben in en in slecht :X

TT gaat Jorg Teuchert nadoen ;) en moet het doen met een simpele SPR (Strakke plasser racer) })

Piccies volgen zodra de racekuip erop zit en de 140 DB racepijp gemaakt is door meneer Henko :P :P

TT gaat F1 geluiden produceren vrees ik :}

Sorry, ik kon het ECHT niet laten, maar ik beloof voorzichtig te zijn *D

wat geil hoor een mv met 140 db :9~ (krijgt die racepijp wel vier 4 buizen?)

wat voor kleur is ie, rood zilvere?

s4s
 
Je ben ook een echten 1 ook heh ;)
Lekker lang volgehouden vooral :}

Gefeliciteerd en wederwelkom met motor :]
 
is dat serieus 140 db of is iets te overdreven }) ligt de pijngrens niet zo rond de 140 db O-) (of 150 vergeten)
 
Gelukkig, weet ik tenminste dat er een nog oudere lul dan ik op een motor rondrijdt :9

Teuchert bike?? MV?
Valt "De Baars" en "Spinder" ook onder de circuits op je lijstje of is ie alleen voor de legale circuits rondjes bestemd?
 
Hmmm, waarom verbaast me dit niet?

Dusss

Schater.gif
 
en de 140 DB racepijp gemaakt is door meneer Henko :P :P


HENKO ???????????

Zeer slechte verhalen van bekend, van 4 maanden je motor kwijt, doorsturen naar een ander en dan de rekening niet betalen ect.

PAS OP, en ook nog baggerkwaliteit.

Zie topics van King Okkie en Saint
 
Die filpjes geven goed weer wat voor een bruut geluid zo'n MV geeft. Lekker rauw.

:P :P :P

Ach, ik ken Henko nog uit de "oude" tijd. Ik ben eigenlijk ook alleen maar op zoek naar een open pijp van tussenstuk naar achter, eigenlijk een OPEN demper zeg maar (demper NIET nodig :X ). Een enkele pijp of 4 stuks maakt me niet uit, als er maar herrie uit komt })

Ow ja en een cat-vervanger, want dat vreet vermogen O-)

Piccies volgen volgende week, als ik er de SC's onder ga gooien. Want nu staat ie op straatbanden B| . Dat is zoiets als een Murcielago op thuiskomers 8-)

We zullen komend jaar de spirit eens even nieuw leven inblazen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan