MFMM 2011 Flevoland afspreek topic

ik wil al niet eens meer mee :9

haha maar hadden jullie zaterdag niet die rsv meeting?

ennu rij jij de volgende x voorop :+ ??
om toch maar even het beeld te bevestigen.. B|

zaterdag kan ik ook niet mee ..haha



Zondag is de RSV meeting *O*

Zaterdag zou ik eventueel bij een rit kunnen zijn, jammer dat je niet kunt ouwe :+

Enne... ik wil best de volgende keer voorop rijden _O-
 
Hoi Judy,

Leuk dat er zondag niet alleen maar racers waren.
Veel foto's van je motor op het web, oranje valt lekker op.

groetjesRob

Zeg dat. Is nét wat makkelijker zoeken ..(want ijdel zijn we allemaal vlgns mij).

Iets anders: Rijden er nog mensen mee met de kikasponsorrit van 5 juni as?
 
Leuk dat je er bij was... Ik heb je alleen maar zien glunderen op je motor en dat is ook op een aantal foto's te zien :)

Ja, haha..of ik peuter een vliegje tussen mijn tanden vandaan!
Als het in september mooi weer is en ik niet toevallig in Duitsland ben met de motor, neem ik wat mensen mee en ben er weer bij.
 
zaterdag kan wel word alleen niet zulk mooi weer meer helaas(kikarit iets te ver weg)

Ze geven nu inderdaad 70% kans op neerslag aan. Denk dat mijn Appie lekker binnen blijft als dit doorzet, want regen vindt ze niks (ik ook niet ;) ).

Als jij je ketting en tandwielen binnen hebt kan ik die er van het weekend wel even onder zetten.
 
Motor is gisteren opgehaald dus nu is het afwachten wanneer ze het weer doet

Het moet zaterdag mooi weer worden:(
 
Morgen de bmw in de middag ophalen..

Kan ik dan toch ook een x mee op zaterdag:p
Maar er zijn nog geen plannen?
 
als t zulk weer blijft voor zaterdag dan niet,

Rvt,

Tandwielen waren niet in standaard set dus moest aparte bestelling plaatsen is nu geregeld zullen dus waarschijnlijk maandag pas binnen zijn
 
als t zulk weer blijft voor zaterdag dan niet,

Rvt,

Tandwielen waren niet in standaard set dus moest aparte bestelling plaatsen is nu geregeld zullen dus waarschijnlijk maandag pas binnen zijn

Ok, ik hoor je wel. Doen we het anders op een avondje.
 
doordeweeks ken ik nie chauffeur he :D

doen we anders volgende week zaterda wel ff als t uitkomt?
 
Eigenlijk wel een mooi iets, motorrijden en tegelijk ook nog met een goed doel bezig zijn.
Ik denk dat ik ook mee ga rijden.
Misschien kunnen we vanuit Flevoland gezamenlijk oprijden naar De Meern.
 
Eigenlijk wel een mooi iets, motorrijden en tegelijk ook nog met een goed doel bezig zijn.
Ik denk dat ik ook mee ga rijden.
Misschien kunnen we vanuit Flevoland gezamenlijk oprijden naar De Meern.

Net zo leuk toch, ik had dezelfde vraag gesteld in het regionale topic. Zondag 5 juni 10.00 Autoradam aan de Veluweweg. Tot dan dan!!
 
FF kijken hoe en wat en hoeveel man er in almere komt of dat we gewoon met dronten en lely samen afspreken bij mac in lely en dan gewoon naar de meern rijden?
 
FF kijken hoe en wat en hoeveel man er in almere komt of dat we gewoon met dronten en lely samen afspreken bij mac in lely en dan gewoon naar de meern rijden?

Voor jullie handiger vanzelluf.. Ff opletten op de A27 dan maar, ik vermoed dat ik (wij) wel ingehaald zal worden ;) :Y
 
Wij zijn er ook bij maar zullen ons ter plaatse moeten inschrijven. Voorinschrijvingen sluit vanavond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan