Modje/admin van het jaar 2014 verkiezing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de felicitaties. En de stemmen!
Ik neem nog lekker een oliebol met wijn.
Zometeen nog even lekker seksen en dan snel naar huis.
 
Ik ga er ongetwijfeld spijt van krijgen, maar Martell heeft mijn stem. Van hem mag ik een jaar lang alle andere modjes bannen...... :Y :Y
Hier ga je zeker spijt van krijgen. Te vroeg gejuicht.
 
full
 
Laatst bewerkt:
Bolski van harte gefeliciteerd met je overwinning, het is je gegund :Y

Iedereen anders.... Happy newyear *:)
 
Te laat... Nu snap je hopelijk hoe de politiek in elkaar zit...moehahaha!!!! })


Ook een gelukkig nieuwjaar en veel plezier bij het werken in een binnenkort gesloten politiebureau. Ook ik weet hoe de politiek werkt })





Ook hier gaat het bureau dicht. -O-
 
Ook een gelukkig nieuwjaar en veel plezier bij het werken in een binnenkort gesloten politiebureau. Ook ik weet hoe de politiek werkt })
Ook hier gaat het bureau dicht. -O-

Nou... voorlopig ziet het er wel naar uit dat mijn bureau open blijft. De club waar ik werk (een soort pilot) gaat vermoedelijk zelfs uitbreiden omdat die in de "nieuwe organisatie" een speerpunt wordt.
Maar dat is vandaag, je weet niet (zeker niet in onze reorganisatie) wat morgen brengt..... O-)

En uiteraard jij ook het allerbeste voor het komende jaar.
 
Laatst bewerkt:
Eh...Bolski? Ik was uiteraard steeds je grootste supporter. Ik heb slechts uit medelijden op die $%#@!! Martell gestemd. O-)

Is er nog een kans dat mijn contract met Martell door jou wordt overgenomen, een jaartje banning-power? Dan hoeft alleen de naam Bolski te worden weggestreept ivm perma-bans...... O-)
 
Bolski van harte gefeliciteerd met je overwinning, het is je gegund :Y

Iedereen anders.... Happy newyear *:)
Dank je wel Sheldon, jij weer bedankt voor de organisatie. Dat is elke keer weer een grote prestatie, die zwaar onderschat wordt.

*O*
 
Eh...Bolski? Ik was uiteraard steeds je grootste supporter. Ik heb slechts uit medelijden op die $%#@!! Martell gestemd. O-)

Is er nog een kans dat mijn contract met Martell door jou wordt overgenomen, een jaartje banning-power? Dan hoeft alleen de naam Bolski te worden weggestreept ivm perma-bans...... O-)
Ik mail je even mijn wachtwoord. Svp niet je eigen dossier wissen. Dat gebruiken we als we in de put zitten en opgevrolijkt willen worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan