Motorcamping little creek dicht

sjengske

Die hard MF'er
30 dec 2009
305
1
Zuid limburg
Lees net op hun facebook. Motorcamping little creek bestaat niet meer. Is overgenomen en word nu een gezinscanping. Erg spijtig. ;(

Zoals de meeste van jullie wel weten stond de camping al enige tijd te koop en nu is de kogel is door de kerk....
Per 1 januari 2017 is de camping VERKOCHT.
Arthur en Leon, beide nederlanders, nemen het over. Zij zullen het niet als motorcamping voortzetten maar als familiecamping: Drei Spatzen.
Motorrijders blijven echter welkom!
Wij willen jullie allemaal hartelijk bedanken voor de leuke jaren!!! We zullen altijd met plezier aan Little Creek terugdenken en aan de geweldige mensen die we daar door de jaren heen ontmoet hebben.
Wat Frank en ik gaan doen weten we nog niet. We blijven vooralsnog in Duitsland maar vastomlijnde plannen (al dan niet in het toerisme) zijn er nog niet. Wellicht zien we elkaar nog eens in een andere setting of op een andere locatie. Het gaat jullie goed!
PS. Als je Frank en mij wilt volgen of contact onderhouden stuur dan een FB verzoekje op mijn of Frank's persoonlijke account. ;)
 
Laatst bewerkt:
Spijtig, kwam er graag.

En wat 'motorrijders wel welkom' betekent, weten we ook. Einde motorcamping....
 
Yep, another one bites the dust.

Zo sneuvelde een paar jaar geleden al motorhotel heksenhuis(moezel), nu little creek.

Zo blijven steeds minder (motor)locaties over. Oké er zijn genoeg "gewone" hotels/pensions/campings, maar het is toch altijd leuker/gezelliger met gelijkgezinden. (Die je niet aankijken als of je het grootste schorem bent)
 
jammer,maar het interesseert me geen ene ruk :P

:+

lang leve hotels *O*
 
Laatst bewerkt:
Echte motorrijders kamperen in het bos bij de wilde dieren en zijn niet bang.
 
Yep, another one bites the dust.

Zo sneuvelde een paar jaar geleden al motorhotel heksenhuis(moezel), nu little creek.

Zo blijven steeds minder (motor)locaties over. Oké er zijn genoeg "gewone" hotels/pensions/campings, maar het is toch altijd leuker/gezelliger met gelijkgezinden. (Die je niet aankijken als of je het grootste schorem bent)

Er zijn zat hotels pension bb voor motorrijders. Met nl eigenaren, in ardennen, eifel, moesel, hunsruck.

Alleen motorcampings is dun bezaaid.

In limburg ook al 1 omgeswitched naar familiecamping.
 
Zullen toch wel te weinig bezoekers naar een motorcamping komen om deze rendabel te houden, wanneer steeds meer motorcampings switchen naar familiecampings.

Persoonlijk maakt het me niet uit of ik op een echte motorcamping overnacht of een familiecamping waar motorrijders welkom zijn.
 
Ieder zn meug :)

Ik ga graag naar een echte bikersplek. Heeft toch wat speciaals tov reguliere plekken.

Hoewel ik de laatste niet schuw hoor.

Overigens denk ik dat toekomstperspectief in dit geval ook wordt beīnvloed door gezondheid. Zonder verkeerde suggesties te willen wekken. Camping is keihard werken. En Bianca is toch wat gezondheid verloren, helaas. En ergens houdt dat op, dan kun je beter voor zijn, lijkt me.
 
Er zijn zat hotels pension bb voor motorrijders. Met nl eigenaren, in ardennen, eifel, moesel, hunsruck.

Alleen motorcampings is dun bezaaid.

In limburg ook al 1 omgeswitched naar familiecamping.

Zo sneuvelde motorcamping het ijzeren paard in simpelveld, en Ik zag dat het motorhotel in Schinveld is ook al weer dicht is. Nooit geweest, te dichtbij. Desalniet te min jammer! Weer een minder.

Ik verblijf in zowel hotels/pensions als op campings. Toch blijft mijn voorkeur voor motorgerelateerde plekken. Meer eigen volk.
Hoewel gewone hotels/campings rustiger zijn. Minder van die groepjes die één keer per jaar van de vrouw een weekend weg mogen, en dus dan maar het beest uithangen. Op het absurde af.

Favoriet blijft toch nog altijd kamperen. Heeft gewoon meer charme. Maar idd veel van mijn club willen dit niet meer.....worden een dagje ouder. ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoewel gewone hotels/campings rustiger zijn. Minder van die groepjes die één keer per jaar van de vrouw een weekend weg mogen, en dus dan maar het beest uithangen. Op het absurde af.

)
Die zijn erg ja. Ik heb eens een hele groep in de maling genomen. Ze durfden niks te zeggen. _O-
 
Okee, het was een hele groep met HD's en plakplaatjes op de armen. Ik brulde boven de muziek en hun gesprekken uit dat Harley's voor homo's zijn, want dat had ik geleerd van mijn jeugdheld Bennie Jolink. De gesprekken verstomden, gluiperig werd ik bekeken, wat omsloeg in angst toen ze de dikte van mijn armen en de grootte van mijn bierglas zagen. :o
 
Okee, het was een hele groep met HD's en plakplaatjes op de armen. Ik brulde boven de muziek en hun gesprekken uit dat Harley's voor homo's zijn, want dat had ik geleerd van mijn jeugdheld Bennie Jolink. De gesprekken verstomden, gluiperig werd ik bekeken, wat omsloeg in angst toen ze de dikte van mijn armen en de grootte van mijn bierglas zagen. :o

Tuurlijk! En toen werd je wakker.... _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan