Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bijvoorbeeld. Maar er zijn legio andere mogelijkheden. Overigens werken die van mij nog prima. Ook een kwestie van met beleid dicht drukken en niet hard dicht smijten.Zoiets?
Haha je hebt gelijk hoor, maak alleen een grapje op het “1 motor zien”je mag erin lezen wat je wil, maakt mij niets uit. ik zeg niet dat het een slechte motor is, maar je moet hem ook niet beter schrijven dan hij is.
Past er zo'n campingtoilet in de koffers?Nadelen:
- Hij heeft geen ingebouwd toilet.
Tuurlijk, gegeven dezelfde kwaliteit van rijder gaat een betere, snellere, nieuwere, krachtigere (etc.) motor veel meer kunnen presteren uiteraard. Dat is het punt niet.het lijstje motoren dat hieraan voldoet is quasi oneindig. het is dus geen positieve eigenschap van een Deauville,. op de grondspeling na (choppers weet je wel) eigenlijk gewoon het absolute minimum waar een motor aan moet voldoen.
en die filmpjes zeggen niks. zet een even goede rijder op die sportmotoren en er is maar 1 motor te zien, geen 2
Ik ben dan ook geheel subjectief.je mag erin lezen wat je wil, maakt mij niets uit. ik zeg niet dat het een slechte motor is, maar je moet hem ook niet beter schrijven dan hij is.
Geen idee, zelf hang ik 'm tijdens het rijden meestal gewoon in de benzinetank.Past er zo'n campingtoilet in de koffers?
Ik heb dat ook. En heb 2 CX500’s, een GL500 Silverwing. Mijn vrouw heeft een GL1500 en een GL500. En ik heb dus een 700 Deauville uit 2008. Die laatste hoeft nog weinig aan gesleuteld te worden. En ik geef toe, de neiging om ‘stevig’ door te trekken heb ik wat minder. Ik rij al 37 jaar Honda tweecilinders met cardan. Denk dat daar mijn passie zit. Het blok van de CX staat op mijn arm getatoeëerd. Zoiets zal ik met mijn Deauville niet doen. Maar bij mijn CX - ik mijn eerste nog steeds - werkt het zo: des te harder mensen roepen dat ik een lelijke saaie motor heb des te langer hou ik er aan vast. Dat heb ik met de Deauville ook. Uiteindelijk komt het toch op het aloude ‘smaken verschillen’.Ik rij graag, Trek graag eens stevig door, kijk nog eens om als ik de motor parkeer, verzorg hem met passie, sleutel er zelf aan
Tja, TS vroeg om meningen. Dit is een mening. Doet me denken aan de discussie Samsung of iPhone. Gaan we niet uitkomen. Waarbij ik wil opmerken dat de V-Strom ook een prima motor is.Het blok van de Transalp en dus Deauville is vreselijk. Geeft veel vibraties en trekt voor geen meter. Een V-Strom is malen en dan ook malen beter in alle opzichten.
Dat kan ik ook van mijn linkerhand zeggen.Geeft veel vibraties en trekt voor geen meter.
Ik heb dan geen vergelijkingsmateriaal, want nooit op een vstrom gezeten, maar ik tuf toch al jaren met plezier rond met dat type blok . Alle eigenschappen van het blok, dat heet toch karakterHet blok van de Transalp en dus Deauville is vreselijk. Geeft veel vibraties en trekt voor geen meter. Een V-Strom is malen en dan ook malen beter in alle opzichten.
Het karakter van een pak vla is ook karakter, ja.Ik heb dan geen vergelijkingsmateriaal, want nooit op een vstrom gezeten, maar ik tuf toch al jaren met plezier rond met dat type blok . Alle eigenschappen van het blok, dat heet toch karakter
Ik vind Vstrom in 3 letters ook gewoon &@€Ik heb wel op een bijna nieuwe V-Strom 650 leenmotor gereden, keer een weekje geleend van de motorzaak toen de FJR weg was voor reparatie. Dat was waarschijnlijk een 2017+ model. Ik vond het helemaal niks. Het schudde ook, maar dan precies verkeerd, waardoor ik elke keer in bochten het gevoel had dat er iets heel erg stuk was aan de ophanging of motorsteunen of zo. Hij reageerde ook raar traag op het gas, vooral bij het gas loslaten. En het stuur ging heel zwaar, ik kreeg 'm bijna niet "omgezwiept". Heb er een slalommetje mee geprobeerd en ging bijna op den smoel. Na ieder ritje was ik gesloopt.
Ik ben zelfs na dag 1 nog teruggereden van weet je zeker dat deze niet stuk is, en toen heeft er een monteur op proefgereden en die zei dat het precies goed voelde en helemaal zo hoort, en dat het voor hem juist een ideaal manoeuvreerbare motor was.
Echt, voor mij 100x liever een 20 jaar oude Deauville, in elke gegeven omstandigheid, dan een splinternieuwe V-Strom.
Dat terwijl ik rond die tijd ook een keer een paar dagen op een Versys 650 heb gereden, en man man... DAT was pas een motor naar mijn hart. Een totaal andere wereld. Liefde op het eerste gezicht vanaf dat ik erop ging zitten. Helaas heb ik sinds die tijd geen nieuwe motor meer gehad, want dat zou waarschijnlijk mijn keuze zijn. En dat terwijl die twee toch op elkaar zouden moeten lijken.
ah.. een echte vriend op de werkvloerIk zat te denken hoe ik dat ook weer formuleerde met die Versys... Maar toen bedacht ik het. Die motor zat mij zó als een handschoen dat mijn brein helemaal niks hoefde te doen om wensen te "vertalen" in bewuste controle over mijn ledematen. Dat je gewoon de hele tijd denkt "het gaat gewoon allemaal helemaal vanzelf op dit ding". Heerlijk. Een beetje het gevoel wat je soms kunt hebben als je iemand tegenkomt waar je na een minuut elkaars zinnen al aanvult, zeg maar. Zo'n vurig one-night-stand gevoel.
Nou heeft de Deauville dat zeker niet. Dat is meer een collega waar het vanaf dag 1 prima mee klikt, waar je gewoon dag in dag uit supersoepel mee samen kunt werken, waar je nooit ruzie mee zou krijgen, en die je toch echt mist als je op vliegvakantie bent.