Motor via marktplaats?

Ik weet niet wat ze bij jou verteld hebben bij de rijschool maar als je 1 voet redelijk neer kunt zetten is dat prima hoor, het is wel opletten waar je je voet neer zet.

Ik ben zelf 1. 58m en 58 kilo en daarbij ook nog korte benen in verhouding. Ben nog nooit omgevallen doordat de motor te hoog zou zijn. Maar het is wel een persoonlijke keuze, Ik heb een diversion 600 gehad en een cbr 600 f streetfighter, de laatste was nogal hoog maar dat gaf weinig problemen.

mijn vader is 1. 59m en rijd een fj 1200, heeft ook bmw r1100s gehad, ook allemaal "grote" motoren.

ligt er ook aan wat je zelf prettig vind, mijn advies is bij een dealer gewoon gaan proefzitten en als je denkt dit vind ik een leuke motor( binnen je budget) vraag om een proefrit.
 
Laatst bewerkt:
De een zal sterker zijn en zekerder als een ander

Als je beide voeten neer kan zetten is wel zo prettig
Vooral als je in bergachtig terrein kom
( Tip : volg een berg rij training )

Als je een beginnende motor rijder bent en je heb je laatste kapitaal in je motor gestoken is het wel zo lullig als je hem op het eerste ritje neer legt
Dat is ook lekker voor je vertrouwen :(

Dus wees verstandig en ga voor zekerheid
Dan blijft het motor rijden leuk en betaalbaar
Het is niet stoer om met schade in de rondte te rijden

;)
 
De een zal sterker zijn en zekerder als een ander

Als je beide voeten neer kan zetten is wel zo prettig
Vooral als je in bergachtig terrein kom
( Tip : volg een berg rij training )

Als je een beginnende motor rijder bent en je heb je laatste kapitaal in je motor gestoken is het wel zo lullig als je hem op het eerste ritje neer legt
Dat is ook lekker voor je vertrouwen :(

Dus wees verstandig en ga voor zekerheid
Dan blijft het motor rijden leuk en betaalbaar
Het is niet stoer om met schade in de rondte te rijden

;)
Nee inderdaad,, met je voeten op de grond vind ik wel zo fijn. Bij heel veel motoren kan ik net m'n tenen neerzetten en dat vind ik gewoon niet goed genoeg.
Met lessen heb ik dit gemerkt in hoorn, waar de straat 'afliep'. M'n motor stond hoger dan de grond en toen kon ik echt niet bij de grond.. en daar ging ik bijna.. ging net goed. Dat moet ik dus niet meer hebben met mijn eigen motor.
 
ER6 is een prima fietsje, zou ik lekker voor gaan...
Schoonzusje is ook ron de 1.60-1.65 geloof ik en kon er prima mee overweg!
 
Ja,, ik twijfel nu alleen tussen 2 die ik heb gezien op internet..
Eentje uit 2008 en eentje uit 2006.. Misschien kunnen jullie me zeggen welke jullie zouden doen..
http://www.speurders.nl/overzicht/kawasaki-er-6f-abs-115039800.html
of
http://link.marktplaats.nl/585822241

persoonlijk zou ik gaan voor diegene waar nog geen 10.000 km op staat hier zou ik voor gaan ivm KM stand, en die andere heeft al wel wat krasjes en 2 keer zoveel KM er op te staan. verder vind ik het een goede keus van je :) leuke kawasaki lekker 2 cilinder waar lekker geluid uit komt :D je kunt er je lol mee op denk ik :)
 
Nouja. Die fiets uit 2008 is twee jaar jonger en heeft de helft van het aantal kilometers gemaakt ten opzichte van die andere. Dan zou ik het wel weten.

En handvatverwarming is wel een lekkere optie om te hebben als je de komende weken ook nog een rondje op je nieuwe motor wilt rijden ;)
 
Kijk anders ff bij Mobu of ze wat hebben staan zo niet dan zoekt hij er eentje voor je op en geheel vrijblijvend, ook is een proefrit mogelijk daar maakt de verkoper geen probleem over ook als je meerdere motoren wil berijden.
Goede service, garantie is goed en de afleveringsbeurt is een onderhoudsbeurt op de km stand, dus niet olie, filter en remvloeistof........
 
Terug
Bovenaan Onderaan