Het boek "Ghost Rider etc" van Neil Peart wil ik met veel plezier aan iemand verkopen. OK, respect voor die persoon, je wilt immers niet meemaken wat hij heeft meegemaakt: zijn jongvolwassen dochter verongelukt, zijn vrouw wat jaren later gestorven (geen zin meer om te leven), hemzelf op latere leeftijd een tumor in zijn hersens (hij is ondertussen ook al wat jaren dood) .... Dit boek heeft hij geschreven voor hij die tumor had. Maar het heeft dus absoluut totaal niks te maken motorrijden. (zelfs in Zen en de kunst..... komt de motorfiets in al zijn aspecten meer voor) En eigenlijk ook niks met reizen. De auteur reed bijna altijd bij de 500km per dag. Beschrijft in detail zijn maaltijden. Schrijft zijn ellende van zich af (helemaal zijn goed recht natuurlijk). En that's it. Het boek is werkelijk op geen enkele manier boeiend. Niet uitgelezen, zo goed als nieuw, iemand interesse?

Kan je nagaan, ik vond het een ontzettend fijn boek. Heb het uit de states laten komen, maar met hele grote letters.
Heb jij de gewone variant? Wellicht heb ik wel belangstelling. Ook engelstalig?
 
Nieuwe boek van Oskar Verkamman.
 

Bijlagen

  • 20231104_153523.jpg
    20231104_153523.jpg
    402,4 KB · Weergaven: 4
Voor de liefhebber, gratis afhalen op opsturen tegen verzendkosten. Update ..zijn al weg.
 

Bijlagen

  • 20231104_163033.jpg
    20231104_163033.jpg
    406,3 KB · Weergaven: 3
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan