MFMM 2011 Flevoland afspreek topic

heyy Lakkie wat maak jou motor een geluid zeg :) er was iemand met een blauwe fireblade 954 die ook had gefilmd wie was dat ?

Dat is Bas (werd gister ook al gevraagd:P)

maar die is hier geen lig volgens mij, zal teun wel ff smsen of wij dat filmpje nog te zien krijgen!
 
Na bijna 1 jaar niet gereden te hebben, gisteren weer op de motor. Koppijn en spierpijn bij thuiskomst, maar wát een lekker dagje!! Mooi ritje binnendoor.


Hoi Judy,

Leuk dat er zondag niet alleen maar racers waren.
Veel foto's van je motor op het web, oranje valt lekker op.

groetjesRob
 
hey dionysius

dit zijn foto's van de terugrit ik zal de links aanpassen deze bedoelde ik niet had ze nog niet eerder gezien maar we staan er ook tussen bij de aankomst
 
Leuke foto's allemaal hoor! (zelfs ik sta voor het eerst in jaren weer is op de foto)

(Ff posen ;) )
5699979039_a588f9122a_o.jpg

5700550148_f42170d80b_o.jpg

5700576859_d4f5a381fa_o.jpg

en mijn broer

5700576559_0ff321fa88_o.jpg



En hier de rest van de gang! (weet alleen niet welke kant je op moet klikken) (volgens mij links)
 
Laatst bewerkt:
ik was niemand kwijt hoor wij stonden bij rotonde links ipv rechts


ja maar er stonden er ook een paar bij de mc drive daarow , k vond het leuk maar toen we er eenmaal waren , en liep toen naar de rotonde , en er kwam een R1 aan die maakt "per ongeluk" een wheely....je zag wel dat het niet echt de bedoeling was , en ja hoor hij werd meteen van de weg geplukt....toen had ik t wel gehad....had nog even een rondje gedaan en toen ben ik weggegaan , maar misschien is het wel leuk om eens vaker te gaan toeren met flevolandtopic..
 
lijkt mij ook strak plan wat vaker afspreken voor mooie dagtocht we houden dit topic wel gewoon open daarvoor
 
lijkt mij ook strak plan wat vaker afspreken voor mooie dagtocht we houden dit topic wel gewoon open daarvoor

ja pcies...het zullen er dan niet zoveel worden...want er is dan altijd wel iemand die geen tijd heeft...maar tis wel leuk...alleen je moet een mooie centraal gelegen afspreek plek hebben...

ik ben hier morgenavond weer , spreek jullie :) :W
 
Laatst bewerkt:
Jij is hebt gelijk ik denk lakkie

Maar een dagje touren is ook niet leuk met zo'n grote groep!
Dan mag het ook wel wat minder zijn:p
 
Jij is hebt gelijk ik denk lakkie

Maar een dagje touren is ook niet leuk met zo'n grote groep!
Dan mag het ook wel wat minder zijn:p


Tjonge jonge... je wordt echt oud :)

Ga je toch lekker alleen, spreken we wel ergens af en zien we je daar. Overigens als je het topic terug leest ben je diegene die toch nooit kan ..... |(

Goed idee Lakkie! Ik zeg zaterdag de 14e (volgens mij is het nog steeds goed weer) om 13:00 uur bij de Mc in Lelystad, eindbestemming: pleisterplaats Assen.
 
Tjonge jonge... je wordt echt oud :)

Ga je toch lekker alleen, spreken we wel ergens af en zien we je daar. Overigens als je het topic terug leest ben je diegene die toch nooit kan ..... |(

Goed idee Lakkie! Ik zeg zaterdag de 14e (volgens mij is het nog steeds goed weer) om 13:00 uur bij de Mc in Lelystad, eindbestemming: pleisterplaats Assen.


ik wil al niet eens meer mee :9

haha maar hadden jullie zaterdag niet die rsv meeting?

ennu rij jij de volgende x voorop :+ ??
om toch maar even het beeld te bevestigen.. B|

zaterdag kan ik ook niet mee ..haha
 
Jij is hebt gelijk ik denk lakkie

Maar een dagje touren is ook niet leuk met zo'n grote groep!
Dan mag het ook wel wat minder zijn:p

Zo nu en dan een dagje met een groep lijkt mij zeker lekker, alleen zoals je al zegt: met zo een groep als de MFMM is gewoon te groot :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan