Monster Energy Grand Prix de France

Wie wordt de beste Nederlander in de CEV Moto3?

  • Jasper Iwema

    Stemmen: 5 19,2%
  • Bo Bendsneijder

    Stemmen: 18 69,2%
  • Jorel Boerboom

    Stemmen: 1 3,8%
  • Ernst Dubbink

    Stemmen: 1 3,8%
  • Thomas van Leeuwen

    Stemmen: 1 3,8%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Volgens mij kan hij gewoon niet met de nieuwe banden overweg -O-
Waarom kan hij in de trainingen dan wel constant 33hoog en 34laag rijden en in de race is hij ineens 0,5sec per ronde langzamer. Wel heel knap hoe Marquez door het veld reed en natuurlijk ging Rossi weer aan de kant.

Dovi viel helaas ook tegen, kon ook het tempo van de trainingen niet meer rijden.
 
Volgens mij kan hij gewoon niet met de nieuwe banden overweg -O-
Je zag nu Pedrosa elk ronde aan beide kanten meerdere keren 60 graden hellingshoek halen.
En ook Marquez regelmatig aan één kant..

Lorenzo blijft er vanaf, terwijl die voorheen de grootste hoeken pakte. -O-
 
Laatst bewerkt:
Vond de actie van Iannone ook net ff te ver gaan.
Eerst kinderachtig treintje rijden en daarna bijna MM van de baan rijden in een poging zo dicht mogelijk erbij te blijven.
Iannone zou geen remmen hebben gehad omdat hij over een hobbeltje reed. Smoes. :? :+
 
Marquez ineens weer een dik horloge om de pols bij de persconferentie. _O-

Lotus%20Marc%20Marquez.jpg
 
Ondertussen alweer 'oud' nieuws, maar Iannone heeft een penalty point gekregen voor z'n gekke gedrag gisteren tijdens de kwalificatie.
 
Moto3 was top,moto2 ging wel en MarquezGP was weer zwaar kut.
Dit is te voorspelbaar,al kukelde Marquez er af dan weet je nog dat hij gewoon de race wint.
Enige wat nu nog spannend is,is of Marquez de maximale score gaat halen.
Het is hem gegund en ik vind het ongelofelijk knap wat hij doet maar boy wat bOOOOOOOOring.
Ben blij dat ik ivm het mooie weer niet live gekeken heb maar ik heb voor het eerst een GP verder gespoeld.
Ook de hits in dit soort topics worden minder.
Gisterenavond ben ik bij de kwalificatie in slaap gevallen al weet ik niet zeker of de GP daar alleen debet aan was :P
 
Moto3 was top,moto2 ging wel en MarquezGP was weer zwaar kut.
Dit is te voorspelbaar,al kukelde Marquez er af dan weet je nog dat hij gewoon de race wint.
Enige wat nu nog spannend is,is of Marquez de maximale score gaat halen.
Het is hem gegund en ik vind het ongelofelijk knap wat hij doet maar boy wat bOOOOOOOOring.
Ben blij dat ik ivm het mooie weer niet live gekeken heb maar ik heb voor het eerst een GP verder gespoeld.
Ook de hits in dit soort topics worden minder.
Gisterenavond ben ik bij de kwalificatie in slaap gevallen al weet ik niet zeker of de GP daar alleen debet aan was :P


Geen paniek, Mugello ben ik er live bij. En wanneer ome Yop een race bezoekt dan wint JL altijd :(
 
Laatst bewerkt:
Moto3 was top,moto2 ging wel en MarquezGP was weer zwaar kut.
Dit is te voorspelbaar,al kukelde Marquez er af dan weet je nog dat hij gewoon de race wint.
Enige wat nu nog spannend is,is of Marquez de maximale score gaat halen.
Het is hem gegund en ik vind het ongelofelijk knap wat hij doet maar boy wat bOOOOOOOOring.
Ben blij dat ik ivm het mooie weer niet live gekeken heb maar ik heb voor het eerst een GP verder gespoeld.
Ook de hits in dit soort topics worden minder.
Gisterenavond ben ik bij de kwalificatie in slaap gevallen al weet ik niet zeker of de GP daar alleen debet aan was :P


In andere woorden : Fantastische GP! Enorm veel inhaalmaneuvres tussen positie 10 en 2, met Dovi, Bradl en Bautista die er allemaal heel sterk uitzagen! Eindelijk weer Rossi aan kop, jammer voor hem dat Marquez onverslaanbaar was. Lorenzo reed net als Pedrosa rond - anoniem en oninteressant. Ook heel jammer van dat incident met Iannone en Hayden.

Heb zeker genoten van deze GP, lekker zittend in het zonnetje met lappie erbij, vriendin op schoot, drankje in de hand *O*
 
Ondertussen alweer 'oud' nieuws, maar Iannone heeft een penalty point gekregen voor z'n gekke gedrag gisteren tijdens de kwalificatie.
En vandaag nog een voor het eraf beuken van Hayden?

Wat een acties heeft die opeens. Zeer terecht die point.
 
Wat een race *O* *O* *O* *O* *O* *O*

En... van welke planeet komt dat joch zeg _O- Slaat toch nergens meer op _O-
 
MM weer enkele niveaus te hoog, toch sterk van Rossi, ook hoe hij opt einde toch nog wat versnelde.
Sterk van Bautista en Pol. Niet te vergeten Pedrosa na z'n operatie mooi teruggevochten.
 
Wat ik dan niet snap ( en correct me if wrong) bradl heeft dezelfde operatie als pedrosa gehad in hetzelfde tijdsbestek ( toch? ) die hoor je niet miepen. Ik hoorde Dylan Gray ( Motogp.com red.) zelfs zeggen dat pedrosa het gevecht niet aan zou gaan in de race omdat dat teveel pijn zou doen. Kom op zeg. Zo wordt je nooit wereldkampioen. En nou weet ik wel beste stuurlui aan wal, maar voor het geld wat hun ieder jaar aftikken mag je als team wel wat vechtlust verwachten. En kom me niet aan met risico enzo want er zijn meer dan genoeg mensen die morgenvroeg voor een heel wat minder lucratief salaris een minstens zo gevaarlijk beroep moeten uitoefenen.

Moest er effe uit! Don't mind me!
 
Is het al op TV geweest? Straks wordt Tet boos!
Moto3 was geweldig. Miller is snel, maar qua persoon een beetje aso.
Moto2 was een optocht. Wel knap van die oude Kalio.
MotoGP voorspelbaar. Crutchlow zou toch niet zomaar een beetje rondjes gaan rijden als Dovi? Voorlopig staat hij 16de en Dovizioso 4de. Volgende keer mondje dicht dus maar.
 
Wat ik dan niet snap ( en correct me if wrong) bradl heeft dezelfde operatie als pedrosa gehad in hetzelfde tijdsbestek ( toch? ) die hoor je niet miepen. Ik hoorde Dylan Gray ( Motogp.com red.) zelfs zeggen dat pedrosa het gevecht niet aan zou gaan in de race omdat dat teveel pijn zou doen. Kom op zeg. Zo wordt je nooit wereldkampioen. En nou weet ik wel beste stuurlui aan wal, maar voor het geld wat hun ieder jaar aftikken mag je als team wel wat vechtlust verwachten. En kom me niet aan met risico enzo want er zijn meer dan genoeg mensen die morgenvroeg voor een heel wat minder lucratief salaris een minstens zo gevaarlijk beroep moeten uitoefenen.

Moest er effe uit! Don't mind me!

Dan moet ik je ff corrigeren, teneerst Pedrosa heeft armpump nooit genoemd in zijn eerdere races als excuus hij kampte al een tijd met armpump maar na de Jerez test laten controleren en volgens de arts verstandig om gelijk te opereren wat hij gedaan heeft. Dylan Gray zei helemaal niet dat Pedrosa het gevecht niet aan zal gaan (beter luisteren) hij zei dat zijn racepace sterk was maar inhalen nu veel inspanning kost ivm zijn arm.
 
Wat ik dan niet snap ( en correct me if wrong) bradl heeft dezelfde operatie als pedrosa gehad in hetzelfde tijdsbestek ( toch? ) die hoor je niet miepen. Ik hoorde Dylan Gray ( Motogp.com red.) zelfs zeggen dat pedrosa het gevecht niet aan zou gaan in de race omdat dat teveel pijn zou doen. Kom op zeg. Zo wordt je nooit wereldkampioen. En nou weet ik wel beste stuurlui aan wal, maar voor het geld wat hun ieder jaar aftikken mag je als team wel wat vechtlust verwachten. En kom me niet aan met risico enzo want er zijn meer dan genoeg mensen die morgenvroeg voor een heel wat minder lucratief salaris een minstens zo gevaarlijk beroep moeten uitoefenen.

Moest er effe uit! Don't mind me!

En ieder mens reageert hetzelfde op een dergelijke ingreep :? Elke klacht is exact hetzelfde :? Geld of geen geld krijgen .... pijn is pijn en ik denk dat die jongens een pijngrens hebben waar wij niet eens aan durven te denken. Sterker nog ... het doet al pijn als we eraan denken _O- En ... was de prestatie van Dani zo slecht en zag je hem in zijn stoel hangen in de pitbox na de wedstrijd. Neeeee ... die had niet alles gegeven hoor _O- Was het trouwens niet ooit Checa die na een paar seizoenen WSB op een Motogp machine inviel en na de helft van de race moest opgeven omdat hij gewoon het stuur niet meer kon vasthouden vanwege armpump??

Sorry ... moest er ff uit ... iets met de beste stuurlui staan aan wal ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan