MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat gaat prima met een leen brommertje ja :Y

Met je eigen scoot denk je er toch even iets anders over vrees ik :+
jij zei dat het nooit wat kon zijn,is meer dan wat er ooit mee zullen doen met al die ktm en bmw's
 
Laatst bewerkt:
jij zei dat het nooit wat kon zijn,is meer dan wat er ooit mee zullen doen met al die ktm en bmw's
Ja klopt. 15" achterwiel lijkt mij de grootste beperking icm weinig grondspeling. Dat shot over die houtenbalken is slim in 2 delen gemonteerd. Waarschijnlijk omdat ze een half uur bezig zijn geweest om dat ding weer vlot te trekken :P
Is leuk zo'n promo filmpje maar geeft vertekend beeld. Met mijn Pan lukt het ook wel om zo'n filmpje te maken :Y
Dattie daarna op de schroot kan is kwestie van commercieel budget ;)
 
Ja klopt. 15" achterwiel lijkt mij de grootste beperking icm weinig grondspeling. Dat shot over die houtenbalken is slim in 2 delen gemonteerd. Waarschijnlijk omdat ze een half uur bezig zijn geweest om dat ding weer vlot te trekken :P
Is leuk zo'n promo filmpje maar geeft vertekend beeld. Met mijn Pan lukt het ook wel om zo'n filmpje te maken :Y
Dattie daarna op de schroot kan is kwestie van commercieel budget ;)

Maar toch een geinig filmpje.. ik denk dat ze gokken....hoeveel zouden dat er echt mee uitvreten. :+
 
Gloepende... wacht de halve middag al op een andere electriciteitsmeter.
Zou tussen 12.00 - 14.00 gebeuren... nu dus tussen 15.30 -17.00 uur.
Kost me potverdorie een hoop tijd zo.
Waar mag ik dat gaan declareren?
 
En grootste bezwaar: het ding is 3,5 rug te duur :X
te duur zijn ze allemaal filmpje was eigenlijk alleen om willy te fucken.
ik zou der wel 1 willen maar heb er niet zo veel geld voor over lijkt me een heerlijke machine voor een alpen ritje.
 
te duur zijn ze allemaal filmpje was eigenlijk alleen om willy te fucken.
ik zou der wel 1 willen maar heb er niet zo veel geld voor over lijkt me een heerlijke machine voor een alpen ritje.
Ik vind hem oprecht gaaf om te zien. Het idee spreekt me ook wel aan. Echter voor 4000 minder koop je een andere Honda met hezelfde blok en versnellings bak. Dat prijsverschil begrijp ik niet.
 
Van alle scooters op de markt zou die honda mijn eerste keuze zijn. Maar hij is idd wel heel erg aan de prijs. Maar ik begreep dat alle grote scooters wel tegen de 12k aanlopen ? Hij is ook niet gebouwd he voor het ruigere offroad werk. Van de testen die ik zag is het meer voor even van het asfalt af om daarna weer je weg te kunnen vervolgen. De hardere zandwegen, gravel enzo.

Maar goed, voor dat geld koop ik dan toch liever een duc desert sled.
 
Scooterkut *O* :P

Heb ter compensatie ander speelgoed voor erbij gekocht. Zaterdag ophalen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan