Motor van mijn vrouw gejat GVD

CBX Blakkie

MF veteraan
25 mrt 2002
1.630
7
Amersfoort
Gisteren na afloop van een heerlijke toertocht georganiseerd door Patrick van de WWW.rsvmille.com is de brommer (RSV Mille) van mijn vrouwtje gejat :( :( . Brommert stond afgesloten met stuur- en schijfremslot. Echter na de toertocht zijn we gezellig wat wezen drinken bij v.d. Valk Urmond. Wij waren als een van de laatste nog aanwezig. Na het eten (heb je ook nodig na zo'n inspannende rit) wilden we weg gaan. Komen op de parkeerplaats, zegt mijn vrouw "m'n motor is weg?!". Wij dachten die spoort niet geheel. Maar ze spoorde wel want hij was echt weg. Hoe die meegenomen is. Niemand kan een antwoord geven. Maar het zij zo. Hij is gelukkig goed verzekerd.
 
Dat is kl :( te zeg, ik snap niet dat mensen niet met hun jatten van andermans spullen af kunnen blijven.
Ga gdvrdmme werken en sparen als je z`n motor ook wil hebben!

Ik wens jou en je vrouwtje heel veel succes met de afhandeling en wees maar blij dat je idd goed verzekerd bent.
 
kut man!
en tuurlijk verzeker je zon motor!
je bent echt dom bezig als je een mille niet op diefstal laat verzekeren.
 
BALEN!!

Ik heb het zelf ook eens meegemaakt.
Brommert voorzien van alle sloten en ze hadden hem gewoon opgeladen.
Het ergste is. Ik hoorde een klap, keek naar buiten en zag een auto wegrijden uit de gang waar deze geparkeerd stond. De achterklep van de aanhanger was door het rijden over de drempel opengesprongen en ze reden door... de vonken sprongen ervan af.
Het was donker, dus ik zag niet goed wat er op de kar stond.
Bij terugkomst thuis, was bij de buren, bleek dus dat mijn brommert op die aanhanger stond...

Ik weet hoe je je voelt !!!
Succes met de afhandeling
 
Shit man, klote voor jullie (met name voor je vrouwtje natuurlijk)

Zo te lezen stond hij nergens aan vast ?, is nu schijnbaar een kwestie van oppakken en inladen geweest.... Je maat het die t..ing-hufters het zo in ieder geval een stuk moeilijker :( . Volgende keer beter dan maar ?

Hopelijk werkt de verzekering ook een beetje (snel) mee !!

Suk6
 
Nou ja zeg! Waar halen ze het lef vandaan. Ze moeten es met d'r poten van andermans spullen blijven. Afkappen die klauwen. Niet te geloven zeg...en dan nog wel op stuurslot en met remschijfslot. Ik heb hier geen woorden voor. @%^%(^%%*(%$%&# :X
 
sja.....

wat moet je tegenwoordig nog doen om goed lang nat te gaan :(

te hard rijden is gevaarlijker als een motor jatten......
 
Dit moet toch iemand gezien hebben joh?!?! Ongelooflijk, je moet gvd je fiets al mee naar binnen nemen wil je nog terug kunnen rijden. Ik ga voortaan alleen nog maar naar de Mac Drive!
 
en dan van je fiets geslagen worden zeker??

Als ze hem willen hebben, krijgen ze hem ook, ongeacht wat voor sloten.
Iig sterkte, en snel een andere!
 
vuile homoos zijn het ...ze moeten die gast(en) hun klauwen afhakken!!
 
mij gelukkig nog nooit overkomen maar het lijkt mij echt een heel diep-triest moment. sterkte.


VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
Als ik ergens verschrikkelijk pissed off van raak, dan is het wel dat ze ongevraagd met hun klauwen aan andermans spullen zitten :( :(

succes, en sterkte...
 
Als ik ooit iemand an mijn (motor)fiets zie klooien dan weet ik niet waar ik tot in staat ben maar moet oppassen met mijn werk dan.


Mag niet maar ja moet me dan wel inhouden.
 
Het is gvd niet waar. In Urmond ?. Het is wel raak de laatste weken hiero in de buurt. Mijn fiets (BMW R1100RS) is ook gejat op 19 april in Maastricht, Remschijfslot, Alarm en stuurslot, foetsie...
Op 21 april in Brunssum, ook een BMW, zelfde soort verhaal. Klinkt toch bijna als proffies.

In ieder geval veel sterkte met afhandeling ervan.
 
Het zal toch niet zo zijn dat er mensen....lees klootzakken......zijn die meerijden met een toer/knaltocht en dan aan het dievegilde doorgeven wat voor interesante motoren er meerijden om ze later tijdens eten of wat dan ook in te laden.
Of rijden die klootzakken gewoon rondjes tot ze iets zien staan :(
Geen woorden voor............godver*(*%&_+_+(*^%$##
 
sjonge jonge laatst was er ook iemand waarvan zijn motor gestolen is. Maar ja hoe doen die eikels dat en ik durf te wedden dat er wel getuigen zijn geweest maar die niks durven te doen.
Ik zou erop af stappen en als ie beetje groot is ofzo dan pak ik wel iets om mee te slaan. Vuile klootzakken allemaal allemaal levenslang of doodstraf!!!

Gelukkig is je vrouw goed verzekerd maar ik hoop dat ze die eikel vinden
 
ik was vergeten : die politie doet er ook niks aan he!
eerst zag mijn vader iemand bij een brommer bezig(mijn vader was aan het werk ergens zag het uit een raam) en die gast klooide met de brommer en hij viel al om en mijn vader dacht dat ie gewoon zijn sleutels kwijt was dus hij verder en kijkt ie later weer even want hij vond het een beetje verdacht->een duister persoon,klooide best lang) en ging ie kijken en was de brommer weg en er lag een groot stuk hout.En mijn vader politie bellen maar konden niks doen geen fucking idee waarom.
Later kwam ie 3 parkeerwachters tegen en hij zeggen dat brommer gestolen is dat kon ook niet anders en die zelfde vent kwam uit een winkel gewoon voorbij lopen dus mijn vader: "dat is hem hij heeft die brommer gestolen" maar die parkeerwachters konden niks doen zeiden ze ze waren met zijn drieen en wilden of durfden niet eens die man aan te houden of in het minste geval ondervragen en ze wilden ook niet naar politie bellen voor signalement ofzo.

Moraal: Politie pakt je alleen op overtredingen maar niet voor een dief het is een beetje overdreven gezegd maar komt bij mij over
 
Erg klote en lullig, maar gelukkig wel goed verzekerd. Nu nog hopen dat ie niet in staat van ontbinding wordt teruggevonden.

Zag je trouwens net nog rijden CBXBlakkie, donkergrijze/zwarte CBR1100XX toch ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan