motor voor de kleintjes

rtodeep

MF'er
14 okt 2006
56
0
spijkenisse
hey hallo ik ben hier voor t eerst en heb ff een vraagie , mijn vriendin is maar rond de 1.55 zou zei op een RS 125/250 passen ?? kep dr vanmiddag op een r6 gezet en daar kwam ze niet bij de grond :D

of hebben jullie miss nog andere leuke sportieve motors voor de kleintjes onder ons :D

ze zal toch 25 kw moeten beginnen..
 
mijn vriendin (1m60) zegt zojuist: daar paste ik bijna niet op...
misschien een yamaha szr 660? (ook op kenteken 25 kw mogelijk)

Of een cbr 400 rr, of vfr 400 (alleen vermogesnuitdraai)
 
ZXR400 :Y 25 kw verkrijgbaar, zijn te verlagen, en zijn zowiezo al niet te groot, en het zijn echt enorm goed sturende motors, en ze zien er nog vet uit ook :9
 
ja das waar zeker voor dagenlijks gebruik
vaak is de breedte van het zadel een probleem,wij passen veel zadels aan op mijn werk.
misschien zit er ook wel een meubelstofferder/autobekleder bij jou in de buurt die je kan helpen.
het kan nooit meer dan 50eu kosten.
mijn vriendin en ik rijden op de zelfde type motoren maar mijn zadel heb ik hoger gemaakt en haar zadel lager en smaller,tis nu net een kindermotor voor mijn gevoel
 
Kawa ex500 (gpz)??? is ook niet een van de hoogsten onder de motoren.
Vfr 400 is idd ook een leuke sportieve en nog een slagje kleiner dan de kawa
 
Is dit wat?
1.jpg
 
misschien een cb1 een idee, daar pas iedereen wel op :Y

Kheb hem net van de week de deur uit gedaan, maar er staan er genoeg te koop en nog leuke prijzen ook 8-)
 
Het is misschien iets om laarzen van daytona te kopen. Deze zijn niet echt goedkoop, maar hebben een zool die zo'n 3 centimeter dikker is waardoor je makkelijker met je tenen bij de grond komt..
 
Het is misschien iets om laarzen van daytona te kopen. Deze zijn niet echt goedkoop, maar hebben een zool die zo'n 3 centimeter dikker is waardoor je makkelijker met je tenen bij de grond komt..
Of gewoon naar Jan Pas en er een zool onder laten zetten ;)
Ik had dat probleem namelijk ook dat ik niet bij de grond kon komen _O-
 
ik heb ergens een keer gelezen dat je binnenbeenmaat -3cm de maximale hoogte van je motor moet zijn..

op bikez.com staat vaak de hoogte erbij dus kan je vriendin eventjes gaan orienteren ;)

ik heb zelf een ook 400cc omdat ik daar het best op pas met mn lengte :Y
 
ik kan met mn sv ook alleen maar trippelend vooruit komen :9 is goed te doen hoor, maar je moet geen verlaging tegenkomen bij je voeten :X en anders idd laarzen kopen met dikke zolen, scheelde bij mij ook een hoop! *O*
 
hey hallo ik ben hier voor t eerst en heb ff een vraagie , mijn vriendin is maar rond de 1.55 zou zei op een RS 125/250 passen ?? kep dr vanmiddag op een r6 gezet en daar kwam ze niet bij de grond :D

of hebben jullie miss nog andere leuke sportieve motors voor de kleintjes onder ons :D

ze zal toch 25 kw moeten beginnen..

Als je nou de wielen eronderuit haalt, is ie ook meteen een stuk lager
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
ik (1,58) rij nu gpz500. Ik pas ook (net) op een gpz600R. Een r6 gaat bij mij ook net qua zithoogte dan, de afstand naar het stuur wordt lastiger.
Ben nu zelf ook aan het kijken voor wat anders. Een cagiva Raptor is goed te doen, aparte motor en goed te verlagen. Volgens mij kan de 650 ook op 25 Kw kenteken maar dat weet ik niet zeker hoor.


Over het algemeen zijn wat oudere modellen ( zelfs een cbr uit 1993 past redelijk!!) lager dan de nieuwere modellen is tenminste mijn ervaring.
 
laat ik nu net een reeds verlaagde bandit 600n te koop hebben.
motor is op standaard hoogte goed te berijden door iemand van 1.62 (ben ik zelf)
maar heb de motor toch verlaagd zodat ook het achteruit lopen met de motor zeer makkelijk gaat.

voor jou vriendin zal de hoogte perfect zijn.


Bandit 600N


de motor staat nu op vol vermogen maar kan makkelijk op 25 gezet worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan