mean-machine
uut Ee
Dan vergeet je nog de 3voudige uitlaat..............Die kleurstelling, dat buizenframe, die koplamp, die proporties, dat zadel ... Het klopt gewoon.MV Superveloce S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan vergeet je nog de 3voudige uitlaat..............Die kleurstelling, dat buizenframe, die koplamp, die proporties, dat zadel ... Het klopt gewoon.MV Superveloce S
Kijk, ik hou over het algemeen niet van die crotchrocket sportmotorfietsen, maar die MV Superveloce S vindt ik echt wel mooi ja.
Die kleurstelling, dat buizenframe, die koplamp, die proporties, dat zadel ... Het klopt gewoon.
Iedereen denkt dat.Dat denk ik ook van de huidige generatie BMW’s… auto’s welteverstaan. Niet om aan te zien.
Dat @Mags een MV Agusta als eerste motor moet kopen en haar nieuwe BMW auto weg moet doen.Enfin, waar ging dit topic over?
Saai….Jullie zijn allemaal hilarisch....Augusta MV als mijn eerste motor zou idd heel stoer zijn, maar helaas heb ik geen BMW om te verkopen
Mijn zoons willen per se, dat ik een motorfiets met ABS koop, en als ik wil, dat ze mijn advies ooit gaan opvolgen, zal ik daar gehoor aan moeten geven of het tenminste overwegen.
Hoe vaker ik op de motor van mijn zoon rijd, hoe meer ik denk dat een 2 cilinder motor moet gaan kopen. Ja, de 4 cilinder motor rijd rustig, maar ik denk dat na verloop van tijd wordt het te saai.
De Kawasaki Z650 heeft natuurlijk een kortere overbrengingsverhouding dan je Ducati.Saai….
Moderne 4 cilinders zijn onderin zijdezacht maar namate ze in de toeren klimmen komt het ‘los’….….en dan kun je best druk worden…
Ik heb beiden, 2 en 4 cilinder…..en de 4 cilinder rijdt duidelijk aangenamer icm mijn rijstijl. De 2 cilinder, totaal anders, heeft gewoon meer aandacht nodig, mn de juiste versnellingen voor onderweg.
Of juist sneller.Ik lees her en der dat je voorkeur ook uitgaat naar de twee cilinder, dus dat scheelt. Dat het onrustig zou rijden is geheel subjectief, je zou op zo'n moment natuurlijk ook de snelheid kunnen verlagen oids.
Snap ik, maar wou het verschil wat ik ervaar….en geloof ook best dat de injectie van moderne 2 cilinders veel beter zijn dan van mijn oude injectie met slechts 15 interval stappen.De Kawasaki Z650 heeft natuurlijk een kortere overbrengingsverhouding dan je Ducati.
Ze maken de motoren tegenwoordig bijna fool proof.
En het karakter van het blok is bij de Kwaak nog amper tweecilinder te noemen.
Ik heb ook een 4-cilinder, maar ik zou het rijden erop niet saai willen noemen .
(Kom maar op met de BMW-grappen .)
Ik heb ook een 4-cilinder, maar ik zou het rijden erop niet saai willen noemen .
(Kom maar op met de BMW-grappen .)
Even snel gekeken op motoroccasion.nl maar er staan echt heel veel Z650’s te koop. Vast wel een naar je smaak
klopt idd...ik heb al op een gereageerd. Dus hopelijk deze week nog een proefritEven snel gekeken op motoroccasion.nl maar er staan echt heel veel Z650’s te koop. Vast wel een naar je smaak
Nee, nog geen 3 cilinder gereden.....ik reed op Suzuki Gladius, Honda CB 650R, Z650 voor A2 en z900. Morgen ga ik op z650 met volle vermogen proefrit maken, en ja...ik gebruik deze berichten puuuur als mening.....uiteindelijk moet ik het uiteraard toch zelf uitzoekenLees dit puuuuur als mening want er zijn altijd uitzonderingen en mensen met andere meningen haha:
Heb je al eens proefgereden op een triple?
Een Trident is onderin lekker soepel en trekt bovenin z'n bekkie wel open.
Verder denk ik tussen de z650 en z900 dat je eerlijk moet kijken hoe je rijd.
Een z650 klinkt als 'maar' een 650, maar ga die maar eens maximaal benutten, daar heb je een paar jaar ervaring voor nodig.
Met alle eerlijkheid, mensen die een 650 menen te zijn ontgroeit doen dit vaak op basis van rechtuit rijden...
Ik rijd best sportief maar een maatje van me reed met een 650 alle 900's die we tegenkwamen het snot voor de ogen.
Daarnaast is een 650 voor 80% gebruiken een stuk leuker dan een 900 voor nog geen 30% durven gebruiken omdat je simpelweg nog niet
zoveel ervaring hebt.
Dat ik nu een 1200 heb is puur omdat ik het gewoon een geweldig mooie motor vind en niet persee meer de rij-eigenschappen van mijn vorige Street Triple wil hebben.