Mogelijk verkeerde maat sproeiers?

Nickzzz

MF'er
6 mrt 2015
46
0
Bezig met het vervangen van de standaard hoofdsproeiers voor iets grotere, vanwege te arm mengsel.
Gelijk maar ook nieuwe stationair sproeiers, omdat ik er 1 half kapot heb gedraaid.

Betreft een Keihin VE 66 H(P) IGI van een CB 750 Sevenfifty.

Nu heb ik wat aangeschaft waarbij ik dacht dat het de juiste hoofdsproeiers waren voor de Keihin. De nieuwe hoofdspoeiers zijn net iets langer.
En de stationair sproeiers kon ik niet zo snel de juiste maat vinden, dus heb ik op goed geluk sproeiers aangeschaft die alleen iets langer bleken te zijn, voor de rest wel dezelfde maten.
Op het plaatje, zie de verschillen. Links de nieuwe en rechts de oude.

IMG-6380.JPG


De vraag is of dit wel (goed) gaat werken?
 
In sproeier maten kunnen nog al wat verschillen zitten,om er zeker van te zijn dat je de juiste
maten heb is het verstandig om alleen de originele Keihin sproeiers die bij dit type carb horen
te gebruiken.Of bijvoorbeeld Dynojet sproeiers die geschikt zijn voor dit type carb.
 
In sproeier maten kunnen nog al wat verschillen zitten,om er zeker van te zijn dat je de juiste
maten heb is het verstandig om alleen de originele Keihin sproeiers die bij dit type carb horen
te gebruiken.Of bijvoorbeeld Dynojet sproeiers die geschikt zijn voor dit type carb.
Thx, dan maar verder opzoek naar de juiste maten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan