Motor rijden voor 1 euro per dag

Hunter6

MF'er
18 jul 2003
51
0
Oldenzaal
Beste aspirant motorrijders; Motoport heeft nu een actie waarbij je motor kunt rijden voor 1 euro per dag. Ken de kleine lettertjes niet maar het lijkt me wel interresant.
 
Je begint met 1 euro en je eindigt nog met 19 euro.

Belasting dit, admikosten dat.

Zullen vast hele kleine lettertjes zijn.
 
Koop nu een nieuwe MotoPort Quality Occasion en profiteer tijdelijk* van wel twee heel aantrekkelijke
acties bij MotoPort.

Betaal slechts € 1,- per dag** voor je eigen motorfiets
met een gratis High Tech LG flatscreen LCD televisie.

Of rijd nú al een motor en betaal pas in 2007**. En het mooiste komt nog:
MotoPort betaalt de rente!

Deze acties zijn ook van toepassing op veel nieuwe motoren. We hebben de grootste keus!

Vraag naar de actievoorwaarden. Hmm... ben toch benieuwd wat daar instaat :X
 
Kleine lettertjes: als je meer dan X km per dag/week/maand rijdt ben je verplicht de motor aan te schaffen B| of zoiets.

Zal wel een leaseconstructie zijn die veel geld in het laatje brengt B|
Dus: lees de kleine lettertjes verdomd goed
 
Duh...
Staat e een mooi 0900 nummer a 30 ct per minuut. Bel je dat op krijg je te horen dat motoport bereikbaar is op werkdagen van 9 tot half 5 (en uiteraard buiten lunchtijd ;) ).

Zo krijgen ze in ieder geval en deel van de inkomsten binnen. B| Was eigenlijk toc wel benieuwd naar de adder onder het gras. Kan me niet voorstellen dat Motoport ineens aan liefdadigheid richting de arme motorpilootjes doet.
 
Normaal betaal je voor financiering via flexplan;

ongeveer 15terreuri/mnd per 1000terreuri motornieuwwaarde.

Ligt er dus een BOA CONSTRICTOR in het gras.

Dus: Kopen en de afloop in een nieuw topic melden svp.

dank U
 
1 euro p. dag?
Hmm.
En meteen gebonden om je motor periodiek bij die vestiging van Motoport te laten onderhouden...En een bepaald aantal kilometers per jaar.
Willen ook alle gegevens van je hebben zodat ze je nog meer spam-mail kunnen sturen via de PTT e.d.
En waarschijnlijk nog meer voorwaarden die het rijden op de motor beperken.

Ik vertrouw dat soort praktijken niet... Inderdaad ergens een hele giftige adder onder het gras..

Groetjes..
 
Lekker misleidend...met 1 euro aan benzine kom je ook nie echt ver :X
 
indclusief verzekering, wegenbelasting, brandstof en onderhoud? en natuurlijk onbeperkt aantal km, een motorrijder houdt immers van vrijheid?
 
indclusief verzekering, wegenbelasting, brandstof en onderhoud? en natuurlijk onbeperkt aantal km, een motorrijder houdt immers van vrijheid?

Ojajoh

Ik heb een foto gevonden van het een pleuro model
full
 
Koop nu een nieuwe MotoPort Quality Occasion en profiteer tijdelijk* van wel twee heel aantrekkelijke
acties bij MotoPort.

Betaal slechts € 1,- per dag** voor je eigen motorfiets
met een gratis High Tech LG flatscreen LCD televisie.

Of rijd nú al een motor en betaal pas in 2007**. En het mooiste komt nog:
MotoPort betaalt de rente!

als je een motor koopt kan je hem voor 1 euro per dag rijden... m.a.w. dit is niets anders dan een motor financiering, geen lease of huur. zijn best grote letters hoor ;)
 
Doorsparen en ineens aftikken of iets kopen dat je wel kunt betalen, dit is gewoon een ordinaire lening. Je betaald een bedrag aan en met die euro per dag in vier jaar tijd betaal je af zodat je na vier jaar een restschuld overhoudt. Die kun je afbetalen of meenemen bij inruil.

Kleine letters zullen zeggen dat je een rente van 20 procent betaald, geen grotere bedragen kunt afbetalen, altijd bij motoport je onderhoud laat plegen en de "gegarandeerde" inruilwaarde afhankelijk is van de staat van onderhoud inclusief eventuele schades.

Let wel; die kredietverstrekkers financieren maar om een ding nl. GELD VERDIENEN. En door middel van deze lokkertjes lukt ze dat ook nog. Als je na vier lange jaren alles uittelt heb je twee keer de aanschafwaarde betaald.

Als je naar je eigen bank gaat kun je goedkoper lenen en je kunt als er opeens meer geld voorhanden is ineens afbetalen.

Zo zal het er ongeveer uitzien, slaap er nog maar eens een nachtje over.
 
ja leuk die acties, aan het eind vand de rit heb je je motor 2 keer betaald, en dikke kans dat je juridisch niet eens de eigenaar bent van dat ding totdat ie helemaal afbetaalt is.
 
Waarom krijg ik zo'n donkerblauw vermoeden dat er een hypo zekerheid aan vast zit en het een lening is (leuk voor als je erna een huis gaat kopen) waar je inderdaad 1 euro per dag voor betaalt, maar wel 20 jaar lang.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar langer dan 2 jaar heb ik nooit een motor gehad, laat staan 20 jaar.
 
Lees eerst eens de voorwaarden voordat iedereen zich gek gaat speculeren hoe het echt zit.
Het zijn twee dingen: 1 een uitgestelde betaling zonder rente tot 2007, je betaald dan alleen ieder jaar een paar tientjes aan administratiekosten en geen rente. Als je dus zorgt dat je op de datum dat die actie afgelopen is de euroos hebt om je fiets cash te betalen rijd je goedkoop tot die tijd, tegen afschrijving en renteverlies kun je niet op sparen in die tijd.
Als je dan geen geld hebt, (en daar hopen ze bij primeline natuurlijk op, ga je vanaf dan dikke rente betalen, die wel op kan lopen tot 23.9 procent effektief op jaarbasis)
De andere 1 euro actie is voor het eerste deel van de looptijd, (een aantal maanden), je betaald dan geen rente, maar daarna geldt hetzelfde verhaal als bij die andere actie.
Vervroegd aflossen mag altijd trouwens zonder boete.
In het kort, als je zorgt dat je geld hebt op het moment dat de actie eindigt kun je niet goedkoper rijden, anders ben je de lul...........geen adder, maar gewoon duidelijk lijkt me?
 
Hoe dan ook, gewoon weer een financieringsconstructie die heel voordelig klinkt maar achteraf reteduur is, allerlei voorwaarden en een lachende geldverstrekker. B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan