Voor mensen op leeftijd (lees gemiddelde BMW rijder) is alles een uitdaging. Het leven op zich zelf al.Ik heb ook een 4-cilinder, maar ik zou het rijden erop niet saai willen noemen.
(Kom maar op met de BMW-grappen.)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Voor mensen op leeftijd (lees gemiddelde BMW rijder) is alles een uitdaging. Het leven op zich zelf al.Ik heb ook een 4-cilinder, maar ik zou het rijden erop niet saai willen noemen.
(Kom maar op met de BMW-grappen.)
201 reacties op een topic waarin iemand vraagt wat voor motor moet ik kopen… zou dat ook zo zijn als die iemand een man was![]()
Ben benieuwd hoe het gaat morgen.Nee, nog geen 3 cilinder gereden.....ik reed op Suzuki Gladius, Honda CB 650R, Z650 voor A2 en z900. Morgen ga ik op z650 met volle vermogen proefrit maken, en ja...ik gebruik deze berichten puuuur als mening.....uiteindelijk moet ik het uiteraard toch zelf uitzoeken
Nou, met die knokploeg van twee motorrijdende zoons moet je wel een beetje oppassen.201 reacties op een topic waarin iemand vraagt wat voor motor moet ik kopen… zou dat ook zo zijn als die iemand een man was![]()
Z650 reed heeeeeeel goed....en zit fijner dan z900Ben benieuwd hoe het gaat morgen.
Maar ik zou ook zeker een triple proberen.
En nog eens iets….hij moet ook mooi zijn he!
Als je niet meer omkijk na het parkeren is het tijd voor een ander haha
Ik ben een zeer behulpzame vent.....en waarom reageer jij?
Klinkt als een goede keuze, de 650 is gewoon wat lichter en zeker voor een beginnende rijder erg fijn.Z650 reed heeeeeeel goed....en zit fijner dan z900
Ik heb de triple nog niet uitgeprobeerd, maar als het alleen gaat om tussen Z's te kiezen, dan ga ik voor Z650
Ik ga zeker nog de Trident uitproberen, Leusden is hier om de hoek - goede tipKlinkt als een goede keuze, de 650 is gewoon wat lichter en zeker voor een beginnende rijder erg fijn.
En geloof me, die ben je echt niet zomaar ontgroeit, wat ik al zei, heel hard rechtdoor kan iedereen
Probeer nog even ergens een Trident te rijden, dan heb je dat ook gehad en kan je een goede keuze maken.
In vergelijk van met de z650 voelt de zit iets hoger, z650 zit je meer 'in' de motor.
Het blokje van de Trident loopt onder in toeren iets soepeler maar wil wel graag wat meer toeren maken waar de z650 van onderuit meteen alert is.
Ik weet niet waar je woont maar bij Blom in Leusden hebben ze diverse Trident's staan om te bekijken/rijden.
Ik ga zeker nog de Trident uitproberen, Leusden is hier om de hoek - goede tip
Ik vind het juist heel fijn hoe ik op de z650 zit, idd zo 'in' de motor...op de z900 was het ook zo, maar het voelde meer als ik mijn nek moest uit rekken om over de stuur te kunnen kijken![]()
...maar goed.... misschien over een paar jaar denk ik er anders over
Ik adviseer mijn rear seat.TS twijfelt tussen een Z650 en een Z900, en vervolgens prijst iedereen een andere motor aan.
Haar motor is inderdaad verlaagd (fabrieksoptie); scheelt in totaal 4,5 cm.Ik adviseer mijn rear seat.
Jouw vriendin heeft een F900R toch?
Is die nog een beetje te verlagen?
En hoeHaar motor is inderdaad verlaagd (fabrieksoptie); scheelt in totaal 4,5 cm.
Zeg moet jij geen motogp kijken in plaats van hier leuren om vrouwen aan een motortje te helpen?En hoeoudlang is ze zelf?
1.68; niet super klein, maar naar haar gevoel kon ze nét niet goed bij de grond; hier in NL niet zo’n probleem, maar in bijv. de Eifel is het handiger dat je goed staat.En hoeoudlang is ze zelf?