meeting omgeving Utrecht..........

meeting in ijsselstein(bij arie molenaar)

  • 20 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 20 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • of 20 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • bij Arie

    Stemmen: 12 80,0%
  • bij highlands

    Stemmen: 3 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    15

Ketelbinkie

Die hard MF'er
13 mrt 2003
715
0
Zeist
De reacties zijn leuk maar waar gaan we verzamelen>>>>

-ac restaurant de Meern
-bij Arie molenaar in ijsselstein
of
-ergens anders...



Maar eigenlijk nog belangrijker wanneer en hoelaat.....? Laat maar ff horen wie er voor de volgende data zijn>>>>

-zondag 6 april
-zondag 13 april( :? )
-zondag 20 april(in combinatie met highlands...??)
dit alles onder voorbehoud(het weer enzo)
De tijd zpreken we wel af als de datum bekend is.

laat maar horen!!!

cu next corner,
mzzls martijn
 
zondag 13 zou ik erbij kunnen zijn,
en de 20 ste ook
As weekend gaat niet lukken.

Enne op zondag afspreken, dan maar bij AC de Meern?
 
juist ja deze (nieuwe) topic bedoel ik dus laat maar horen!!! ;)

cu next corner

mzzl martijn
 
Ik denk dat je beter gewoon een datum kan plannen. Nu zegt iedereen dat ze het topic in de gaten houden, en kom je niet echt verder.
 
als ik uit deze data moet kiezen dan de 20e, dan heb ik de meeste kans dat ik erbij kan zijn. En afspreken bij Arie Molenaar lijkt me het beste.
 
Dan ga ik hier nog ff spammen.

Highlands ligt in IJsselstein. 5 minuten bij molenaar vandaan.
De zelfbouwers en ratbikes hebben de 20e daar een meeting.
Als jullie ook daar langs komen voor de rit, zie je nog meer MF-ers. Altijd leuk toch. Jullie kunnen dus bij Highlands het verzamel en eindpunt houden.



zelfbouw meeting
 
het is bij highlands gewoon een bijeenkomst en geen meeting in het bijzoder ofwel?? hoelaat begint het bij jullie daar highlander?? hoor en zie het wel

Mzzls martijn
 
het is bij highlands gewoon een bijeenkomst en geen meeting in het bijzoder ofwel?? hoelaat begint het bij jullie daar highlander?? hoor en zie het wel

Mzzls martijn

Het is ook een meeting georganiseerd dat M-F leden. Highlands stelt alleen het terein en clubhuis ter beschikking.

Wij gaan niet rijden, maar dat kunnen jullie natuurlijk wel doen.

De zelfbouwers hebben 11.30uur afgesproken als starttijd en zullen daar de hele middag/avond wel zijn.

[edit] jij ook weer een minuut eerder :+ [/edit]
 
Op woensdag 02 april 2003 20:51 schreef De Highlander het volgende:Wij gaan niet rijden,
[ off-topic]Oh, dan kan ik toch de trike meenemen, want die rijdt niet :( Is niet helemaal waar, heb hem vorige week van de garage in Utrecht naar de garage bij mij in de buurt gereden ( ff gestopt bij de Jaguarrestauraeur in Bunnik, hij wilde hem graag zien na alle verhalen die ik erover verteld had, hij vond het echt geweldig = Engelsman, dus snapt het helemaal ;) ), en toen ik hem bij hem startte en de trike in de automatische versnelling zette gebeurde er nix, olie erbij ( had ik thuis ook al gedaan, 2 liter erbij, had weken stilgestaan en een beetje gelekt ) en na bijna nog 2 liter erbij deed'ie het weer. Vlak bij de garage begon er aan alle kanten olie uit de bak te lopen, voornamelijk uit de ontluchting. Is dus iets goed mis met deze ( recent voor zat geld gereviseerde ) bak . Van de week eerst maar eens die automatenboer bellen of hij kan bedenken wat er mis is, hoop dat niet alles weer uit elkaar moet :( [/off-topic]
 
Op woensdag 02 april 2003 21:02 schreef NitroMax het volgende:[ off-topic]blabla[/off-topic]

[off-topic]Dan kom je een half uurtje eerder met de trike op de aanhanger. Duwen we hem er samen van af. Aanhanger verstoppen in de struiken. Pak jij een biertje.
Dan tegen iedereen zeggen dat hij het gewoon doet, maar dat je niet meer rijd omdat je gedronken hebt. ;) [/off-topic]
 
Op woensdag 02 april 2003 20:51 schreef De Highlander het volgende:
Wij gaan niet rijden, maar dat kunnen jullie natuurlijk wel doen.
Wrom niet? Kunnen die zelfbouwmotoren dat niet hebben ofzo :P

Ik ben er overigens niet de 20e met de meeting van Utrecht. Ik ben dan lekker ergens in het Pfalzerwoud aan het :]
 
ik (topicstarter) ga trouwens deze zondag ook een lekker stukje 'toeren' :] kan ik ff kijken of er nog bijzonderheden zijn of komen!!!als mensen intresse hebben moeten ze het maar ff laten weten!!

mzzl
Martijn
 
Mij maakt nie uit wanneer, maar bij molenaar zou leuk zijn.
bounce4.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan