Mn motor onder de Chilisaus

Zeekakkelobbes

MF veteraan
9 mrt 2008
2.486
0
Loop ik gisteravond het huis van een vriend van me uit, kijk ik naar mn motor:

zit mn hele motor onder de chilisaus, ik denk dat er wel een liter overheen gekwakt was :N :r
heb mn hele motor daar om half1 snachts voor de deur nog moeten wassen, voordat ik weg kon ;(

Ik vind dit soort acties zo zielig, waarom zou je dit doen?
(die vriend van me woont er nog maar net, heeft met niemand ruzie oid)


niet echt een reden voor dit topic, moest gewoon mn verhaaltje ff kwijt, en hoop dat enkelen van jullie hier misschien nog wel om kunnen lachen ;)
 
had je geen loempia's besteld ? *D
haha tja t is wel een vreemde actie maar liever dit dan dat ze hem jatten toch ;)
 
Is gewoon iemand met een afhaal snackje en een slokje op langsgelopen.

Dan kom je met een chillibadje er nog mooi vanaf, want het is erg lastig om van andermans spullekes af te blijven.
 
Is gewoon iemand met een afhaal snackje en een slokje op langsgelopen.

Dan kom je met een chillibadje er nog mooi vanaf, want het is erg lastig om van andermans spullekes af te blijven.

:^

Ik had m'n pekelfiets met carnaval buitenstaan, die lag gewoon netjes op z'n zijkant de volgende dag.
 
een vermoeden, het was doorzichtig rode saus met rode flintertjes erin.

en nee, heb niet geproeft :D
 
Loop ik gisteravond het huis van een vriend van me uit, kijk ik naar mn motor:

zit mn hele motor onder de chilisaus, ik denk dat er wel een liter overheen gekwakt was :N :r
heb mn hele motor daar om half1 snachts voor de deur nog moeten wassen, voordat ik weg kon ;(

Ik vind dit soort acties zo zielig, waarom zou je dit doen?
(die vriend van me woont er nog maar net, heeft met niemand ruzie oid)


niet echt een reden voor dit topic, moest gewoon mn verhaaltje ff kwijt, en hoop dat enkelen van jullie hier misschien nog wel om kunnen lachen ;)

Dit soort acties zijn altijd zo enorm triest... :N

Heb het ooit eens meegemaakt dat iemand mijn rechter handvat ondergetufd had... Pure afgunst van zulke mensen. :(
 
Jaloezie? Of stond hij iemand in de weg?

Blijft natuurlijk een lullige Actie :N


Bij mijn vorige baas hadden ze een keer een (gebruikt) condoom om zijn handvat gedaan. :r
 
Laatst bewerkt:
Locatie: Amsterdam


Wordt ie een keer niet gejat, gooien ze er chilisaus overheen _O- _O-

Het enige goeie aan Amsterdam, is de trein naar Eindhoven! :P


:+
 
Zondag avond... Mensen die terug komen van de kroeg en met hun zatte hoofd dit soord baldadige acties doen. Komt vaak genoeg voor.

Ik heb 1 keer gehad dat mijn motor onder de spetters chocola zat. Heb echt geen idee waarvandaan dat gekomen was.
 
Zondag avond... Mensen die terug komen van de kroeg en met hun zatte hoofd dit soord baldadige acties doen. Komt vaak genoeg voor.

Ik heb 1 keer gehad dat mijn motor onder de spetters chocola zat. Heb echt geen idee waarvandaan dat gekomen was.

Iemand had in het kader van een wedstrijdje, bijna de hele pot Duo Penotti in zijn mond, en moest toevallig niesen.
 
chilisaus.. heb je nog geluk gehad.

maatje van me was bij zn vriendin in amsterdam, volgende dag.. accuzuur over zn motor heen :N what the fuck...
 
chilisaus.. heb je nog geluk gehad.

maatje van me was bij zn vriendin in amsterdam, volgende dag.. accuzuur over zn motor heen :N what the fuck...

shit, dat is al helemaal een kloteactie.

Toen ik die troep op mn motor zag, schrok ik ook al ff, dat het zoiets zou zijn (het was uiteraard donker)

en indd, als je het vergelijkt met diefstal heb ik nog geluk gehad...
 
Terug
Bovenaan Onderaan