Megameeting in de krant

_O-

Zat dit topic ook een beetje geïntetresseerd te lezen terwijl het een oma topic is B| Wel grappig om dat zo te lezen van toen... wat nou vergunning, wat nou organisatie. Stelletje bureaucratische regelnichten :+

Maar de meet die erop volgde dat jaar was al veel minder opvallende politie aanwezig omdat het toch wel goed ging. Dus dit jaar moeten we dat ff recht trekken ;)

Wat een mooi topic! Dus vorig jaar zaten 'de burgemeester en politie van A'foort met de handen in het haar ivm al die asociale motorrijders' Moehahahaha

Hoe is dat dit jaar? Ze zijn toch wel weer net zo zenuwachtig?

Tot Zondag :W
Leuk hè..uitdagen..
_O- en ik maar denken:

zondag is het 7 mei..

:z
_O- .. 8-)
 
Ik had geen zin om dit hele topic door te lezen (daar ben ik nog mee bezig).
Dus ik weet niet of dit al geopperd is: misschien is het een goed idee om motorxperience te bellen, die willen vast wel komen *D

Als er een tv-programma is dat motorrijders positief neerzet zijn zij het wel
 
Laatst bewerkt:
beetje erg laat maar niet eens zo'n slecht idee, denk niet dat ze in zo'n korte tijd nog een cameraploeg op de been kunnen krijgen.
 
Ik had geen zin om dit hele topic door te lezen (daar ben ik nog mee bezig).
Dus ik weet niet of dit al geopperd is: misschien is het een goed idee om motorxperience te bellen, die willen vast wel komen *D

Als er een tv-programma is dat motorrijders positief neerzet zijn zij het wel

Denk niet dat dat meer gaat lukken :N maar op zich een leuk idee, beter als blik op de weg
 
Als we ons allemaal een beetje gedragen is er toch niks aan het handje?

Gebeuren er ook geen ongelukken.

keep it cool keep it cool
 
camera schuw O-)

Ps It's is klein meisje, valt niet op in die grote mensenmassa _O-

@ MrHawkeye: wat is er mis met kawa's })


1 kleine burnout en 1 sensatiejournalist en op maandag is er een biker-war geweest in Veenendaal waar een hoop motorrijders de inwoners van Veenendaal hebben geterroriseerd en het personeel van de Mc urenlang hebben gegijzeld.


[me]Sjoske vertrouwt journalisten nog minder als ministers :Y [/me]
 
1 kleine burnout en 1 sensatiejournalist en op maandag is er een biker-war geweest in Veenendaal waar een hoop motorrijders de inwoners van Veenendaal hebben geterroriseerd en het personeel van de Mc urenlang hebben gegijzeld.


[me]Sjoske vertrouwt journalisten nog minder als ministers :Y [/me]



Halleluja,


Amen 8-)
 
wat een overtuigende bijdrage -O-

verder is het :^ met oa. MissHawkeye en It's enzo :) :Y

geen camerae, geen heisa :N
 
1 kleine burnout en 1 sensatiejournalist en op maandag is er een biker-war geweest in Veenendaal waar een hoop motorrijders de inwoners van Veenendaal hebben geterroriseerd en het personeel van de Mc urenlang hebben gegijzeld.


[me]Sjoske vertrouwt journalisten nog minder als ministers :Y [/me]

Jullie gingen toch De Meern platrijen? :?

Ik heb al een helm gekocht, puur voor de zekerheid :P
 
MotorXperience is toch een leuk programma, het wordt speciaal voor motorrijders gemaakt. We zullen echt niet in een kwaad daglicht gezet worden.
Maar het is idd te laat. Mega-meeting in Augustus dan?
 
MotorXperience is toch een leuk programma, het wordt speciaal voor motorrijders gemaakt. We zullen echt niet in een kwaad daglicht gezet worden.
Maar het is idd te laat. Mega-meeting in Augustus dan?

Ben geen fan van motorxperience en al zeker niet van mentale theo

Loopt die super ADHD'er om je heen te draven.

Nou, geef mijn portie maar aan vikk(cc }) )ie :N

Ik mot die vent gewoon niet, sorry -O-

Liever zo min mogelijke media, heb je ook het minste gezeik
 
Terug
Bovenaan Onderaan