Motor in de “storm”

😡😡😡 Helaas, helaas, helaas..... Wijselijk toch maar nu met de auto naar werk gegaan. Gisteren waaide het naar mijn idee meer en harder dan maandag. Was het maandag nog te doen, gisteren dus niet. Neem ff geen risico's meer. En al helemaal niet omdat gisteren de motor toch tussen mijn benen is omgewaaid en op straat is komen te liggen 😭😭😭

Op deze plek is het gebeurd. En juist sinds dat hoge gebouw van het Europese octrooibureau vermijd ik deze stuk weg (Den Haag in/uit) als de pest juist voornamelijk om.......... Precies! De extreem hoge rukwind/wervelingen die je nu om dat gebouw heen hebt als het maar waait. Als er iemand aan de andere kant van het gebouw in het rookhokje een scheet laat, dan staan de stoplichten bij die kruispunt al te zwabberen alsof het ruitenwisser zijn! Het is niet normaal hoeveel last je hebt van rukwinden/wervelingen/hoge windsnelheid om dat gebouw heen!!! Ik moest stoppen voor stoplicht, beide benen stevig op de grond en de motor goed vast en toch...Flinke zijwind en daar ging de motor, was niet te houden.

Schade: Zijkoffer rechts flink beschadigt en de kuip op enkele plekken beschadigt (lak eraf tot plastic geen scheuren gelukkig!) En als ik hoor dat er na het weekend weer een storm op komst is.... Ik bedank me ervoor!
Zijwieltjes, anders gebeurt het nog een keer.;)
 
Zijwieltjes, anders gebeurt het nog een keer.;)
Oh...dacht dat je op mijn natte tieten reageerde.

Nee, die stuk straat in Rijswijk mijd ik nu helemaal als de pest (of als de Corona virus)! Sinds dat gebouw er staat spookt het enorm op dat kruispunt, zelfs mensen die op de tram staan te wachten op dat punt moeten zich goed vasthouden aan het hekwerk. Anders worden die zo de trambaan over geblazen. Fietsers die omver geblazen worden bij het minst geringste zuchtje wind... Idem voor voetgangers. Gebouw is gewoon Klompen Uit Trekken qua hoogte/breedte/ligging en vooral bij veel wind/storm.
 
Oh...dacht dat je op mijn natte tieten reageerde.

Nee, die stuk straat in Rijswijk mijd ik nu helemaal als de pest (of als de Corona virus)! Sinds dat gebouw er staat spookt het enorm op dat kruispunt, zelfs mensen die op de tram staan te wachten op dat punt moeten zich goed vasthouden aan het hekwerk. Anders worden die zo de trambaan over geblazen. Fietsers die omver geblazen worden bij het minst geringste zuchtje wind... Idem voor voetgangers. Gebouw is gewoon Klompen Uit Trekken qua hoogte/breedte/ligging en vooral bij veel wind/storm.
Bij het Centraal Station heb je een zelfde situatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan