MF Gooi en Vechtstreek deel 66. Lente? *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond :W

@Michiel en Noor; goed bezig!

@ ToSiE; lekker bezig zo, zijn die veren voor de thundercat of heb je een circuitfiets erbij?

@ Kato en Girl; A2´s zijn geinig. Gefeliciteerd met het nieuwe hok.

@ MTeun; Ook gefeliciteerd met de Fiat. Schattig.

@ Nocer; Oh, prutser. Balen man, gelukkig niet teveel schade. Diepe krassen?

@ Plexat; Huizen toch? De Praxis daar heeft het wel degelijk, alleen niet van 3M. Dan heet het dus geen scotch brite, maar heeft het een of andere simpele naam.

Moet je even zoeken bij de schilderspullen, in het rek bij de kwasten, rollers, schuurpapier etc. Als je de Praxis is Huizen bedoelt; in het pad van de schilderspullen als je het pad inloopt na een klein metertje aan je linkerhand.

Als je de echte wil dan zal Phoenix dat ongetwijfeld wel hebben.

Wat een klote-dag vandaag. Kappen worden met de minuut slechter. Spuitwerk zag er wel aardig uit, ik was het een beetje aan het gladschuren zodat ik het daarna kon polijsten en onderbreek mijn werkzaamheden even voor een boterham. Kom ik terug, staat de lak ter hoogte van de scheur een paar mm hoger....de kap had even een paar minuten voor de helft in de zon gelegen ofzo en is toen gaan werken. Het kontje slaat nu helemaal nergens meer op, net een fucking maanlandschap. |(

Ik stop er helemaal mee, heb inmiddels diverse offertes aangevraagd aan gasten die op marktplaats wat spuitwerk aanbieden, stiefvader gaat even informeren bij een vriend van een collega, etc. Ik begin niet meer aan het spuiten, dan maar even pijn lijden op de giro. |(

Vervolgens zo zat dat ik had besloten om te gaan rijden zonder de kappen, geen rechter richtingaanwijzer maar soit. Motor heeft een week geleden nog even gedraaid, als een zonnetje. Nu trek ik d'r de schuur uit, en...niets. Daar sta je dan, volledig in pak en al klaar voor de eerste km's van 2010. Uiteindelijk starten met frisse tegenzin....800 rpm stationair. Als een fucking tractor liep dat ding rond. |(

Na een paar minuten geen verbetering, kijken naar de choke of het gas deed het ding al afslaan. Starten, afslaan, starten, afslaan, starten, helemaal niet aanslaan, starten, helemaal niet aanslaan, starten, accu leeg. |(
K*t man, zit je niet mee met dat spuiten -O-
dan maar laten spuiten inderdaad kan je daarna weer rijden. :]



Initiatief van Sunny:

Ok tijd voor actie.. dat winterritje van terror moet er wel komen natuurlijk...
maar zoals het er nu naar uitziet gaat dat ff duren.. om het gewoon lekker snel te laten gebeuren stel ik een.. red jaappie de winterrit door... *O*

Wie doet er mee.. hebben ongeveer 100 euro nodig., zodat zijn brommert weer kan rijden... ff je naam en wat je geven wil.. ben benieuwd of 't Gooi zo meelevend is als in vorig topicje verteld werd O-)

Sunny € 5,00
Plexat € 5,00
Morpheus_nl € 5,00
Orea € 5,00
Lankho09 €5,00
Michel €5,00
Diddle €5,00
Jantah €5,00
WestBest € 5,00
Coonie € 5,00
MZN € 5,00
Svijf € 5,00
Jackyp € 5,00
JeGo € 5,00


I'm in ;)
 
Laatst bewerkt:
Sunny € 5,00
Plexat € 5,00
Morpheus_nl € 5,00
Orea € 5,00
Lankho09 €5,00
Michel €5,00
Diddle €5,00
Jantah €5,00
WestBest € 5,00
Coonie € 5,00
MZN € 5,00
Svijf € 5,00
Jackyp € 5,00
JeGo € 5,00
mteun-03 $5,00
mijn comp heeft geen euro teken :+
 
Laatst bewerkt:
ja zie.....

Die lijst is nooit compleet en om ook die nog bij te gaan houden in de OP.... :N


Ik neem aan dat iedereen de belangrijke dagen wel weet?

Heheheh gelukkig word ik nog niet zo oud dat ik me eigen dag niet vergeet :) hehehe Maar je hebt gelijk... komen altijd wel weer mensen bij en gaan weer weg.

Maar tis weer leuk geweest voor vandaag... ga lekker me bedje opzoeken. Trusten allemaal :W
 
Initiatief van Sunny:

Ok tijd voor actie.. dat winterritje van terror moet er wel komen natuurlijk...
maar zoals het er nu naar uitziet gaat dat ff duren.. om het gewoon lekker snel te laten gebeuren stel ik een.. red jaappie de winterrit door... *O*

Wie doet er mee.. hebben ongeveer 100 euro nodig., zodat zijn brommert weer kan rijden... ff je naam en wat je geven wil.. ben benieuwd of 't Gooi zo meelevend is als in vorig topicje verteld werd O-)

Sunny € 5,00
Plexat € 5,00
Morpheus_nl € 5,00
Orea € 5,00
Lankho09 €5,00
Michel €5,00
Diddle €5,00
Jantah €5,00
WestBest € 5,00
Coonie € 5,00
MZN € 5,00
Svijf € 5,00
Jackyp € 5,00
JeGo € 5,00
MTeun € 5,00
Bartje € 5,00 (Sponsord by Phoen :j )


I'm in too ;)

Maar idd, die tegen prestatie moet er zeker komen! ;) Ik zeg iets met je gitaar of je haar... _O-

Edit: Teun er ff tussen geplempt! ;)
 
Laatst bewerkt:
Ff inhalen hoor:

@Iedereen die een ritje gemaakt hebben: Lekker man, het was heerlijk buiten! :)

@Kato, Girl en Teun: Gefeli met de nieuwe pedaalemmer! *O*

@Bart: :X Wat stond er ook alweer op je sleutelhanger... Doe dat dan ook! B| :+
Zereneus: Balen joh, maar je weet vroeg of laat, krassen komen er op... :/

@Trialkijkers: Zou leuk zijn... Zou ook een mooi ritje naar Nunspeet zijn met de motor! ;)

En alvast truste iedereen! :W :z
 
Laatst bewerkt:
Gisteren nog een leuk hebbedingetje gescoord voor de Sherco!

Ow ja.... *O* Sponsord by Phoen *O* :P :')

0129292923_hi.jpg
 
Laatst bewerkt:
Initiatief van Sunny:

Ok tijd voor actie.. dat winterritje van terror moet er wel komen natuurlijk...
maar zoals het er nu naar uitziet gaat dat ff duren.. om het gewoon lekker snel te laten gebeuren stel ik een.. red jaappie de winterrit door... *O*

Wie doet er mee.. hebben ongeveer 100 euro nodig., zodat zijn brommert weer kan rijden... ff je naam en wat je geven wil.. ben benieuwd of 't Gooi zo meelevend is als in vorig topicje verteld werd O-)

Sunny € 5,00
Plexat € 5,00
Morpheus_nl € 5,00
Orea € 5,00
Lankho09 €5,00
Michel €5,00
Diddle €5,00
Jantah €5,00
WestBest € 5,00
Coonie € 5,00
MZN € 5,00
Svijf € 5,00
Jackyp € 5,00
JeGo € 5,00
MTeun € 5,00
Bartje € 5,00 (Sponsord by Phoen :j )
Poikie € 5,00
 
Had jullie nog wat fotootjes toegezegd, ze staan er eindelijk op. (terwijl die fotograaf ze meestal dezelfde avond erop heeft staan, behalve als je erop wacht) :/

Eerste non-stop:

1.jpg


2.jpg




3e non-stop, erg dikke stammen, zijn nieuw! 8-) *O*

Voor:

voor.jpg




En na: 8-)

na.jpg




Broerlief is 5e geworden in de hoogste klasse, de A+. Das nog net ff een niveau hoger dan klasse A. Als ik train doe ik dat op zijn niveau, maar dat gaat vaak 'fout'! :P
Maar daarvoor train je uiteraard...

Andr.jpg




En zomaar een rijder waarvan een mooie actie van is vastgelegd! *D
Over twee weken dit ook maar eens trainen eh... crashen!

Kevin1.jpg


Kevin2.jpg


Kevin3.jpg


Volgende week een wedstrijdje in Drenthe, ook altijd errug gezellig daar! Heb er weer zin aan, helemaal als het weer zulk weer is! :9

Edit: vautje in de linkjes weggehaald!
 
Laatst bewerkt:
Had jullie nog wat fotootjes toegezegd, ze staan er eindelijk op. (terwijl die fotograaf ze meestal dezelfde avond erop heeft staan, behalve als je erop wacht) :/

Eerste non-stop:

[afbeelding]

[afbeelding]



3e non-stop, erg dikke stammen, zijn nieuw! 8-) *O*

Voor:

[afbeelding]



En na: 8-)

[afbeelding]



Broerlief is 5e geworden in de hoogste klasse, de A+. Das nog net ff een niveau hoger dan klasse A. Als ik train doe ik dat op zijn niveau, maar dat gaat vaak 'fout'! :P
Maar daarvoor train je uiteraard...

[afbeelding]



En zomaar een rijder waarvan een mooie actie van is vastgelegd! *D
Over twee weken dit ook maar eens trainen eh... crashen!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Volgende week een wedstrijdje in Drenthe, ook altijd errug gezellig daar! Heb er weer zin aan, helemaal als het weer zulk weer is! :9

Edit: vautje in de linkjes weggehaald!
im impressed :}
 
Initiatief van Sunny:

Ok tijd voor actie.. dat winterritje van terror moet er wel komen natuurlijk...
maar zoals het er nu naar uitziet gaat dat ff duren.. om het gewoon lekker snel te laten gebeuren stel ik een.. red jaappie de winterrit door... *O*

Wie doet er mee.. hebben ongeveer 100 euro nodig., zodat zijn brommert weer kan rijden... ff je naam en wat je geven wil.. ben benieuwd of 't Gooi zo meelevend is als in vorig topicje verteld werd O-)

Sunny € 5,00
Plexat € 5,00
Morpheus_nl € 5,00
Orea € 5,00
Lankho09 €5,00
Michel €5,00
Diddle €5,00
Jantah €5,00
WestBest € 5,00
Coonie € 5,00
MZN € 5,00
Svijf € 5,00
Jackyp € 5,00
JeGo € 5,00
MTeun € 5,00
Bartje € 5,00 (Sponsord by Phoen :j )
Poikie € 5,00
Xtra € 5,00
 
Avond :W

Zo was me weekendje weer wel.
Nu eindelijk weer thuis. Had weer veelste veel bij te lezen.


Sunny € 5,00
Plexat € 5,00
Morpheus_nl € 5,00
Orea € 5,00
Lankho09 €5,00
Michel €5,00
Diddle €5,00
Jantah €5,00
WestBest € 5,00
Coonie € 5,00
MZN € 5,00
Svijf € 5,00
Jackyp € 5,00
JeGo € 5,00
MTeun € 5,00
Bartje € 5,00 (Sponsord by Phoen :j )
Poikie € 5,00
Xtra € 5,00
PatjeZXR € 5,00 ( maar is het met X eens dat de krullen eraf moeten :P )
 
Gaat goed jongens.. zijn er bijna :}

@WB slaap lekker :W

@ Bartje wauwwww die foto's... ik vind het zoooo gaaf

mijn proefritje tja hou ik nog ff lekker voor mezelf... maar gaat wel genieten worden denk ik.... :Y en euh :9~
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan