Umop3p1sdn
MF veteraan
- 17 mrt 2021
- 2.177
- 1.569
Daar moet dan wel budget voor zijnBeste is gewoon veel rijden. Veel verschillende motoren. Vind je het niets gewoon verkopen en de volgende. Tot je iets hebt wat je fijn vind.
Ik heb nu 1,5 jaar mijn rijbewijs en heb nu mijn 4e motor. En nu pas heb ik wat ik fijn vind. Gewoon go!
Rijden, ruilen / verkopen, en weer door! Anders kom je er nooit.
Dan moet je je budget aanpassen. Hij gaat toch iets kopen? Koop je iets goedkoper met het oog op dat je mss iets anders gaat kopen. Is het wel wat je wilt koop je daarna iets duurder wat je had willen kopen.Daar moet dan wel budget voor zijn.
Tja, het is een ook een manier.Dan moet je je budget aanpassen. Hij gaat toch iets kopen? Koop je iets goedkoper met het oog op dat je mss iets anders gaat kopen. Is het wel wat je wilt koop je daarna iets duurder wat je had willen kopen.
Zij.Dan moet je je budget aanpassen. Hij gaat toch iets kopen? Koop je iets goedkoper met het oog op dat je mss iets anders gaat kopen. Is het wel wat je wilt koop je daarna iets duurder wat je had willen kopen.
Maakt toch niks meer uit in de huidige inclusieve maatschappij
Ik ben vorige week nog op een damestoilet geweest in het theater.Maakt toch niks meer uit in de huidige inclusieve maatschappij.
En als je nou wel ineens de 'goede' motor hebt?Beste is gewoon veel rijden. Veel verschillende motoren. Vind je het niets gewoon verkopen en de volgende. Tot je iets hebt wat je fijn vind.
Ik heb nu 1,5 jaar mijn rijbewijs en heb nu mijn 4e motor. En nu pas heb ik wat ik fijn vind. Gewoon go!
Rijden, ruilen / verkopen, en weer door! Anders kom je er nooit.
ja daar had ik ook maar gekekenEn als je nou wel ineens de 'goede' motor hebt?
Ik heb mijn FZ750 nu 12jr. Nooit een reden gehad om 'm weg te doen en nu nog steeds niet.
Als er (voor mij) een min-punt te noemen is, dan is dat weinig koppel bij lage toeren.
In de Picos de Europa met super steil en ook scherpe stapvoets-bochten, was er bij lage snelheid (te) weinig trekkracht.
Enige manier om door de bocht te komen was in de 1. Dan neiging tot steigeren!
Maar dit heb ik alleen ervaren in de Picos. Andere gebergtes nooit problemen mee gehad.
Verder nog steeds tevreden met deze Yamaha.
Bij GSX 1300 meld je van overal trekkracht.
Ik heb ook nog een Blackbird 1100. Idd deze heeft koppel bij ieder toerental.
Het is bijna een automaat. In een stadje in 6 tokkelen en zonder schakelen tot <nee, niet goed> ver voorbij invordering.
Toen heb ik een vstrom DL1000 gekocht omdat hij wat kg lichter was, en leuk voor bospaadjes en met het advies van iemand dat 2 cilinders wat meer koppel hadden in lage RPM.. nou… bad Shit. Elke rotonde dat je even relax nam omdat er net een auto voor je langs kwam en je kwam op 2000rpm moest hij terug in zijn 1. Helaas pinda kaas. Niet mijn ding.. dus geen 2 cilinders voor mij.
Riep er iemand koppelDaar heb ik met mijn V-Strom (1050 XT) echt 0,0 last van. Er is altijd koppel aanwezig.
Dan ben je verkocht na de proefrit. Triumph triples zijn geweldig. En geen 13 in een dozijn motor, voor als dat je wat uitmaakt.Zeker niet verkeerd. Ik heb net gecheckt bij de zaak in de buurt en ja, ze hebben hem, dus ik ga erop ook een proefrit inplannen. Ben benieuwd naar de 3 cilinder ervaring
Bosshoss heeft ook altijd koppel.Daar heb ik met mijn V-Strom (1050 XT) echt 0,0 last van. Er is altijd koppel aanwezig.
Zelf ook vorig jaar gelest op een CB650R, vond 'm heerlijk rijden!Ik heb gelest op cb650r - ik vond de kracht van de motorblok fijn, verder reed hij rustig, maar saai
Wat maf die borden staan daar gewoon aan de verkeerde kant zeg ;-)Kijk bij elke optie dan ook of er voldoende aanbod in accessoires is. Voor mijn motoren had je nou niet bepaald keuze wanneer je een mooi setje koffers mee wilde nemen. Tassen zijn leuk maar het zijn nog lang geen koffers.
Wat dat snelweg betreft, zolang je zelf geen slappe dweil bent maakt dat niks uit. Mijn vrouw doorkruiste Duitsland op een gsr600 met een gangetje van 150-170kmu en die heeft geen nek noch het postuur van een mma vechter.
Het enige wat ik voor haar er aan veranderd had was (het/de) flyscreen voor een hogere.
Bekijk bijlage 1858373
Bekijk bijlage 1858374
Deze koffers zul je nooit meer op een honda cb1000r of gsr600 tegenkomen.
Je vrouw geen nek? Zal ze leuk vinden dat je dat zo zegtMijn vrouw doorkruiste Duitsland op een gsr600 met een gangetje van 150-170kmu en die heeft geen nek noch het postuur van een mma vechter.