Met welke (beroemde) coureur sta jij op de foto?

Eigenlijk zijn het allemaal hele lullige foto's,kijk ze eens terug en zie iedereen met z'n duimpie hoog staan _O-
Is dat een soort code :?
 
Eigenlijk zijn het allemaal hele lullige foto's,kijk ze eens terug en zie iedereen met z'n duimpie hoog staan _O-
Is dat een soort code :?

Is inderdaad een soort code,ken je die niet dan????

Bij gebrek aan coureurs maar even een ander:

10441441_905520642806794_323029363567052025_n.jpg



:P
 
Levert wel bijzondere foto's op met een verbijsterd kijkende coureur,ben benieuwd of iemand die gaat plaatsen. 8-)
Doet me denken aan dat filmpje waar een jochie met een Rossi petje op de foto wil met Max Biaggi. Biaggi staat naast hem, gooit die pet af en laat zich vervolgens fotograferen. _O-

Vandaag waren Stefan Bradl en Dani Pedrosa op de Intermot, stond een rij bij de Honda stand die zeker tot Berlijn kwam. Man man man, daar ga ik echt niet op wachten hoor. _O-

Liep later wel deze oude baas tegen het lijf:

1011270_768843056495435_7872957303959606394_n.jpg


Schijnt vroeger ook wel eens wat gewonnen te hebben. Heeft zelfs nog een hele succesvolle Australische viskampioen de MotoGP in geholpen te hebben.
 
Doet me denken aan dat filmpje waar een jochie met een Rossi petje op de foto wil met Max Biaggi. Biaggi staat naast hem, gooit die pet af en laat zich vervolgens fotograferen. _O-

Vandaag waren Stefan Bradl en Dani Pedrosa op de Intermot, stond een rij bij de Honda stand die zeker tot Berlijn kwam. Man man man, daar ga ik echt niet op wachten hoor. _O-

Liep later wel deze oude baas tegen het lijf:

[afbeelding]

Schijnt vroeger ook wel eens wat gewonnen te hebben. Heeft zelfs nog een hele succesvolle Australische viskampioen de MotoGP in geholpen te hebben.

verdomme wat doe ik fout, ik zwoegen op me werk terwijl jij op een beurs loopt! ;) Me jealous ;(
 
Leuk om die gasten eens op een andere wijze aan het werk te zien,hoort er allemaal bij.
Lorenzo was geloof ik op de HJC stand.
 
Doet me denken aan dat filmpje waar een jochie met een Rossi petje op de foto wil met Max Biaggi. Biaggi staat naast hem, gooit die pet af en laat zich vervolgens fotograferen. _O-

Vandaag waren Stefan Bradl en Dani Pedrosa op de Intermot, stond een rij bij de Honda stand die zeker tot Berlijn kwam. Man man man, daar ga ik echt niet op wachten hoor. _O-

Liep later wel deze oude baas tegen het lijf:

[afbeelding]

Schijnt vroeger ook wel eens wat gewonnen te hebben. Heeft zelfs nog een hele succesvolle Australische viskampioen de MotoGP in geholpen te hebben.

Waarom willen al die mensen met jou op de foto?
 
Deze jongeman kwam ik tegen bij de BSB !!
:} Hij ging met grote fans en kleine fans op de foto
full
 
Dit jaar tijdens de Silverstone GP zaten we in het hotel restaurant aan een tafeltje naast Tech3 teambaas Herve Poncharal en zijn crew chief Guy Coulon.
Super aardige gasten :) het team heeft daar ook geslapen. Weet alleen niet of hij er zelf ook sliep
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan