Meer motor-forummers in zuid-limburg?

Woon nu in Eindhoven (ga ik april naar weert). Maar motorrijden doe ik voornamelijk in Zuid Limburg. De motor staat nl. bij mijn ouders omdat het ik in Eindhoven alleen een appartement heb en geen garagebox erbij.

Rij op een R6 (99) rood/wit/zwart
 
Ik hoop komende zomer weer terug op de bike te zitten ( Woon bij Weert btw ) en dan kom ik wel weer naar zuid limburg voor een LRT'tje ;)
 
GSX R600 Srad uit 99 blauw wit ben meestal rond Gulpen te vinden.


Zo tussen Maastricht en Vijlen

Heb MF sticker dus we zien ons


Gegroet eddie
 
full
kijken of het plaatje nu wel in scherm staat.. moet opvallen toch of niet ?
 
Woon nu in Eindhoven (ga ik april naar weert). Maar motorrijden doe ik voornamelijk in Zuid Limburg. De motor staat nl. bij mijn ouders omdat het ik in Eindhoven alleen een appartement heb en geen garagebox erbij.

Rij op een R6 (99) rood/wit/zwart

Welkom in Weert :+ (mits je je wel een beetje gedraagt natuurlijk ;) )
 
Dit topic gaat wel heeeeeeeel traaaaaag vooruit, moet wel een limburgs topic zijn :+







Ben een geimporteerde Belgisch Zuid-limburger --> Tongeren, sinds kort.
 
Mestreech!

Rs 125 extrema..unne geele met groen kleurkes.

SCHAAAAARNerweeeeeg :)


ik zie jou vaker staan, tenminste, je motor. ook met MF sticker!

Hij staat altijd voor de tandartsen praktijk, of niet?

Ik heb er geloof ik ooit al eens een spot van gemaakt....


Ow, ik rij btw, binnen enkele dagen op een zwart-rode CBR 600 f van 2000. Ik moet nog even op kenteken wachten...
 
ik ben een geimporteerde, uit Amsterdam en zit nu bij mij meisie in Maastricht, beide rijden motor, zij een Bandit 600S en ik reed een R1 2003, maar nu ff niets, herstellend van een ongeval, volgend jaar weer van de party :]
 
wel cool dat er meer mensen zijn in zuid-limburg die hier zitten. Ik moet toch ook ooit iemand tegen komen he!!
Kga misschien maar us een berg mf stikkers kopen en me hele motor er vol mee plakke, misschien val ik dan op ;) (heb nu nog geen mf stikk O-) )
 
Hier nog iemand uit Limburg, uit Heerlen om precies te zijn.
Net mijn rijbewijs gehaald, nu nog een motor erbij zoeken.
 
hallo hier nog iemand uit het zuiden en wel uit maastricht :} (zonder MF sticker) :(
ben wel vaker in bunde geweest met mijn meisje :] bij café De Haverput *D
hier een foto van haar en mij :)

 
Rij eigenlijk meer in brabant op mn fiets, maar naar limburg zal mn schoonheid ook vaker komen zodra alles weer meezit O-)

Groetjes uit Sittard :P

Studeer je alleen in Sittard? Want je hebt 3 woonplaatsen ingevuld ;)
Ik kom daar ook alleen maar om af en toe wat toetsen te maken enzo.

edit: ook maar meteen wat nieuw leven in dit topic blazen
 
Laatst bewerkt:
Nog een uit Sittard.....

Op het moment op een XL600 (zorgt dat ik me weer 16 voel)
Of (als ze weer in mekaar zit) op een zwarte GPZ1000rx (zorgt dat ik blij ben dat ik geen 16 meer ben)

Groeten uit Sjtad Zitterd...
 
hallo hier nog iemand uit het zuiden en wel uit maastricht :} (zonder MF sticker) :(
ben wel vaker in bunde geweest met mijn meisje :] bij café De Haverput *D
hier een foto van haar en mij :)

lol ja das bij het postkantoor tegenover, op de vliegenstraat daar schuin tegenover de c1000.

Daar rij ik iedere dag wel paar x. Misschien kom ik je nog us tege ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan