MotoGP gaat weer terug naar 1000cc motoren????

1000 cc in de MotoGP, beter of slechter voor de kijksport??

  • Jazeker, zonder meer

    Stemmen: 32 74,4%
  • Misschien/maakt niets uit

    Stemmen: 7 16,3%
  • Nee, 800cc is veel spannender

    Stemmen: 2 4,7%
  • Doe mij maar twee liter.....

    Stemmen: 2 4,7%

  • Totaal aantal stemmers
    43

JanB

geblokkeeerd account
24 jan 2003
47.133
14
Ik lees net dat de MotoGP in 2012 weer terug gaat naar motoren met 1000cc maximaal.

Ik denk dat het de GP weer spannender maakt en een voordeel zal zijn voor de betere rijders. Wat is hier jullie mening over?
 
Ik vind het raar beleid, van 1000 cc terug naar 800 cc en straks weer naar 1000 cc.
Geeft aan dat men de zaken niet serieus neemt en geen enkele behoefte heeft om de giga hoge ontwikkelingskosten in deze sport naar beneden te brengen...
 
De poll heeft als vraag, 1000cc beter of slechter voor de kijksport? en het 1e antwoord in de poll is: Jazeker zonder meer...

:? :+
 
Afwachten of dan opnieuw elke keer de ronderecords worden verbroken met die 'logge' 1000 cc's.

Wat mij betreft gaan we terug naar de 500cc tweetakt, zonder al die electronische hulpmiddelen. :}
 
Afwachten of dan opnieuw elke keer de ronderecords worden verbroken met die 'logge' 1000 cc's.

Wat mij betreft gaan we terug naar de 500cc tweetakt, zonder al die electronische hulpmiddelen. :}
:^
:^

Scheidt mooi de mannen van de knaapjes. ;)

Ach en Rossi wint toch weer *O*
 
Oke ik vind het best. MAAR dan wel zo:

Elke motor 1000 cc.

Max. 4 cilinders, V of in lijn maakt me verder niks uit.

En geen elektronische snufjes die het de rijder (relatief gezien) "makkelijker" maken voor de berijdbaarheid van de motor.

Even kijken wie er dan nog overblijven in het veld als de ene na de ander een highsider maakt. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan