Mijn nieuwe rijden..

Persoonlijk denk ik niet dat de VS 't grootste probleem is..... Kijk voor de gein eens naar nieuw opkomende grootmachten als China...

De VS heeft een ander "iets" wat ze tegen werkt en dat is het simpele feit dat er zich grote olievoorraden bevinden onder d'r eigen grondgebied maar dat ze die niet aanboren omdat er nóg geen noodzaak toe is.
 
waarom zouden wij hier in Nederland om het milieu gaan denken terwijl er in Amerika om de seconden een 8 liter v12 van de band af rolt????? laat eerst de grote naties hier maar eens wat aan gaan doen en ga het dan pas regelen in de kleine landen die toch al veel schoner zijn.
Dus lekker blijven doorjagen in die toerenbegrenzer alsof dit zoveel meer schade veroorzaakt. Wat denk je van al die oefeningen van de Landmacht(zit er zelf ook bij) om een tank te laten starten kost dit al 13 liter dus doe dat keer of tien per tank per dag en reken maar uit.


geniet nou maar van je leven of check anders ff op google of youtube december 2012

nou vind ik het verhaal van TS lachwekkend maar jou reactie slaat ook nergens op, als eerst iemand anders moet veranderen voordat jij het gaat doen gebeurt er nooit wat...
 
Ik wil daar mee zeggen dat het niet veel zin heeft als wij in dit kleine landje maar overal op gaan letten terwijl de grote vervuilers maar lekker door blijven gaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil daar mee zeggen dat het niet veel zin heeft als wij in dit kleine landje maar overal op gaan letten terwijl de grote vervuilers maar lekker door blijven gaan.

wl niet zeggen dat het niks uitmaakt ;)

het hele concept van de verbrandingsmotor is al 50 jaar achtrhaald maar word ook doorgedrukt. ik denk dat je opmerking gewoon verkeerd viel, verder no hard feelings ;)

ik doe vrolijk mee hoor en ik hoop dat ik nog lang mee kan doen want ik heb er veel te veel schik van :Y
 
Precies je moet nog wel beetje plezier houden in het leven anders word het ook zo saai. En een motor is nog zuiniger dan een auto dus lekker allemaal motor gaan rijden. Geen files (of het worden hele mooie files met alleen maar 2 wielers...is ook niet erg :] ff buurten in de file) en nog plezier hebben onder weg. Das dus wel een goede tip..... SPAAR HET MILIEU, KOOP EEN MOTOR O-) .

Weer wat geleerd op dit tijdstip
 
Haha dan ben ik zo'n pauper. Ik zou alleen niet weten wat het kiezen van de goede baan om 5 uur 's ochtends helpt of een alternatieve route. Ik vind het knap, ik zal mijn werkgever inlichten dat we niet meer van die paupersauto's moeten rijden, maar gewoon bmw 5 series, veul goedkoper :X
Dat je voor al die scheurende leasebakken weer uit de file komt bijvoorbeeld terwijl je heel rustig (lijkt te) rijd(t)(en) Ik ben over een uurtje gewoon in centrum Dordt hoor :W
 
Na een avondje in de kroeg met Westmalle Tripel waarbij ik in gesprek raakte met iemand van GroenLinks ben ik nu helemaal om! En ik vind het helemaal mieters! Want zo kan het met de Aarde niet doorgaan! We kunnen niet met z'n allen de grondstoffen zo blijven misbruiken en verspillen!
Nu rijd ik dus zo veel mogelijk op mijn trapfiets en anders met de tram, is Electrisch dus schoon! Heel af en toe rijd ik dus nog wel op mijn FJR maar dan alleen in de lage toeren en naar mijn moeder!
En wegrijden bij verkeerslichten doe ik net zo snel als auto's want kost minder brandstof!
Uit de aard der zaak ook snel opschakelen natuurlijk én een goed gevoel én de aarde redden! Ik betrap me er wel eens op dat ik vlak achter grote vrachtwagens ga rijden!
Maar dat is niet veilig zegt men!
Wie gaat met mij mee doen!

Edit!: ik kan natuurlijk mijn motor nu verkopen maar dan gaat de nieuwe eigenaar er natuurlijk heel veel op rijden en dat is natuurlijk weer slecht!



Nu snap ik waarom je geen mooie liftsters meeneemt: het brandstofverbuik schiet omhoog!! _O-
 
Deze gozer is bloedserieus!
Maar ik weet niet of je de enigsde bent!
Sommige mensen denken altijd slecht!
Ik ga een balletje eten!


(melodie: we gaan nog niet naar huis!)
 
Laatst bewerkt:
vraag mij eiglijk af hoeveel schade de eco-gedachte al aan milieu berokkend heeft...

je oude auto dumpen op aanraden van de regering met als drogreden 'het milieu'

jij vervuilt met je nieuwe wagen en je oude wagen vervuilt op een ander...
om nog maar te zwijgen van de productie CO2 bij productie grondstoffen voor die nieuwe auto en productie ervan...
 
ok, ik hou het niet vol

save-the-planet-460x462.jpg
 
hahahah ow prachtig :} ! TS is lief en heeft een beetje aandachttekort :W . Lakkie schoot een beetje door maar werd mooi opgevangen :Y , Jack be quick heeft een superkick liedje verzonnen en Tex heeft een leuk plaatje gegoogled _O- . Dit topic is leuker dan de meeste saaie zooi!

ps. save a tree, eet een bever is wel natuuronvriendelijk zeg!


:X
 
mijn koekblik doet ongeveer een op zes/zeven, en als ik me beheers een op 10, maar ik kan me gvd niet beheersen, automaat-turbo-LPG Tjesus elke keer die duw in mijn rug...
Ging voor de eerste keer mijn bejaarde moeder halen met dat ding, rijdt heel rustig en relaxed naar huis, maar het laatste stukje kon ik me niet beheersen, terwijl ze net had gezegd dat hij zo mooi en stil liep, dus laatste stukje kickdown, 3 versn. terug, werden dus gelanceerd, arme mens schrikt lijkbleek op, kon niet naar voren in de stoel, en schreeuwde nogal hard .....WAT GEBEURT ER...... :X :X :X :X






Toen wist ik dat het goed zat }) }) }) }) dat is mijn nieuwe rijden


Jij rijdt vast een Volvo 760 8-)

Wel schrikken he om zo vaak die 80 liter tank te vullen _O-


Mij interesseert het ook geen reet, zolang de OPEC de prijzen kunstmatig hoog houd onder het mom van het milieu, pffff....

Ik zeg GAS EROP, doe ik in blik en op de motor *O*

Ow, enne Jack, een geweldig topic weer !

_O- :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan