MF Gooi en Vechtstreek deel 66. Lente? *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whèhè... *D

Posetime! :P

3.jpg


Eh ja, zo kijk ik altijd als het lastig is!






Klein verzoekje voor dit toppie: kan iemand de foto van Jaapie ff shoppen en die poedel van kop scheren?? wil heel graag zien hoe dat gaat worden! _O-
 
Laatst bewerkt:
Had jullie nog wat fotootjes toegezegd, ze staan er eindelijk op. (terwijl die fotograaf ze meestal dezelfde avond erop heeft staan, behalve als je erop wacht) :/

Eerste non-stop:

[afbeelding]

[afbeelding]



3e non-stop, erg dikke stammen, zijn nieuw! 8-) *O*

Voor:

[afbeelding]



En na: 8-)

[afbeelding]



Broerlief is 5e geworden in de hoogste klasse, de A+. Das nog net ff een niveau hoger dan klasse A. Als ik train doe ik dat op zijn niveau, maar dat gaat vaak 'fout'! :P
Maar daarvoor train je uiteraard...

[afbeelding]



En zomaar een rijder waarvan een mooie actie van is vastgelegd! *D
Over twee weken dit ook maar eens trainen eh... crashen!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Volgende week een wedstrijdje in Drenthe, ook altijd errug gezellig daar! Heb er weer zin aan, helemaal als het weer zulk weer is! :9

Edit: vautje in de linkjes weggehaald!


:} :}
 
Nog 2 dan he, dan is de actie alweer geslaagd.

Mooie foto's Bart, gaaf man!

Net een voorzichtige prijsopgave gekregen van iemand, die kan de gehele motor spuiten voor zo'n 350 denkt ie. Dat valt me alleszins mee. Dwz, hij spuit normaal scooters (dan ook gevonden via MP 'scooter spuiten' :') ) maar dit zal niet veel anders zijn.

Dus geen geld voor nieuwe banden voorlopig, of een oliewissel. Maar goed, denk dat dit een appel is die ik maar beter even kan doorbijten, het zelf proberen heeft me onderhand al bijna de helft gekost van wat ie vraagt. :]
 
@ Nocer, :o Ietsje te weinig gas gegeven? Jammer van het schade. -O- Leermoment geweest, volgende keer beter :Y

@ Kato & Girl, nice auto! Mijn broer was ook tijdje aan het orienteren voor A2 (ondergewaardeerde hoogstaande technische compacte auto), maar uiteindelijk voor Tsjechische VW Polo gekozen met 38k km gelopen en als nieuw.
Hadden jullie ook naar de Berlingo Multispace gekeken?

@ Teun, gefeliciteerd met je nieuwe mini-leasebak, jammer dat het geen Abarth EsseEsse is. ;)

@ UT, das balen van regelaar, positieve eraan is dat je motor later beter zal lopen. :)

@ Ernst, spiraalbreuk? :? Als wokkel? -O-

O ja, Erwin heeft vanmiddag weer lekker op de Lekdijk gespeeld met zijn 205 *O* :}
Dat is wel wat ik ervan begreep. Sidenote: buurvrouw houdt van smeuige verhalen. Staat bekend als de roddeltante van de straat :')
 
Stoere foto's Bartje!

Welkom terug Patje; heb je leuke dingen gedaan?

WB, slaap lekker.... ik ga ook mijn bedje opzoeken!

Truste :j
 
Stoere foto's Bartje!

Welkom terug Patje; heb je leuke dingen gedaan?

WB, slaap lekker.... ik ga ook mijn bedje opzoeken!

Truste :j

Ja dat sowieso ;)

zaterdag eerst in r'dam geweest daarna uit geweest in r'dam daar blijven pitten bij vrienden
En vandaag dacht ik van ik ga op tijd naar huis misschien nog even sturen maar toen zag ik allemaal pekel liggen dus uiteindelijk maar in r'dam gebleven lekker relaxen en slap ouwehoeren.
en nu eigenlijk net een uurtje thuis.
 
Nog 2 dan he, dan is de actie alweer geslaagd.

Mooie foto's Bart, gaaf man!

Net een voorzichtige prijsopgave gekregen van iemand, die kan de gehele motor spuiten voor zo'n 350 denkt ie. Dat valt me alleszins mee. Dwz, hij spuit normaal scooters (dan ook gevonden via MP 'scooter spuiten' :') ) maar dit zal niet veel anders zijn.

Dus geen geld voor nieuwe banden voorlopig, of een oliewissel. Maar goed, denk dat dit een appel is die ik maar beter even kan doorbijten, het zelf proberen heeft me onderhand al bijna de helft gekost van wat ie vraagt. :]
Zuur, maar je hebt het geprobeerd ;)
 
damn dit topic vliegt ook al voor bij :X

Olielek op gelost... Het alu schroefje weer stuk gedraaid :X Nu een metaalschroefje met een oring van de gamma die goed paste. En na het ritje van vanochtend heb ik nog geen olie er uit zien lopen. *O*

Met een beetje geluk mag ik vanaf vrijdag al autorijden O-)

Heb nu het vertrouwen in me motortje, dat rijd dan echt super lekker *D
 
Kost me weer 3,5 uur stage lopen :( ;) Maar Jaapie met kale knikker is me dat wel waard :Y :Y :Y




Initiatief van Sunny:

Ok tijd voor actie.. dat winterritje van terror moet er wel komen natuurlijk...
maar zoals het er nu naar uitziet gaat dat ff duren.. om het gewoon lekker snel te laten gebeuren stel ik een.. red jaappie de winterrit door... *O*

Wie doet er mee.. hebben ongeveer 100 euro nodig., zodat zijn brommert weer kan rijden... ff je naam en wat je geven wil.. ben benieuwd of 't Gooi zo meelevend is als in vorig topicje verteld werd O-)

Sunny € 5,00
Plexat € 5,00
Morpheus_nl € 5,00
Orea € 5,00
Lankho09 €5,00
Michel €5,00
Diddle €5,00
Jantah €5,00
WestBest € 5,00
Coonie € 5,00
MZN € 5,00
Svijf € 5,00
Jackyp € 5,00
JeGo € 5,00
MTeun € 5,00
Bartje € 5,00 (Sponsord by Phoen :j )
Poikie € 5,00
Xtra € 5,00
PatjeZXR € 5,00 ( maar is het met X eens dat de krullen eraf moeten :P )
E®nst €5,-
---------
€100,-
 
Laatst bewerkt:
Trouwens, ik zou aan mijn donatie wel de voorwaarde willen stellen dat de foto's van je zus nu eens gepost worden. :+
 
Kost me weer 3,5 uur stage lopen :( ;) Maar Jaapie met kale knikker is me dat wel waard :Y :Y :Y




Initiatief van Sunny:

Ok tijd voor actie.. dat winterritje van terror moet er wel komen natuurlijk...
maar zoals het er nu naar uitziet gaat dat ff duren.. om het gewoon lekker snel te laten gebeuren stel ik een.. red jaappie de winterrit door... *O*

Wie doet er mee.. hebben ongeveer 100 euro nodig., zodat zijn brommert weer kan rijden... ff je naam en wat je geven wil.. ben benieuwd of 't Gooi zo meelevend is als in vorig topicje verteld werd O-)

Sunny € 5,00
Plexat € 5,00
Morpheus_nl € 5,00
Orea € 5,00
Lankho09 €5,00
Michel €5,00
Diddle €5,00
Jantah €5,00
WestBest € 5,00
Coonie € 5,00
MZN € 5,00
Svijf € 5,00
Jackyp € 5,00
JeGo € 5,00
MTeun € 5,00
Bartje € 5,00 (Sponsord by Phoen :j )
Poikie € 5,00
Xtra € 5,00
PatjeZXR € 5,00 ( maar is het met X eens dat de krullen eraf moeten :P )
E®nst €5,-
---------
€100,-



*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* yesssssssss.. heerlijk mensen.. stuur jullie morgen een berichtje met rekeningnummer.
 
Kost me weer 3,5 uur stage lopen :( ;) Maar Jaapie met kale knikker is me dat wel waard :Y :Y :Y




Initiatief van Sunny:

Ok tijd voor actie.. dat winterritje van terror moet er wel komen natuurlijk...
maar zoals het er nu naar uitziet gaat dat ff duren.. om het gewoon lekker snel te laten gebeuren stel ik een.. red jaappie de winterrit door... *O*

Wie doet er mee.. hebben ongeveer 100 euro nodig., zodat zijn brommert weer kan rijden... ff je naam en wat je geven wil.. ben benieuwd of 't Gooi zo meelevend is als in vorig topicje verteld werd O-)

Sunny € 5,00
Plexat € 5,00
Morpheus_nl € 5,00
Orea € 5,00
Lankho09 €5,00
Michel €5,00
Diddle €5,00
Jantah €5,00
WestBest € 5,00
Coonie € 5,00
MZN € 5,00
Svijf € 5,00
Jackyp € 5,00
JeGo € 5,00
MTeun € 5,00
Bartje € 5,00 (Sponsord by Phoen :j )
Poikie € 5,00
Xtra € 5,00
PatjeZXR € 5,00 ( maar is het met X eens dat de krullen eraf moeten :P )
E®nst €5,-
---------
€100,-



*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Net de X-files zitten kijken, blijft goed! :Y ondertussen kwam mn oudste met "Hurt Locker" op DVD aanzetten. Ga ik nu niet meer kijken, tijd voor mandje O-)

Fijne dag morgen X, Alex, Poik (?) en iedereen die morgen niet hoeft te werken, studeren, strijken :P of andere verplichtingen heeft. @ de rest: werk ze, studeer, ze, strijk ze! :')

@ Bartje: ziet er goed uit! :W
 
Laatst bewerkt:
De tering wat een hoop berichten weer....

@bartje , helaas pindakaas , gelukkig valt het mee...
@bartje2eneenhalf, WRIJF HET ER MAAR IN TRUT! :P
Leuke fotos wel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan