MF Voxan rijders deel II

FF uit de OP gepikt maar dat is een gaaf ding :9~ :}

EDDY4O.jpg
 
Ut apparaat het de krant wel ehaald. In de Motoplus van disse wekke :+ [afbeelding]

JFJ is nog steeds teleurgesteld dat het niet deze E roadster is geworden zo als voorgesteld in het blad moto revue van okt 2013. maar dit bleek dus een verzonnen idee te zijn van dat motorblad. [ en die vond ik eerlijk gezegd er ook beter uit zien ].
full
 
ook maar even en filmpje van een knutsel voxan project in een schuurtje. [ speciaal voor JFJ natuurlijk ]. ;)



 
ja eddy zijn CR is echt de allermooiste verbouwde voxan :Y 2011 heb ik er op mogen rijden en ik kan je vertellen dat was heel leuk. :]
[afbeelding]
Ja, hele mooie Vox en mijn Vox heeft die mooie Zard dempers van heel dichtbij gezien daar heb ik nu nog 2 herinneringen van op mijn Vox :+ .
Jammer dat ie um verkocht heeft want wslijk ziek um nu niet meer, die Vox bedoel ik dan he!.
 
Wat heb je gekocht Arie? Kan dr niet veel van maken zo.
 
Ik vond de vox van eddy een mooi verbouwde CR. De mooiste is relatief, want is kwestie van smaak. Vanuit origineel oogpunt is het heel mooi gedaan.
 
Wat heb je gekocht Arie? Kan dr niet veel van maken zo.
Gewoon een foto van de Vox en de 2 xjrren die hier nu staan.
Als je in het xjr topic wat meeleest en dat doe je dan weet je welke motor er nu staat ipv die Tenere 1200 .Raad eens.... :+

gr Arie
 
Vorige week bij een klant lag een autoblad. Stond een artikel in waar onze liefde groot op de foto stond, maar in het artikel word er geen woord over gerept. Wilde het jullie niet onthouden. Blad mocht ik meenemen.



 
goed om te zien dat een auto designer ook een kijk op mooie motoren heeft. welk nummer van welk autoblad is dit ?

Matthijs van dijk is dus de 2e eigenaar van deze vox CR sinds 17-05-2008.
 
Laatst bewerkt:
Wil je het blad hebben Tjeerd? Ergens eind 2012
Volgens Linkedin is Matthijs al jaren werkzaam aan de TU Delft.
 
Laatst bewerkt:
Hij is van jou! Ik zou die Matthijs via Linkedin kunnen tippen voor de Voxandag. Lijkt me wel een bijzondere man.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan