MJK leathers stopt ermee.

Sonny1

Alleenstaande Vandaal
14 jun 2016
355
312
Drenthe
Helaas stopt na vele jaren MJK leathers uit Oudenbosch.
Ergens in de jaren ‘80 kwam ik daar terecht vanwege onvrede over niet goed zittende confectie motorkleding.
Een maat van mij liet zijn motorpakken voor de race daar maken en was er uitermate tevreden over.

Mijn eerste “op maat” lederen pak was een verademing een tweede huid nergens knellen gewoon perfect.
Daarna volgde nog veel meer kleding, de service altijd meer dan top.
Door goed luisteren en inspelen op de wensen en mogelijkheden krijg je heerlijk zittende motorkleding.
Nooit ”pushen” eerlijk advies en afspraken nakomen waar kom je dat tegenwoordig nog tegen?

En dan nu na 45 jaar is het stop, dat is even slikken als motorrijder dus nog een afspraak gemaakt om wat te laten vermaken en aan te kopen.

In hun motorkleding voel ik mij altijd prettig en veilig, vroeger vaak koude knieën maar door het verwerken van thermostof in mijn kniestukken nooit meer.

Marie-Jeanne, Ton en personeel bedankt voor alle service ik ga jullie missen.

Ben benieuwd of er nog meer positieve ervaringen zijn.

En mijn eerste pak heb ik nog steeds😀
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad spijtig dat er geen opvolging is.
Ik ben ook zeer tevreden over mijn maatpak,ik hoop dat het nog jaren mee kan,want ik weet niet waar ik daarna nog hetzelfde vakmanschap ga vinden.🙁
 
Ben het geheel met je eens, nergens ben ik het zelfde vakmanschap en enthousiasme tegen gekomen.
Ik heb lokaal wel eens wat laten repareren aan een leren motorjack, daar was ik niet tevreden over. Ze konden er, toen ik er mee terug ging niets aan veranderen. Het probleem deed zich voor als ik op de motor zat en een kwartier onderweg was.
MJK gebeld en een afspraak met Marie-Jeanne gemaakt. In de winkel zei ze trek het jack eens aan, de armen rekken strekken en meten, de juiste motor houding voor mij aannemen En weer opmeten. Een week later was mijn jack klaar, deze zat weer perfect en het herstel was in tegenstelling tot de lokale reparateur onzichtbaar.
Dit terwijl het lokale bedrijf ook motorkleding repareerde.

En inderdaad waar kun je straks naar toe, mijn motorvrienden balen er ook enorm van, veel van hun rijden allemaal met motorkleding van MJK.
 
Ben het geheel met je eens, nergens ben ik het zelfde vakmanschap en enthousiasme tegen gekomen.
Ik heb lokaal wel eens wat laten repareren aan een leren motorjack, daar was ik niet tevreden over. Ze konden er, toen ik er mee terug ging niets aan veranderen. Het probleem deed zich voor als ik op de motor zat en een kwartier onderweg was.
MJK gebeld en een afspraak met Marie-Jeanne gemaakt. In de winkel zei ze trek het jack eens aan, de armen rekken strekken en meten, de juiste motor houding voor mij aannemen En weer opmeten. Een week later was mijn jack klaar, deze zat weer perfect en het herstel was in tegenstelling tot de lokale reparateur onzichtbaar.
Dit terwijl het lokale bedrijf ook motorkleding repareerde.

En inderdaad waar kun je straks naar toe, mijn motorvrienden balen er ook enorm van, veel van hun rijden allemaal met motorkleding van MJK.
Zonde,diverse racepakken en nylon jacks laten maken daar sinds begin jaren 90.
 
Ik heb hier een gebruikt pak van MJK overgenomen van iemand op et forum en het laten aanpassen bij MJK naar mijn maten. Perfecte service, pasvorm en kwaliteit.
Doodzonde dat ze er mee ophouden.
 
Wel jammer ja. Maar aan alles komt een eind. Ik heb daar ruim 40 jaar geleden mijn eerste leren pak gekocht…
 
Helaas stopt na vele jaren MJK leathers uit Oudenbosch.
Bedankt voor dit bericht, nog even snel 2 sets handschoenen kunnen kopen.
Inderdaad helaas, ik denk niet dat je ergens beter geholpen wordt/werd dan bij MJK :t .
Broek op maat, pak reparatie na een valpartij en na 10-tallen pogingen daar goed passende handschoenen gevonden.
 
Bedankt voor dit bericht, nog even snel 2 sets handschoenen kunnen kopen.
Inderdaad helaas, ik denk niet dat je ergens beter geholpen wordt/werd dan bij MJK :t .
Broek op maat, pak reparatie na een valpartij en na 10-tallen pogingen daar goed passende handschoenen gevonden.
Mooi om te horen, ik heb ook nog diverse kledingstukken gekocht.
En een aantal maten getipt die ook wat nieuws aangeschaft hebben.
 
goed passende handschoenen gevonden.
Ikzelf heb rare lange vingers of zo, niks past behalve de speciale "lange" versie van Held handschoenen. Wat heb jij, dat je alleen bij MJK passende handschoenen vond? En is het een bepaald merk, of is het maatwerk of zo?
 
Wat heb jij, dat je alleen bij MJK passende handschoenen vond? En is het een bepaald merk, of is het maatwerk of zo?
Geen echte afwijkingen denk ik 😅
De XL handschoenen knelden vaak op de bal van mijn duim, zijkant hand of knokkels en een maat groter gaf te lange vingers.
Racer handschoenen zaten meteen lekker, XXL voor straat, XL op het circuit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan