Dat maakt wel degelijk uit. Wil je zo weinig mogelijk verbruiken bij een bepaalde acceleratie dan moet je optrekken bij het toerental met het beste rendement. Dat toerental ligt meestal iets boven het toerental met het hoogste koppel...
En bovenstaande is geen ongefundeerd geblaat, probeer het maar 's in de bergen, meer gas geven maakt 'm echt zuiniger.
En een nieuwe generatie mooi-weerrijders wordt alweer klaar gestoomdmaar als het regent breng ik de kids met de auto naar school....
En een nieuwe generatie mooi-weerrijders wordt alweer klaar gestoomd
En een nieuwe generatie mooi-weerrijders wordt alweer klaar gestoomd
Absoluut niet. Ik rijd veel zakenmensen en de meesten zullen rond de 1:18/1:20 zitten. Dan heb ik het over een BMW 5-serie met een 2.5 of 3.0 of een A6/V70 met 2 a 3 liter. Waarom denk je dat die mensen allemaal Diesel rijden?Hoe zat dat ook alweer.... ohja...
De toyota Prius:
Op basis van het gemiddelde gebruik van 15k/jaar over een tijd van 10 jaar is vanwege het moeilijke proces van de fabricage van de accu's, het speciale vervoer van Japan naar de rest van de wereld en de restanten (de versleten accu's en andere ellende die nodig is voor electrisch rijden) een HUMMER beter voor het milieu.
Daarbij rijdt de gemiddelde zakenauto rond de 1:12 dus kan ik met mijn rijstijl best milieuvriendelijk genoemd worden met m'n 1:16,5 gemiddeld
BLA BLA BLA.................
Pfffffffffffffffffff...............
waarom zit hier nog geen slotje op???
Kindje maken: Eerst 1000 euro storten in "het milieu fonds"
Ik ken er geen, met een gemiddeld lagere motorinhoud en minder zware auto dan degene die jij noemt. Ik zit volgens mijn lease administratie 30% boven de norm, net als zoals zoveel van mijn collega's. 1:18, 1:20 is voor hippies die 90 op de snelweg vrachtwagenchauffeurs treiteren...Absoluut niet. Ik rijd veel zakenmensen en de meesten zullen rond de 1:18/1:20 zitten. Dan heb ik het over een BMW 5-serie met een 2.5 of 3.0 of een A6/V70 met 2 a 3 liter. Waarom denk je dat die mensen allemaal Diesel rijden?
Wat een onzin. Ik rijd 10 tot 15 verschillende klanten, met name advocaten en daar wordt stevig doorgereden omdat er vaak tijd ingehaald moet worden. 1:20 halen we meestal niet, maar 1:18 is een aardig gemiddelde. Soortgelijke cijfers gelden voor m'n collega's en die moeten 'm geregeld opentrappen tot 40 km/h te hard...Ik ken er geen, met een gemiddeld lagere motorinhoud en minder zware auto dan degene die jij noemt. Ik zit volgens mijn lease administratie 30% boven de norm, net als zoals zoveel van mijn collega's. 1:18, 1:20 is voor hippies die 90 op de snelweg vrachtwagenchauffeurs treiteren...
Wat een onzin. Ik rijd 10 tot 15 verschillende klanten, met name advocaten en daar wordt stevig doorgereden omdat er vaak tijd ingehaald moet worden. 1:20 halen we meestal niet, maar 1:18 is een aardig gemiddelde. Soortgelijke cijfers gelden voor m'n collega's en die moeten 'm geregeld opentrappen tot 40 km/h te hard...
Houd ff in de gaten dat leaserijder niet gelijk is aan zakenman, paupers die flink gassen in een golfje of 147 zijn zelden zakenmensen en bovendien zorgt flink gasgeven er alleen maar voor dat je later op je bestemming bent ipv eerder. Verstandig rijden levert veel meer opNiet op de geitenwollensokkenmanier, maar vroegtijdig de goede baan kiezen, de alternatieve routes kennen enz.
Absoluut niet. Ik rijd veel zakenmensen en de meesten zullen rond de 1:18/1:20 zitten. Dan heb ik het over een BMW 5-serie met een 2.5 of 3.0 of een A6/V70 met 2 a 3 liter. Waarom denk je dat die mensen allemaal Diesel rijden?
Is er een goede reden dan?